tomaszM Zgłoś #1461 Napisano 18 Stycznia 2017 A kto ma możliwość sprawdzenia czy tym cienkim ma powrót do zbiorniczka wyrównawczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #1462 Napisano 18 Stycznia 2017 U mnie jest powrót, ale dopiero wtedy , kiedy się dobrze rozgrzeje. Czyli wtedy, gdy termostat się otworzy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1463 Napisano 19 Stycznia 2017 Nagrzewanie mojego samochodu przy -8 na zewnątrz.(zimny start)dla porównania dla innych forumowiczów. Ta temperatura 9 stopni to jest po odpaleniu i pracy silnika około 3 minut. Jak rano wsiadlem było 2 stopnie. Dystans jaki przejechałem w mieście z paroma zatrzymaniami. Ale powiedzmy że to będzie max 5 km jak pisałem wcześniej. Może ma wpływ na to automat tego nie wiem. Ale wiem że bardzo szybko się rozgrzewa. Teraz pokaże jaki mam problem z tą nagrzewnica i po jakim przebiegu coś tam się robi ciepło. A to nagrzewanie auta to ustawione mam 25 stopni nawiew szyba/nogi 4 kreski siła nawiewu. Zimny start też z tego był. 80/90 km na godzinę dystans około 20 km i tylko 17 stopni w środku lipa jak nic. Czekam aż ostygnie auto i ocet idzie w ruch. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1464 Napisano 19 Stycznia 2017 (edytowane) Trochę aktualizacji. Więc tak zrobiłem z tym octem. Wlałem go czystego na 15 minut moje odczucia pozytywne. Zobaczymy rano z zimnego startu. Na kanale 23 pokazuje mi 58-65 stopni i to się zmieniło wcześniej miałem przy ustawionej temp 25 stopni max 45 na kanale 23. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 19 Stycznia 2017 przez Mariusz 87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1465 Napisano 20 Stycznia 2017 I jak tam Mariusz wyglądało to rano? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1466 Napisano 20 Stycznia 2017 (edytowane) Ogólnie powiem Ci że szybciej się nagrzewa wnętrze. Czuć różnice znaczącą. U mnie około 6 stopni różnicy jak wcześniej ale to nie jest jeszcze to co powinno być może dlatego że robiłem to trochę po wariacku pod wieczór. Nie mam teraz czasu na to wszystko. Jak będę miał wolne zrobię tak jak Tomasz. Wezmę pompkę od pralki zrobię obieg wody z octem ale już gorącym pół na pół. U mnie prestony migly moly te specyfiki nic nie dały na dłuższą metę. Widziałem również patent płukania układu tzw.kamykiem takie małe saszetki. Chłopak w astrze g tak zrobił i u niego dało efekt. Jak odkamienić wypłukać nagrzewnicę i chłodnice O…: Cały czas się bronie przed wymiana tej nagrzewnicy. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 20 Stycznia 2017 przez Mariusz 87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1467 Napisano 21 Stycznia 2017 Ja też będę tak walczył jak Ty. Tylko przepłuczę kilka razy tą nagrzewnicę ciepłym roztworem. A potem może jeszcze ogarnę patent z tą pompką. Wiadomo, że się bronisz. Ja też się będę bronił bo jak by nie było to spory koszt jak za taką pierdołę. Nagrzewnica ze 150 zł. Ciekawe ile wymiana. Mój mechanik miał się zastanowić ile za coś takiego by wziął. Na allegro widziałem jakiś zakład z Warszawy to życzą sobie za wymianę 600zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1468 Napisano 21 Stycznia 2017 Ja jak zaczynałem przygodę z tą nagrzewnica nie miałem prawie w ogóle przepływu. Przepłukałem w jedną i drugą stronę i już był efekt. Powodzenia. Ja będę informował o poczynaniach. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HansikVR5 Zgłoś #1469 Napisano 21 Stycznia 2017 Mariusz paliwka zatankuj coby za tydzień nie było pytania czemu pasek nie odpala albo czemu pompa nie startuje;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1470 Napisano 21 Stycznia 2017 Spoko(b) dzięki za uwagę i ostrzeżenie. Pozdrawiam. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1471 Napisano 23 Stycznia 2017 I może ktoś mi podpowie ile potrzeba octu na takie płukanie. Powiedzmy, że trzykrotne tak jak któryś forumowicz pisał kilka stron wcześniej. I w ile wody destylowanej się zaopatrzyć do przepłukania na koniec? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1472 Napisano 24 Stycznia 2017 (edytowane) A ktoś może wie czy takie same kanały będą w dieslu? Ja bym sprawdził ale samochód jest u lakiernika. A ile masz kanałów w climateoniku? Ja 78 to będzie to co my mamy jak mniej to trzeba szukać w necie bo są różne interpretacje tego. I może ktoś mi podpowie ile potrzeba octu na takie płukanie. Powiedzmy, że trzykrotne tak jak któryś forumowicz pisał kilka stron wcześniej. I w ile wody destylowanej się zaopatrzyć do przepłukania na koniec? A jak chcesz to zrobić? Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Edytowane 24 Stycznia 2017 przez Mariusz 87 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #1473 Napisano 24 Stycznia 2017 U mnie na 23 kanale wyświetla jakieś kosmiczne wartości, rano jak esiadam jest mniej więcej tyle co na zewnątrz, odpalam auto temp na 23 kanale szybko rośnie i po dwóch trzech minutach pokazuje 380, 450 stopni.... Dodam że 01 i 45 kanał działają ok tylko z 23 coś nie tak.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazigt1 Zgłoś #1474 Napisano 24 Stycznia 2017 A po pierwszych dwóch cyfrach nie widzisz kropki? Chyba powinna tam być. A wtedy wszystko jasne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1475 Napisano 25 Stycznia 2017 Tak jak kolega z forum pisal pare stron wczesniej. Chce zalac nafrzewnice roztworem octu i wody. 1:1 jesli dobrze pamietam. I tak 3 razy zwiekszajac temperature roztworu. Potem przeplukac bierzaca woda a na koniec destylowana. Tylko zastanawiam sie jak przeplukac nagrzewnice na koniec destylowana woda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1476 Napisano 25 Stycznia 2017 Tak jak kolega z forum pisal pare stron wczesniej. Chce zalac nafrzewnice roztworem octu i wody. 1:1 jesli dobrze pamietam. I tak 3 razy zwiekszajac temperature roztworu. Potem przeplukac bierzaca woda a na koniec destylowana. Tylko zastanawiam sie jak przeplukac nagrzewnice na koniec destylowana woda. Ja zrobilem tak że po ocćie przepłukałem bieżącą wodą a po tym już samym powietrzem ( siła płuc) zostają znikome ilości ten wody które i tak wymieszaja się z płynem i wydaje mi się że na nic nie wpłyną. Ja masz kompresor to zrób to nim. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1477 Napisano 25 Stycznia 2017 Mam kompresor to najwyżej nim wydmucham na koniec resztki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariusz 87 Zgłoś #1478 Napisano 25 Stycznia 2017 Mógł byś sprawdzić u siebie jaka masz temperaturę na kanale 23 ustawiając 29 stopni nadmuch na 4 kreski plus Econ? . Jazda około 70/90 km/h. U mnie jest 62/65 stopni. Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HQ-Automotive Zgłoś #1479 Napisano 25 Stycznia 2017 Panowie ostatnio miałem podobny problem w swoim B5 TDi, okazało się iż winny słabego chłodzenia był płyn chłodniczy który przymarzł podczas dużych mrozów, musiałem zalać nowy koncentrat G12+ co zdarza mi się pierwszy raz w życiu, więc warto zwrócić też uwagę na poziom i stan płynów, szczególnie jeżeli nie grzeje w środku jak należy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Comendante Zgłoś #1480 Napisano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Mariusz 87 jeśli tą prośbę kierowałeś do mnie to niestety Ci nie pomogę. Samochód jeszcze jest u lakiernika. Może pod koniec tygodnia/na początku następnego będę miał. U mnie płyn na 99% nie jest problemem. Wymieniałem uszczelkę ze 3 miesiące temu i z tego co wiem to był zalany nowy. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez El_Comendante Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach