KLICHO Zgłoś #21 Napisano 5 Czerwca 2013 Dołączę się do tematu. Sam teraz się borykam z niedoborem mocy jak dla mnie. Zastanawiam się czy by jak na razie na moim 1z nie dać dawki tak jak mówi większość około 3,5 najlepiej czli pomiędzy 3-4. Czy to się da szybciorem za pomocą vaga zrobić czy trzeba grzebać przy pompie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynszyl_83 Zgłoś #22 Napisano 6 Czerwca 2013 Przestawienie dawki o 1-2mg raczej nie zalatwi problemu niedoboru mocy (zalezy co dla Ciebie jest niedoborem). Kosmetyczne efekty uzyskasz adaptujac sterownik vagiem, a lepsze przestawiajac nastawnik na pompie. To jest szybka akcja, tj. luzujesz sruby korpusu nastawnika i pukasz w niego (ja do tego uzywalem trzonka mlotka), trzeba specjalny klucz do jednej z srub, pukajac obserwujesz wskazania dawki na rozgrzanym silniku chodzacym na jalowym, grupa 01 vagcom. Schodzisz do poziomu w ktorym silnik chodzi rowno i sie nie trzesie, przyjelo sie ze bezpieczny poziom to 3-4mg/suw. Musisz pamietac, ze nie mozna zbyt mocno popuscic srub i kazdy ruch najmniejszy nastawnika (0.1mm) powoduje zmiane dawki. Ja sie uczylem na poczatku w ten sposob, ze gasilem silnik, popuszczalem sruby, pukalem w nastawnik, dokrecalem, odpalalem silnik (jak przesadzisz to nie odpali, albo odpali i moze wkrecic sie na wysokie obroty). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #23 Napisano 6 Czerwca 2013 Swoją drogą ostatnio widziałem klucz do tej trójkątnej śruby w leroy merlin, cały zestaw takich nietypowych nasadek firmy dexter czy jakoś tak, za ok. 30 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waśka Zgłoś #24 Napisano 7 Czerwca 2013 Ewentualnie możesz nabić nasadke 7", odkręcić śrubę a w jej miejsce wstawić śrubę imbusową. Tak bynajmniej zrobiłem z mechanikiem żeby w przyszłości ułatwić sobie robotę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #25 Napisano 7 Czerwca 2013 a jaką masz obecnie tą dawkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KLICHO Zgłoś #26 Napisano 8 Czerwca 2013 z tego co widziałem na vagu jak znajomy usuwał błędy to na jałowym to 4,6 a czasami 2,9 skakało tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość IrvinCasterine Zgłoś #27 Napisano 9 Czerwca 2013 Ja z kolei byłem ostatnio pod komputerem, dawkę na biegu jałowym miałem 2-3mg. Powiedział, że małe dawkowanie i pytał czy passat mi nie muli. Owszem muli. Zwiększył na 6-7 i powiedział, że w tym TDI takie dawkowanie powinno być. Różnicy w mulastości niestety nie odczułem. Jak jeździł tak jeździ dalej. Pod komputerem byłem z powodu słabego odpalania po dłuższym postoju. Okazało się, że ropa mi się cofa do baku i się zapowietrzał skubany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #28 Napisano 9 Czerwca 2013 Twój mechanik nie doczytał. Zwiększając dawkę odczyt na komputerze spada, czyli Twoje 2-3 było ok upraszczając, działa to jakbyś w zaworze w ogródku zdiął kurek i przestawił go o ząbek w prawo. Niby mniej odkręcasz kran, a wody więcej leci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach