Gość robinson Zgłoś #41 Napisano 6 Listopada 2008 Mój drogi Ty nie masz DSG, bo do benzyny montują Tiptronic o ile sie nie mylę . Stare planety jak widac to jest to Pozdrowki Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #42 Napisano 6 Listopada 2008 no wlasnie robinson tez jestem tego zdania i sie nie mylimy on nie ma dsg. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ekoman Zgłoś #43 Napisano 7 Listopada 2008 Witam Koledzy.Uważnie przeczytałem cały temat łącznie z linkami podawanymi przez Was i ja nigdy nie doświadczyłem opisywanych przez Was problemów. Sądze, że to, o czym piszecie to może być "urok" ropniaków z DSG. U mnie jest zero szarpania na jakimkolwiek biegu i przy jakiejkolwiek prędkości:) Cud, miód i orzeszki czy ktoś z Was jeździ może passatem z takim silnikiem jak mój? absolutnie nie. Przyblize moj problem raz jeszcze. Auto zmienialo biegi idealnie, bez zastrzezen. Na rozgrzanym silniku/skrzyni czesto zdarzalo sie szarpniecie przy ruszaniu. Puszczalem pedal gazu, auto sie toczylo, ddawalem minimalna ilosc gazu, i bylo szarpniecie. To samo przy hamowaniu, newralgiczna bywala zmiana z 3 na 2, potrafil szarpnac. Problem nasilal sie z rozgrzewaniem silnika. Na zimnym, brak bylo jakichkolwiek obiawow. Odwiedzilem serwis SOBKOL, zostala wymieniona mechatronika skrzyni biegow, od tej pory auto jezdzi jak nalezy, zero szarpniec..a juz pare ladnych tysiecy wskoczylo. Nie zgadzam sie ze stwierdzeniem, ze ropniak szarpie, mam 2.0 tdi 170 i po naprawie wszystko jak byc powinno (odniesienie 20 tfsi dsg) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #44 Napisano 8 Listopada 2008 no wlasnie robinson tez jestem tego zdania i sie nie mylimy on nie ma dsg. pozdro Nie wiem jak VW ale wiem ze a3 w 2.0tfsi ma dsg takze montuja to tez w benzynach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #45 Napisano 8 Listopada 2008 Nie wiem jak VW ale wiem ze a3 w 2.0tfsi ma dsg takze montuja to tez w benzynach ale piszemy chyba o passacie. wiec... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grypiomi Zgłoś #46 Napisano 8 Listopada 2008 ale piszemy chyba o passacie. wiec... co nie przeszkadza pisać o DSG w audii, seacie czy skodzie - jedna grupa, te same elementy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13gruby Zgłoś #47 Napisano 9 Listopada 2008 DSG w skodzie tak w seacie tak ale w audi pierwsze słyszę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #48 Napisano 11 Listopada 2008 (edytowane) Skąd plota, że w benzyniakach nie montują dsg? Przepraszam, jeśli będzie zdublowane. Internet mi szaleje Jasne, że volkswagen montuje DSG do benzyniaków. FSI i TFSI również.sne, że volkswagen montuje DSG do benzyniaków. FSI i TFSI również. Edytowane 12 Listopada 2008 przez Du?y 2 scalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wawrzik23 Zgłoś #49 Napisano 11 Listopada 2008 skalpel masz racje ze sa montowane dsg do benzyniakow ( w silnikach 1,4 i 3,2 jesli chodzi o paska) ale tu chodzi o to ze piszesz ze nie zauwazyles tych problemow, a masz paska z tiptronikiem myslac ze to dsg. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Skalpel TFSI Zgłoś #50 Napisano 11 Listopada 2008 (edytowane) Biję się w pierś Koledzy Edytowane 12 Listopada 2008 przez Skalpel TFSI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #51 Napisano 12 Listopada 2008 ktos sie moze orientuje z was jak czesto wymienia soe ilej i filtr w skrzyni DSG ? bo zdaje sie ze trzeba to tez zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #52 Napisano 12 Listopada 2008 Mnie olej wymienili na przeglądzie przy 60k km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #53 Napisano 13 Listopada 2008 widziales jakas roznice jezdzie ? bede musial w swoim Touranie to tez zrobic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #54 Napisano 13 Listopada 2008 Różnicy nie odczuwam żadnej - przed i po jeździ się bardzo dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #55 Napisano 12 Grudnia 2008 Ja też jestem po wymianie mechatroniki w DSG, aż szok że aż rok sie męczyłem z szarpaniem i z 4 razy wmawiali mi w dwóch ASO że wszystko jest ok, gdyby nie mój upór jeździł bym dalej i siał fame, że DSG nie jest taką rewelacją, a teraz dopiero wiem że jazda ze sprawnym DSG to sama przyjemność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
reveler Zgłoś #56 Napisano 13 Grudnia 2008 Mam DSG i nie szarpie - po to właśnie są w tej skrzyni 2 sprzęgła. Chciałem natomiast poruszyć sprawę wymiany oleju - wg mnie to podstawa, ponieważ automaty są bardzo czułe na tym punkcie. Wynika więc z tego (i z powyższych postów), że przyczyną problemów z szarpaniem mógł być nie zmieniany olej i filtr oleju. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #57 Napisano 13 Grudnia 2008 ja sprawdzałem u siebie, po 50tys byl wymieniony , teraz mu przy 100 wymienie pewnie. nie szarpie, ale skoro jest to nie jest tam pewnie na wiecznosc. Moze byc tez przyczyna za duzo oleju lub za malo, wtedy sie moze skrzynia zapowietrzac. Miałem tak w Touaregu V10 , Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość robertoo Zgłoś #58 Napisano 2 Marca 2009 Od miesiąca podróżuję 170 KM CR z DSG, nakreciłem 5200 km i stwierdziłem ewidentnie ten sam problem z szarpaniem. Pojawia się to przy ciepłym motorze, najczęściej przy małej prędkości 20-30 km/h podczas delikatnego poruszania manetki gazu. Naciskając delikatnie pojawia sie dziwny grzechoczący dzwięk wraz z chrobotaniem skrzyni. Podczas depnięcia pedału wszytko znika i to mnie martwi. Inny incydent, który mnie zaskoczył to ogrone uderzenie skrzyni podczas małej predkości ruszania przechodząc z 2 na 3 bieg, uczucie jakby przód wpał w ogroną poprzeczna dziure. Zgłosiłem fakt do ASO i mam umówiony termin na diagnosykę celem pomiarów sterowania DSG. Czytając wcześniejsze opisy ciekawy jestem co panowie wymyślą. Czy wystąpiły u kogoś takie problemy w ASO w szczecinie??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grypiomi Zgłoś #59 Napisano 8 Marca 2009 Cześć robertoo. Koniecznie napisz co udało ci się uzyskać. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #60 Napisano 8 Marca 2009 A ktos kto jest po wymianie tej mechatroniki moze napisac ile go to kosztowalo ??? I co to dokladnie jest ta mechatronika ?? google duzo nie wyplulo na ten temat ?? Ja po wymianie skrzyni mam te objawy wlasnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach