Skocz do zawartości

pjakima

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pjakima

  • Urodziny 17.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM(BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dokładnie też tak miałem. Wywaliło komunikat, zgasiłem auto, odpaliłem widząc stację benzynową 200 m dalej na którą chciałem zjechać, nie chciałem zostawiać auta na poboczu, miejsce było nieciekawe, jeden pas, wysepka, zablokowałbym pewnie jakiegoś tirowca. Do stacji dojechałem, komunikat pojawił się ponownie ... i usłyszałem ciekawe "metaliczne syczenie" z turbo ... Silnik ocalał ale turbo poszło się paść ...
  2. Też tak robiłem. Niestety z czasem problem się pogłębi i w skrajnym przypadku padnie Ci pompa paliwa w trakcie jazdy. I pozostanie laweta W pierwszym rzędzie sprawdź w jakimś warsztacie w jakim stanie jest pompa w zbiorniku i czy nie masz problemów z cofaniem paliwa
  3. Polecam wątek http://forum.vw-passat.pl/threads/71180-Przejsciowe-problemy-z-odpalaniem-cofanie-paliwa?highlight=cofanie+paliwa
  4. Obstawiałbym cofanie paliwa do zbiornika, w pierwszym rzędzie trzebaby przyjrzeć się pompie w zbiorniku. Za drugim razem palisz bez problemu bo paliwko jest tam gdzie być powinno Jeżeli jednak masz tak jak piszesz, że czasem nie odpala po nocy a czasem odpala po dwóch dniach (zakładam,że przy podobnym stanie paliwa) to nie jest to cofka paliwa lecz albo zapowietrzanie układu albo uszczelniacze. Ważnym objawem jest to czy w momencie zapalania autka łapie on na ok 0,5 - 1 sek i gaśnie czy nie załapuje wogóle. Aby jednoznacznie wskazać przyczynę trzeba obserwować autko aby sprawdzić czy problemy są związane ze stanem paliwa. Jeżeli masz cofkę to czas postoju po którym autko jeszcze pali jest dłuższy.
  5. Hej, Pomogło, wymieniłem wszystko po kolei i ****, dopiero wymiana uszczelniaczy pomogła. Przy okazji wyprali ultradźwiękami z nagaru wszystkie 4 pompki i jest git. To co napisałem powyżej to wynik długich obserwacji które oczywiście mogą nie załatwiać całości problemu. Miałem już topić autko w Wiśle...Jeżeli czas postoju po krótym nie odpalasz nie zależy od stanu paliwa w baku to na 99 % wina uszczelek. Jest jeszcze jedno co dotarło teraz do mnie, na przeglądzie w ASO w marcu sprawdzali mi pompki i była duża koreta na czwartej pompce, pod nią jak się teraz okazało uszczelki były popękane i w najgrszym stanie ... może to też jakaś wskazówka. W Rzeszowie w ASO gość twierdził, że mają sposób na diagnozę czy uszczelniacze są do wymiany: jeżeli podczas problemowego zapalania będzie kopcił chwilę na biało to są to uszczelniacze. Nie wiem czy ma to sens i tak jest, nie sprawdzałem. Pozdr, Piotrek
  6. Daj to komuś do zrobienia, ja robiłem u kolegi z Rybnika i od pół roku spokój
  7. Po ciężkich bojach problem został namierzony i usunięty. Zdecydowaliśmy się na: - podmianę pompy w baku z innego paska, problem ustapił częściowo, autko trzeba było kręcić raz zamiast 4,5, - podmianę pompy vacuum z innego paska, bez efektu, - założenie nowych przewodów paliwowych, brak poprawy. W akcie desperacji zabrałem się za ostatnią rzecz: uszczelniacze pompowtrysków. Były w opłakanym stanie, sparciałe, wyrobione. Przy okazji zostały wyciągnięte popmpowtryski i wyczyszczone ultradźwiękami (było trochę nagaru) i wypolerowane gniazda. Po wymianie uszczelek problem ustąpił, autko jeździ też zupełnie inaczej. Po moich doświadczeniach: - jeżeli auto nie pali po dłuższym postoju (i czas jaki autko wytrzymuje jest zależny od stanu paliwa, ja tak miałem na początku) to w pierwszym rzędzie należy zabrać się za przewody i pompę w baku, - jeżeli autko nie pali po dłuższym postoju i czas jaki wytrzymuje nie jest zależny od stanu paliwa to na 99% są winne uszczelniacze, - jeżeli autko zapali po ok 10 -15 włożeniach i wyciągnięciach kluczyka to nie jest to wina uszczelniaczy. U mnie miałem problemy zarówno z pompą w baku jak i uszczelniaczami. Oczywiście moje obserwacje moga nie oddawać wszystkich problemów jakie mogą wystąpić - piszę o tym, może komuś to pomoże. PS. Jeżeli ktoś z Krakowa jest zainteresowany działającą pompą vacum (i pompą do baku z podejrzanym zaworkiem zwrotnym, sam wkład jest nowy) to proszę o kontakt na priv.
  8. Czujnik G52 (temperatury) - możecie napisac gdzie on jest zlokalizowany ? Dodatkowo czy pompa podciśnienia (vacuum) może puszczać paliwo do baku i mieć coś wspólnego z cofaniem paliwa? Pompę w baku mam nową, przewody paliwowe przeglądnietę przy okazji przeglądu w aso.
  9. Miałem tak i okazalo się że padła świeca żarowa, ale pod tą kontrolką może się kryć masa różnych przypadłości
  10. Filtr kabinowy wymieniłem (już miałem prawie odkręcony schowek ) - pytanie o wymianę filtra powietrza, czy wystarczy odkręcić pokrywę obudowy filtra czy trzeba rozłączać coś jeszcze? Z góry dziękuję za odpowiedź. Silnik jak w opisie.
  11. W aso w KrK rzucili mi przez telefon kwotą 1kPLN więc grzecznie podziękowałem, wybrałem się dzisiaj do kolegi z Rybnika (Michał :dobrze) który to załatwił temat w 30 min, za praktycznie połowę tej sumy.
  12. Wymieniłem właśnie pompę, jak jeździłem na pełnym stanie paliwa było ok ... stan paliwa spadł do połowy zbiornika i dwa dni z rzędzu miałem problem z odpaleniem. Tzn autko odpaliło lecz po zaskoczeniu (ok 1 sek) zanosiło się na to, że zgaśnie, zaczęło szarpać ale poszło dalej ... rozumiem, że trzeba teraz posprawdzać przewody ?
  13. Raczej tak. Wymieniłem u siebie filtr (trochę już był zapaćkany), 5 letni niemiecki akumulator też poszedł do wymiany, włożyłem Centrę Futura 77. Poobserwuję teraz :kciuczki, przy wymianie filtra i jego zalewaniu przez włączanie zapłonu pompa ładnie dawała paliwko. Jeżeli daje będzie problem wymienię wkład pompy (ok 170 PLN na allegro) - chociaż z tym sie zastanawiam, czy warto ryzykować awarię w trasie i lawetę ... czy szarpnąć się na 1 kPLN za całość ... Tylko ta zmiana języka na niemiecki przy problemowym odpalaniu ... po wymianie aku język dalej był angielski więc czym to było spowodowane...
  14. [*][*][*] Wyrazy współczucia - trzymajcie się !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności