Skocz do zawartości
Krynio

dawka wtrysku passat B4 1Z

Rekomendowane odpowiedzi

Dołączę się do tematu. Sam teraz się borykam z niedoborem mocy jak dla mnie. Zastanawiam się czy by jak na razie na moim 1z nie dać dawki tak jak mówi większość około 3,5 najlepiej czli pomiędzy 3-4. Czy to się da szybciorem za pomocą vaga zrobić czy trzeba grzebać przy pompie ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przestawienie dawki o 1-2mg raczej nie zalatwi problemu niedoboru mocy (zalezy co dla Ciebie jest niedoborem). Kosmetyczne efekty uzyskasz adaptujac sterownik vagiem, a lepsze przestawiajac nastawnik na pompie. To jest szybka akcja, tj. luzujesz sruby korpusu nastawnika i pukasz w niego (ja do tego uzywalem trzonka mlotka), trzeba specjalny klucz do jednej z srub, pukajac obserwujesz wskazania dawki na rozgrzanym silniku chodzacym na jalowym, grupa 01 vagcom. Schodzisz do poziomu w ktorym silnik chodzi rowno i sie nie trzesie, przyjelo sie ze bezpieczny poziom to 3-4mg/suw. Musisz pamietac, ze nie mozna zbyt mocno popuscic srub i kazdy ruch najmniejszy nastawnika (0.1mm) powoduje zmiane dawki. Ja sie uczylem na poczatku w ten sposob, ze gasilem silnik, popuszczalem sruby, pukalem w nastawnik, dokrecalem, odpalalem silnik (jak przesadzisz to nie odpali, albo odpali i moze wkrecic sie na wysokie obroty).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoją drogą ostatnio widziałem klucz do tej trójkątnej śruby w leroy merlin, cały zestaw takich nietypowych nasadek firmy dexter czy jakoś tak, za ok. 30 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie możesz nabić nasadke 7", odkręcić śrubę a w jej miejsce wstawić śrubę imbusową. Tak bynajmniej zrobiłem z mechanikiem żeby w przyszłości ułatwić sobie robotę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jaką masz obecnie tą dawkę?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z tego co widziałem na vagu jak znajomy usuwał błędy to na jałowym to 4,6 a czasami 2,9 skakało tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość IrvinCasterine

Ja z kolei byłem ostatnio pod komputerem, dawkę na biegu jałowym miałem 2-3mg. Powiedział, że małe dawkowanie i pytał czy passat mi nie muli. Owszem muli. Zwiększył na 6-7 i powiedział, że w tym TDI takie dawkowanie powinno być. Różnicy w mulastości niestety nie odczułem. Jak jeździł tak jeździ dalej.

 

Pod komputerem byłem z powodu słabego odpalania po dłuższym postoju. Okazało się, że ropa mi się cofa do baku i się zapowietrzał skubany.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twój mechanik nie doczytał. Zwiększając dawkę odczyt na komputerze spada, czyli Twoje 2-3 było ok ;-) upraszczając, działa to jakbyś w zaworze w ogródku zdiął kurek i przestawił go o ząbek w prawo. Niby mniej odkręcasz kran, a wody więcej leci :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności