Lucek158 Zgłoś #61 Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) Tak, ja mam od a4, są tańsze z tego co widziałem, ja wyłapałem za 50zł kompletna puszkę z nagrzewnica, nagrzewnica klimy, wiatrakiem i silniczkami Pytanie do osób mających fabryczny klimatronic lub mających w 100%sprawny po przeróbce. Na automatycznym trybie dmucha tylko na nogi, reszta jeśli ducha to ledwo co. Druga sprawa, mam sręczne sterowanie nogi+kratki lub szyba+kartki, przy temperaturze wyższej np 28st wieje tylko kratka, a tak od 23st w dół to wtedy zaczyna już wiać na nogi czy szybę ale to ledwo co i tak, wyjazd kratki, sama szyba czy nogi to dmucha bardzo dobrze, tez tak macie? Edytowane 30 Listopada 2014 przez Lucek158 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #62 Napisano 30 Listopada 2014 kazde auto ma swoje zycie klimatronica hehe u mnie jest np tak ze sterowanie dziala zawsze tam gdzie chce ale np jak mam tylko na kratki i dolacze na nogi to slabo daje na nogi musze wylaczyc kratki i wlaczyc ponownie wtedy daje rowno,z szyba zawsze mam idealnie jak dam szybe to jest szyba lux. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lucek158 Zgłoś #63 Napisano 30 Listopada 2014 (edytowane) No a u mnie jak wyłącze kratki i zostaną same nogi to na nogi dmucha spoko, daje kratki do tego i zamiast wiać po równo to z nóg wieje ledwo co albo nic a kratki bez problemu. Jak zakładałem tą puszkę to widziałem że jest tak zrobiona że klapa albo zamyka kratki i wieje tylko szyba/nogi albo wieje tylko na kratki lub silniczek się ustawi pośrodku i jest to co u mnie niezbyt działa, przypuszczam że może jest to wina tego błędu czujnika temperatury nóg. Jeszcze nie sprawdzałem poszczególnych kanałów w klimatroniku, może tam dojdę do czegoś Edytowane 30 Listopada 2014 przez Lucek158 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #64 Napisano 2 Czerwca 2015 Lekko poci mi się nagrzewnica. Jak załącze na klimatroniku ciepłe powietrze to czuć płynem. Postanowiłem wymienić nagrzewnice. Moje pytanie jest takie czy konieczne jest spuszczanie czynnika chłodzącego z klimy czy można jakoś dostać sie do nagrzewnicy bez tego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #65 Napisano 3 Czerwca 2015 Witam Nie da rady wyciągnąć nagrzewnicy bez rozłączenia klimy. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #66 Napisano 6 Czerwca 2015 Dobra poszło sprawnie do momentu kiedy moim oczom ukazał się cały układ chłodzący. Rozebrałem szklielet środkowy i co dalej. Czy to ustrojstwo trzeba całe wyciągnąć czy tylko część z nagrzewnicą sama się da rozłączyć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #67 Napisano 6 Czerwca 2015 Witam Całe trzeba wyciągać - bo inaczej nie dostaniesz do spinek które trzeba zdjąć żeby rozłączyć obudowę i wyciągnąć nagrzewnice. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #68 Napisano 7 Czerwca 2015 Wyciągnąłem całe ale żadnych spinek nie wypinałem i obudowy też nie trzeba było rozłanczać. Dwie śrubki z góry i nagrzewnica wyszła. Belki też nie trzeba rozkręcać tak jak w opisie jest te dwie śrubki od szkieletu co są za belką spokojnie można wykręcić bez usuwania belki. Pozostało poskładać teraz. Przy okazji poczyściłem sobie wszystkie pocentionometry od klapek klimatronika bo też były błędy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kenor18 Zgłoś #69 Napisano 3 Października 2015 jestem po wymianie nagrzewnicy jakos tam poszlo ale okazalo sie ze niechce palic , kurcze co moge sprawdzic odpowiedzialnego za palenie wszystkie kostki itp raczej na swoim miejscu.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #70 Napisano 23 Listopada 2015 a takze otwozyc maske i odpiac 2 gumowe przewody od nagrzewnicy może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić w 2.8v6? jest tak mało miejsca że ręki nie ma jak włożyć.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Emejcz Zgłoś #71 Napisano 23 Listopada 2015 jestem po wymianie nagrzewnicy jakos tam poszlo ale okazalo sie ze niechce palic , kurcze co moge sprawdzic odpowiedzialnego za palenie wszystkie kostki itp raczej na swoim miejscu.. Sprawdź dobrze wtyczki do ECU, do bezpieczników i przekaźników. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
herflik-00 Zgłoś #72 Napisano 23 Listopada 2015 Witam Kolego kam , chodzi o odpięcie przewodów przy samej przegrodzie, czyli obok akumulatora. pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kam Zgłoś #73 Napisano 23 Listopada 2015 Witam Kolego kam , chodzi o odpięcie przewodów przy samej przegrodzie, czyli obok akumulatora. pozdr no wlaśnie mialem napisac ze pytanie nieaktualne, a ja próbowalem sie dostac z dolu nie wiem po co.. dzieki w kazdym razie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fiszu Zgłoś #74 Napisano 24 Marca 2016 Witam, rozbieram i swojego passaka w poszukiwaniu nagrzewnicy, wiem ze da się wyjąć ją nie spuszczając gazu z klimy. Problem mam taki, ze nie mogę wyjąc tego tunelu od nawiewu na środek. Po prawej widac jakiś gwint ale nie ma łebka.nie chce nic połamać... Podpowiedzcie coś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro76 Zgłoś #75 Napisano 24 Marca 2016 (edytowane) Takze na przestroge innym umieszczam to zdjecie ponizej,upewnijcie sie przed zakupem .Ta u gory to europejczyk,na dole anglik Czas jaki mi to zajelo niespelna 3 godz(czas jest wysw na zdjeciach) Mam nadzieje ze moj post pomoze wam szybciej zdemontowac wasza uszkodzona nagrzewnice,choc nikomu tego nie zycze.To nie jest takie latwe takze sie dobrze zastanowcie czy nie warto auta oddac do warsztatu. dziekuje a mialem to samo z nagrzewnica chciałem do anglika a dostałem europejczyka ale to nic wystarczy rozgiąć blaszki na gorze i przelozyc gore tam jest tylko uszczelka gumowa ,ja tak zrobiłem i święty spokój nic nie cieknie zaoszczędzony czas na ponowne rozbieranie Edytowane 25 Marca 2016 przez aro76 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #76 Napisano 24 Marca 2016 a mialem to samo z nagrzewnica chciałem do anglika a dostałem europejczyka ale to nic wystarczy rozgiąć blaszki na gorze i przelozyc gore tam jest tylko uszczelka gumowa ,ja tak zrobiłem i święty spokój nic nie cieknie zaoszczędzony czas na ponowne rozbieranie I aby to napisać musiałeś cytować cały tekst?... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #77 Napisano 2 Kwietnia 2016 Czy któryś z Panów co przerabiał temat napotkał problem z topornym połączeniem rurek od klimatyzacji te które są pod filtrem kabinowym? Jestem na etapie wymiany nagrzewnicy i wymieniłem całe pudło na to z elektryczną grzałką. Porównałem te obudowy to oprócz dodatkowego czujnika temp. w FL więcej różnic nie dostrzegłem.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #78 Napisano 3 Kwietnia 2016 Co znaczy toporne? Rurki przykręcone 1 śrubą M8, wciskane w wymiennik na o-ringach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Frankoo Zgłoś #79 Napisano 5 Kwietnia 2016 Co znaczy toporne? Rurki przykręcone 1 śrubą M8, wciskane w wymiennik na o-ringach. Toporne - brak możliwości właściwego wciśnięcia rurek w wymiennik. Śruba M8 powinna przykręcać się w palcach, bez oporu. Natomiast u mnie opór występował już po paru obrotach. Sytuacja się wyjaśniła - proszę o dodanie do pierwszego postu poniższą informację: Gdyby ktoś miał zamiar wymienić parownik lub całą obudowę nagrzewnicy z osprzętowaniem (w tym z parownikiem) - UPRZEDZAM wyjście końcówek parownika w 3BG ma inny profil niż ma to miejsce w 3B. W 3BG końcówka jest nieco wyżej wyprofilowana co skutkuje, że wsadzając ją do 3B nie jest się w stanie wpasować rurek z klimatyzacji do tego wyjścia - końcówka idzie pod kątem w stosunku do rurek z klimy. Być może nie jest to reguła, ale WARTO ZWRÓCIĆ UWAGĘ na ten fakt i przed montażem/po kupnie nowego parownika który jest z FL należy porównać ze swoim parownikiem z 3B - dlatego lepiej wcześniej wyciągnąć swój. Myślę, że ta informacja zaoszczędzi czasu i nerwów osobom które wykonywałby taką czynność kupując parownik z nowszego modelu - wszak niby to ta sama część Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamo06-1983 Zgłoś #80 Napisano 16 Listopada 2016 Witam mam takie pytanie przepraszam jeżeli nie w tym dziale który przewód nagrzewnicy patrząc z przodu auta jest wlotem w przypadku paska AVF 2001 a który powrotem czy nie ma różnicy. Dziękuję i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach