Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie z tą dziurka jest tak samo . dziś po płukaniu nagrzewnicy zaczęło grzać , może to jeszcze nie jest to !! ale jest ok.

Dziwił mnie tylko fakt że po zsunięciu tej dziurki nic nie leci a i ciśnienia tam nie ma żadnego .

W dodatku auto nagrzane do 90c dmuchawa na biegu II i po kilku min temp na zegarze spada do ćwiartki

 

Witam,

A czym płukałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest podobnie. jak motor chodzi na luzie to cisnienia nie ma tam zadnego dopiero jak przygazówke dostanie to zaczyna lecieć z tej dziurki woda.

Ja tam płukałem dwa razy ale bez efektów. Pierwszy raz jakimś przemysłowym odkamieniaczem tylko słabszy rozrobiłem drugim razem gorącą wodą z kwaskiem cytrynowym. Potem dużo bieżącej wody, na koniec sprężone powietrze. Efektów brak. Zauważyłem że chyba termostat mam walnięty bo za szybko coś woda idzie na chłodnice. Ale coś łądnie trzyma 90 stopni. Czy jak by szła woda na duży obieg od razu to czy ma to coś wspólnego z nagrzewnicą??

Edytowane przez noidemm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja płukałem kretem w żelu i octem wiele syfu ni ewyleciało , uważałem nawet ze nic to nie da a jednak dało. ogrzewanie jest non stop , a wcześniej totalne nic .

Nie sugerujcie się tym ze przewody zasilające nagrzewnice sa gorace bo nagrzewnica ma opływ cały czas nie tylko przez srodek a do okoła

 

 

Jeśli po odpaleniu auta i po kilku min masz już cieply dolny przewód to znak ze termostat nie zamyka , jeśli zimny a silnik się przegrzewa to zamknięty . w oby przypadkach kaput.

 

Jeśli woda od razu idzie na chłodnice to będzie dłuuuuuuuugo nagrzewało nagrzewnice a zima raczej wogle nie nagrzeje .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jedrek33

Witam mam problem z nadmuchem powietrza gdy auto stoi i jest zapalone wszystko działa ok ale przy prędkości powyżej 70km/h dmucha powietrzem normalnie a po chwili przestaje dmuchać i tak w kółko bardziej i słabiej a dmuchawa cały czas chodzi tak samo nie zwalnia odpowiednio na każdym biegu. Nie zależnie czy nadmuch jest ustawiony na nogi szybę czy środek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czyli miałem racje :pudzian. porządnie musisz mieć nagrzewnicę zawaloną, spróbuj jeszcze raz ją odkamienić. ja użyłem płynu specjalnego do chłodnic i jak ręką odjął:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Seba to zapodaj nazwę tego płynu specjalnego.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba konkretnie to zrobić ja zrobiłem trochę na odwal ale tylko dlatego ze byłem p-rzekonany ze to nie pomoze heheh

Na wiosne zrobie jej konkretną płukanke , na razie już jestem spokojny bo jako tako ale nie zmarznę :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z wrażenia pomyliłem model)))

Edytowane przez Jarek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro napisze nazwe tego specyfiku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nazwa tego specyfiku to po prostu : odkamieniacz chłodnicy firmy Moje Auto. u mnie całą operacja powiodła sie powodzeniem i grzeje auto bez problemu:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przed płukaniem nagrzewnicy można wziąć (ja tak będę robił) ze szrotu nagrzewnice i podłączyć ją do tych węzy i sprawdzić czy będą gorące i to nam da odpowiedź, czy nagrzewnica jest zapchana. Ja tak mam, że auto po trasie rozgrzane, a węże tylko ciepłe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :) Postanowiłem wymienić cały termostat wraz z obudową i czujnikiem który się tam znajduje. Umiejscowienie termostatu przez inżynierów z VW błaga o pomste do nieba. Termostat wymieniony auto łapie szybko 90 stopni i tak trzyma. NAgrzewnica odpowietrzona i w czasie jazdy przy 2000 grzeje nawet dość mocno. Sprawa przyjmuje innego obrotu jak auto chodzi na wolnych obrotach to leci tylko lekko ciepłe powietrze. Czy to może być przypchana nagrzewnica?? Jak by pompa nie dawała rady to chyba auto by się bardzo grzało teraz przy sprawnym termostacie??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,posiadam b5 fl 130ps avf,mam problem z temperatura,otoz na liczniku nie pokazuje mi 90 stopni(jest kolo 70),wymienilem czujnik temp. i wskazowka dalej nie idzie niz 70 stopni.w czym moze tkwic problem-jakies sugestie?dodam ze w aucie jakos szybko grzeje sie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam :) Postanowiłem wymienić cały termostat wraz z obudową i czujnikiem który się tam znajduje. Umiejscowienie termostatu przez inżynierów z VW błaga o pomste do nieba. Termostat wymieniony auto łapie szybko 90 stopni i tak trzyma. NAgrzewnica odpowietrzona i w czasie jazdy przy 2000 grzeje nawet dość mocno. Sprawa przyjmuje innego obrotu jak auto chodzi na wolnych obrotach to leci tylko lekko ciepłe powietrze. Czy to może być przypchana nagrzewnica?? Jak by pompa nie dawała rady to chyba auto by się bardzo grzało teraz przy sprawnym termostacie??

 

 

Witam,

No właśnie mam to samo. Jak auto jest na obrotach to jest ogrzewanie ,jak obroty spadną to leci zimne :( Po zdjęciu przewodów z nagrzewnicy płyn praktycznie nie leci ,po przegazowaniu zaczyna lecieć. Wnioskuję więc ,że nagrzewnica jest ok skoro potrafi powiać ciepłem. wypadało by więc na pomp wody ,ale dziwi mnie fakt ,że silnik się nie gotuje. Wskazówka stoi na 90st ,na kts'ie pokazuje 90-92st. Co jest?

Pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

No właśnie mam to samo. Jak auto jest na obrotach to jest ogrzewanie ,jak obroty spadną to leci zimne :( Po zdjęciu przewodów z nagrzewnicy płyn praktycznie nie leci ,po przegazowaniu zaczyna lecieć. Wnioskuję więc ,że nagrzewnica jest ok skoro potrafi powiać ciepłem. wypadało by więc na pomp wody ,ale dziwi mnie fakt ,że silnik się nie gotuje. Wskazówka stoi na 90st ,na kts'ie pokazuje 90-92st. Co jest?

Pozdro

 

U mnie jest dokładnie to samo. Ja tak jak pisałem podepnę inna nagrzewnicę i napiszę co będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego duszkomaniak wymień jeszcze termostat, koszt nie duży a powinno pomóc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze spróbuje raz odpowietrzyć bo jak korek dzisiaj odkręciłem to bąble wyleciały (mam nadzieje że to nie wina głowicy).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeszcze spróbuje raz odpowietrzyć bo jak korek dzisiaj odkręciłem to bąble wyleciały (mam nadzieje że to nie wina głowicy).

 

tez tak mysle, ale ludzie pisza ze 99% problemow z nagrzewnica (powietrze) jest przez uszczelke pod glowica...:/ ale puki płynu nie ubywa to jest ok:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale płyn dziwnie mętny więc sam już nie wiem. Jutro odpowietrze dokładnie i się zobaczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale płyn dziwnie mętny więc sam już nie wiem. Jutro odpowietrze dokładnie i się zobaczy.

 

Może sprawdz czy nie masz troszke oleju w płynie bo jesli tak to uszczelka na pewno...A musisz dolewać płynu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności