Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Raczej kupie ten g12 a może lepiej jeszcze by było czym przeplukac cały układ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam miałem podoobne objawy i wina była nagrzewnicy ale że problem jest z wymiana to zrobiłem płukanie sammej nagrzewnicy wziąłem starą pompkę z pralki podłączyłem dwa przewody powrót i zasilanie wlałem do wiadra ciiepłą wodę i dolałem płynu do płukania chłodnic nie pamiętam nazwy płukanie wraz w jedną stronę raz w drugą później odpowietrzyć układ i grzanie jest robiłem to nie w jednym pasku i działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez juz robiłem płukanie nagrzewnicy ale nic to nie dało co prawda było trochę syfu. Tylko nie było w ogóle ciśnienia nie dawało na rury do chłodnicy i do nagrzewnicy byłem właśnie u znajomego teraz i trochę mnie załamał bo powiedział ze to nie musi być wina termostatu, ale mówię mu ze jak wyjalem termostat to teraz jest ciśnienie na rury chlodnica ciepła się robi woda w zbiorniczku wyrównawczym jest ciepła to chyba wina termostatu była. Tylko ze teraz to już sam zglupialem.

Powiedzcie chociaż wy co o tym myślicie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Termostat założony i nadal nie jest gorąco. Silnik trzyma 90' do nagrzewnicy są przewody gorące.do chłodnicy i chlodnica zimne brak jakiegokolwiek ciśnienia w zbiorniczku i zimna woda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Założyłeś stary termostat czy kupiłeś nowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to ja się poddaje chyba nie obejdzie się bez agentów Scully i Mulder :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nagrzewnica jest zabita i nie oddaje ciepła więc wymiana lub płukanie tylko dobrym preparatem w jednym pasku kupa syfu a w drugim prawie nic ale pomaga

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym już się poddał ale nie mogę samochód potrzeby ale bez grzania lipa.nagrzewnica płukana kilkadziesiąt razy specjalnym płynem do nagrzewnic i chłodnic. Uszczelka pod głowica wymieniana w sierpniu juz mnie dobija ten samochód.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to wymień nagrzewnicę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli oba węże przy nagrzewnicy są gorące a po delikatnym zsunięciu do momentu aż otwór w jednym z nich będzie poza króćcem nagrzewnicy popłynie płyn to tylko wymiana nagrzewnicy może pomóc.

 

No, chyba że klapy gorącego lub zimnego są zacięte lub klimatronik ich nie otwiera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie termostatu. Wreszcie widzę 90 stopni na blacie i czuć że silnik ma też lepszą temperaturę po podniesieniu maski ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba nic innego mnie nie czeka jak wymienić nagrzewnice bo po wyjechaniu z garażu dzisiaj rano zobaczyłem ze szyby parują ale po przejechaniu 15 km do pracy zauważyłem ze to nie para a jakiś osad coś tłustego czyli pewnie płyn chłodniczy. Dodam jeszcze ze sprawdziłem dywaniki w samochodzie i są suche i pierwsze co przyszło na myśl to nagrzewnica walnieta. Tylko ze nigdzie nie czuć mokrego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no jak szyby tłuste to raczej na pewno masz po nagrzewnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Chyba nic innego mnie nie czeka jak wymienić nagrzewnice bo po wyjechaniu z garażu dzisiaj rano zobaczyłem ze szyby parują ale po przejechaniu 15 km do pracy zauważyłem ze to nie para a jakiś osad coś tłustego czyli pewnie płyn chłodniczy. Dodam jeszcze ze sprawdziłem dywaniki w samochodzie i są suche i pierwsze co przyszło na myśl to nagrzewnica walnieta. Tylko ze nigdzie nie czuć mokrego.

 

Ja też dywaniki miałem suche a niewielkie ilości płynu uciekały. Po demontażu też nie było widać żadnych oznak pęknięć nagrzewnicy, i też próbowałem płukac i nic to nie dawało. Niestety osad zostaje na dole więc nawet plukając nagrzewnicę czyścisz tylko górne kanaliki a cały dół dalej zostaje zapchany. Ja założyłem nissens-a i już mam spokój. A stara była aż ciężka od tych osadów. Ale trochę zabawy z wymianą jest. Ja robiłem sam i dałem radę więc jak masz jakieś dobre narzędzia to sobie poradzisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam bardzo dobre narzędzia wiec dam rade a jak długo Ci zeszło z wymianą? I ile ta twoja nagrzewnica kosztowała? Bo też nie chce jakiegoś badziewia zakładać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nagrzewnica febi to koszt jakieś 50-60 zł

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nissens, Behr, Hella - co z tego weźmiesz to będzie OK.

 

Febi - jakość wszystkiego praktycznie co robi poszła w dół więc nie polecam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam bardzo dobre narzędzia wiec dam rade a jak długo Ci zeszło z wymianą? I ile ta twoja nagrzewnica kosztowała? Bo też nie chce jakiegoś badziewia zakładać.

 

Ja za nissensa zapłaciłem 150zł i chyba przepłaciłem. Z wymianą dwa dni mi się zeszło z tym że trochę jednego trochę drugiego tak z 6 godzin trzeba liczyć tym bardziej że samemu. Są takie dwie śruby które ciężko odkręcić są na necie instrukcje chyba nawet na forum. na you tube też.

Ważna rzecz o której ja nie przeczytałem jeżeli masz klimę to trzeba wcześniej spuścić(odessać) gaz bo trzeba rozpiąć układ i jak tego nie zrobisz to później musisz zapłacić na nabicie całej klimy od zera akurat mi się udało i znalazłem taką usługę za 99zł więc jeszcze nie tak tragicznie. Ale możesz podjechać gdzieś i za odessanie przechowanie i nabicie powinni wziąć jak ktoś uczciwy 50zł

Tak wygląda auto przy demontażu i cały wyciągnięty układ grzewczy w załączniku.

IMAG1121.jpg

IMAG1122.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do spuszczania czynnika klimy to czytałem że w jednych autach trzeba w innych nie trzeba i chyba nie zależy to od tego czy masz klimatyzację czy nie więc trzeba się upewnić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności