Skocz do zawartości
przemkost

Problemy z blokadą kierownicy i odpalaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Opiszę mój przypadek:

 

Jadąc autem zapaliła się czerwona kierownica i wyskoczył błąd Automaische Verigerung devekt podjechałem do domu i zgasiłem auta z myślą że zaraz go odpalę A TU NIC BŁĄD WYSKAKUJE I MRUGA POMARAŃCZOWA KONTROLKA OD ŚWIEC ŻAROWYCH. Z 30 PRÓB I AUTO NIE ODPALA. cO TO MOŻE BYĆ???

cZY ZNACIE KOGOŚ KTO W POZNANIU NAPRAWIŁBY MI TO DZIADOSTWO

 

DZIĘKUJE

 

 

 

 

Karol i skręcić na maxa kierą w prawo i lewo.

 

Wysłano z HTC HD2 z użyciem Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

Opiszę mój przypadek:

 

Jadąc autem zapaliła się czerwona kierownica i wyskoczył błąd Automaische Verigerung devekt podjechałem do domu i zgasiłem auta z myślą że zaraz go odpalę A TU NIC BŁĄD WYSKAKUJE I MRUGA POMARAŃCZOWA KONTROLKA OD ŚWIEC ŻAROWYCH. Z 30 PRÓB I AUTO NIE ODPALA. cO TO MOŻE BYĆ???

cZY ZNACIE KOGOŚ KTO W POZNANIU NAPRAWIŁBY MI TO DZIADOSTWO

 

DZIĘKUJE

 

witam to ze nie odpala to immo przez uszkodzona blokade kierownicy ale znajdziesz wszystko na forum..

a tak po za tym to masz wielkie szczescie ze ci nie zablokowalo kierownicy i nie zgasl na srodku drogi bo sa tez takie przypadki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja mam taki przypadek ,że wczoraj rano nie mogłem odpalic mojego laczka. Już psuło mi się to 3 misiące temu i naprawiłem sobie sam za pomocą instrukcji ,którą wziołem gdzies na forum . Auto po tym chodziło. Czasami zdarzało sie znów się to pojawiało i do dnia wczorajszego. próbowałem go odpalac pół dnia i ten szrot nie chce odpalac. Po włożeniu kluczyka zapala się tylko pomarańczowa kontolka kierownicy . Nie włącza sie nawet zapłon tylko cały czas strzela blokada . Rozkręciłem to poruszałem przeczyściłem i nic. Nie ma szans na odpalenie . POMOCY !!! Co mogło paśc ? Znów ta czarna puszka ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na to wygląda, że blokada do wymiany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Daj to komuś do zrobienia, ja robiłem u kolegi z Rybnika i od pół roku spokój

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Znacie kogoś kto w Poznaniu mi to naprawi???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Ja mam taki przypadek ,że wczoraj rano nie mogłem odpalic mojego laczka. Już psuło mi się to 3 misiące temu i naprawiłem sobie sam za pomocą instrukcji ,którą wziołem gdzies na forum . Auto po tym chodziło. Czasami zdarzało sie znów się to pojawiało i do dnia wczorajszego. próbowałem go odpalac pół dnia i ten szrot nie chce odpalac. Po włożeniu kluczyka zapala się tylko pomarańczowa kontolka kierownicy . Nie włącza sie nawet zapłon tylko cały czas strzela blokada . Rozkręciłem to poruszałem przeczyściłem i nic. Nie ma szans na odpalenie . POMOCY !!! Co mogło paśc ? Znów ta czarna puszka ??

 

witam

dokladnie to samo co przed twoja "naprawa"

instrukcja na forum jest dosc fajna ale nie calkiem skuteczna.....

wielu kolegom problem pozniej powracal...

pozdrowionka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

dokladnie to samo co przed twoja "naprawa"

instrukcja na forum jest dosc fajna ale nie calkiem skuteczna.....

wielu kolegom problem pozniej powracal...

pozdrowionka

A co mówi dokładnie ta instukcja ?

w którym poście ja znajdę bo trochu dużo jest tego czytanie od początku może ktoś wie dokładnie gdzie ta instrukcja jest i ją zacytuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba pojade do ASO i kupie drugą bo nie mogę sie nigdzie ruszyc . To normalnie przechodzi ludzkie pojęcie . VW brzydko mówiąc w B6 spie**olił sprawe z tymi blokadami (i nie tylko z tym) i nie zrobił żadnej akcji serwisowej . SKANDAL !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam. Ja mam taki przypadek ,że wczoraj rano nie mogłem odpalic mojego laczka. Już psuło mi się to 3 misiące temu i naprawiłem sobie sam za pomocą instrukcji ,którą wziołem gdzies na forum . Auto po tym chodziło. Czasami zdarzało sie znów się to pojawiało i do dnia wczorajszego. Próbowałem go odpalac pół dnia i ten szrot nie chce odpalac. Po włożeniu kluczyka zapala się tylko pomarańczowa kontolka kierownicy . Nie włącza sie nawet zapłon tylko cały czas strzela blokada . Rozkręciłem to poruszałem przeczyściłem i nic. Nie ma szans na odpalenie . Pomocy !!! Co mogło paśc ? Znów ta czarna puszka ??

miałem tak samo po naprawie z instrukcja z forum ale jak to rozebrałem drugi raz pojąłem ze jak to uprzednio założyłem to niedokładnie to skleiłem i pod wpływem wibracji ta puszka z plastiku sie otworzyła troszke i zadziałała automatyczna blokada przed ingerencja czyli złodziejem wyjąłem sprężynkę i wydłubałem bolec a następnie zablokowałem go plastikiem i klejem i wszystko gra 6 miechów objaw jest taki że nie idzie wogule kiery odblokowac sa takie stuki jak by sie chciała odblokować i nie może i wyskakuje komunikat o błędzie to na 1000% jest to co napisałem robiłem też to u kilku kumpli i działa powodzenia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

I mi się przytrafił problem z blokadą i odpalaniem tylko u mnie jest ciekawiej, nie świecą mi się żadne kontrolki poza sławną pomarańczową kierownicą migająca, nie działa obrotomierz itd, i jedynie działają podstawowe kontrolki światła, długie krótkie... odpalanie jest ciekawe odpalam samochód gaśnie po 2s przekładam kluczyk na druga stronę i samochód zapala, wszystko ok tylko dalej nie działają żadne kontrolki... i wskaźniki... Co obstawiacie ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

masz mozliwosc sprawdzic bledy to zacznij od tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

własnie nie mam jak sprawdzić :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzięki kolego tomas-at . pojutrze jak bd w domu sprubuje zrobic jak mówisz . i muszę spręzyne i bolec calkiem wywalic tak ??

 

---------- Post added at 22:37 ---------- Previous post was at 22:34 ----------

 

a objawy dokładnie takie jak powiedziłeś ;p

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam

 

I mi się przytrafił problem z blokadą i odpalaniem tylko u mnie jest ciekawiej, nie świecą mi się żadne kontrolki poza sławną pomarańczową kierownicą migająca, nie działa obrotomierz itd, i jedynie działają podstawowe kontrolki światła, długie krótkie... odpalanie jest ciekawe odpalam samochód gaśnie po 2s przekładam kluczyk na druga stronę i samochód zapala, wszystko ok tylko dalej nie działają żadne kontrolki... i wskaźniki... Co obstawiacie ????

 

stawiam na kasetę kluczyka

 

koszt nowej w serwisie około 150 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam małe pytanko odnośnie demontażu kolumny kierowniczej - czy pod kierownicą jest taśma od airbag-u ,czy jest to jakoś inaczej rozwiązane ,pytam ponieważ podczas wyjmowania okręciła mi się kierownica (nie wiem dokładnie w którą stronę)i teraz nie wiem czy jak ją przykręcę z powrotem to czy jak będę kręcił kołami to mi jej nie urwie. wrrrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam małe pytanko odnośnie demontażu kolumny kierowniczej - czy pod kierownicą jest taśma od airbag-u ,czy jest to jakoś inaczej rozwiązane ,pytam ponieważ podczas wyjmowania okręciła mi się kierownica (nie wiem dokładnie w którą stronę)i teraz nie wiem czy jak ją przykręcę z powrotem to czy jak będę kręcił kołami to mi jej nie urwie. wrrrr

witam

URWIE!!! to masz problem.....musisz zdjac poduszke odkrecic kiere od kolumny i tam masz modul skladajacy sie z trzech elementow (modulow) 1)sterujacy manetkami ,tempomatem ...itp

2) sensor polozenia kierownicy

3) i tasma w okraglej obudowie do ktorej przylega sensor...

musisz wszystko zdemontowac i ustawic tasme (krecac 3,5 raza w lewo i 3,5 w prawo chyba juz nie pamietam aby znalezc SRODKOWE polozenie jak je znajdziesz wszystko skaldasz z powrotem i powinno byc ok czasami trzeba zrobic kalibracje polozenia kiery za pomoca VAG LUB SNAP ON ...ITP

POWODZENIA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK .dzięki za odpowiedz ,a podpowiesz mi jak zrobić ewentualną kalibracje ,posiadam VCDS-a

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
OK .dzięki za odpowiedz ,a podpowiesz mi jak zrobić ewentualną kalibracje ,posiadam VCDS-a

 

niestety nie bo nierobilem tego vagiem tylko snap on-em ale gdzis widzialem na forum jak to zrobic

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności