krzysiekvw Zgłoś #1261 Napisano 12 Stycznia 2016 Raczej kupie ten g12 a może lepiej jeszcze by było czym przeplukac cały układ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #1262 Napisano 12 Stycznia 2016 Witam miałem podoobne objawy i wina była nagrzewnicy ale że problem jest z wymiana to zrobiłem płukanie sammej nagrzewnicy wziąłem starą pompkę z pralki podłączyłem dwa przewody powrót i zasilanie wlałem do wiadra ciiepłą wodę i dolałem płynu do płukania chłodnic nie pamiętam nazwy płukanie wraz w jedną stronę raz w drugą później odpowietrzyć układ i grzanie jest robiłem to nie w jednym pasku i działa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1263 Napisano 12 Stycznia 2016 Ja tez juz robiłem płukanie nagrzewnicy ale nic to nie dało co prawda było trochę syfu. Tylko nie było w ogóle ciśnienia nie dawało na rury do chłodnicy i do nagrzewnicy byłem właśnie u znajomego teraz i trochę mnie załamał bo powiedział ze to nie musi być wina termostatu, ale mówię mu ze jak wyjalem termostat to teraz jest ciśnienie na rury chlodnica ciepła się robi woda w zbiorniczku wyrównawczym jest ciepła to chyba wina termostatu była. Tylko ze teraz to już sam zglupialem. Powiedzcie chociaż wy co o tym myślicie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1264 Napisano 13 Stycznia 2016 Termostat założony i nadal nie jest gorąco. Silnik trzyma 90' do nagrzewnicy są przewody gorące.do chłodnicy i chlodnica zimne brak jakiegokolwiek ciśnienia w zbiorniczku i zimna woda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1265 Napisano 13 Stycznia 2016 Założyłeś stary termostat czy kupiłeś nowy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1266 Napisano 13 Stycznia 2016 Nowy termostat wahlera Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1267 Napisano 13 Stycznia 2016 no to ja się poddaje chyba nie obejdzie się bez agentów Scully i Mulder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sierpynsky Zgłoś #1268 Napisano 13 Stycznia 2016 Nagrzewnica jest zabita i nie oddaje ciepła więc wymiana lub płukanie tylko dobrym preparatem w jednym pasku kupa syfu a w drugim prawie nic ale pomaga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1269 Napisano 14 Stycznia 2016 Ja tez bym już się poddał ale nie mogę samochód potrzeby ale bez grzania lipa.nagrzewnica płukana kilkadziesiąt razy specjalnym płynem do nagrzewnic i chłodnic. Uszczelka pod głowica wymieniana w sierpniu juz mnie dobija ten samochód. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekS Zgłoś #1270 Napisano 14 Stycznia 2016 No to wymień nagrzewnicę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mebelman Zgłoś #1271 Napisano 14 Stycznia 2016 Jeśli oba węże przy nagrzewnicy są gorące a po delikatnym zsunięciu do momentu aż otwór w jednym z nich będzie poza króćcem nagrzewnicy popłynie płyn to tylko wymiana nagrzewnicy może pomóc. No, chyba że klapy gorącego lub zimnego są zacięte lub klimatronik ich nie otwiera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
simono_pl Zgłoś #1272 Napisano 14 Stycznia 2016 Jestem po wymianie termostatu. Wreszcie widzę 90 stopni na blacie i czuć że silnik ma też lepszą temperaturę po podniesieniu maski ☺ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1273 Napisano 14 Stycznia 2016 Chyba nic innego mnie nie czeka jak wymienić nagrzewnice bo po wyjechaniu z garażu dzisiaj rano zobaczyłem ze szyby parują ale po przejechaniu 15 km do pracy zauważyłem ze to nie para a jakiś osad coś tłustego czyli pewnie płyn chłodniczy. Dodam jeszcze ze sprawdziłem dywaniki w samochodzie i są suche i pierwsze co przyszło na myśl to nagrzewnica walnieta. Tylko ze nigdzie nie czuć mokrego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1274 Napisano 14 Stycznia 2016 no jak szyby tłuste to raczej na pewno masz po nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1275 Napisano 15 Stycznia 2016 Chyba nic innego mnie nie czeka jak wymienić nagrzewnice bo po wyjechaniu z garażu dzisiaj rano zobaczyłem ze szyby parują ale po przejechaniu 15 km do pracy zauważyłem ze to nie para a jakiś osad coś tłustego czyli pewnie płyn chłodniczy. Dodam jeszcze ze sprawdziłem dywaniki w samochodzie i są suche i pierwsze co przyszło na myśl to nagrzewnica walnieta. Tylko ze nigdzie nie czuć mokrego. Ja też dywaniki miałem suche a niewielkie ilości płynu uciekały. Po demontażu też nie było widać żadnych oznak pęknięć nagrzewnicy, i też próbowałem płukac i nic to nie dawało. Niestety osad zostaje na dole więc nawet plukając nagrzewnicę czyścisz tylko górne kanaliki a cały dół dalej zostaje zapchany. Ja założyłem nissens-a i już mam spokój. A stara była aż ciężka od tych osadów. Ale trochę zabawy z wymianą jest. Ja robiłem sam i dałem radę więc jak masz jakieś dobre narzędzia to sobie poradzisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysiekvw Zgłoś #1276 Napisano 15 Stycznia 2016 Mam bardzo dobre narzędzia wiec dam rade a jak długo Ci zeszło z wymianą? I ile ta twoja nagrzewnica kosztowała? Bo też nie chce jakiegoś badziewia zakładać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1277 Napisano 15 Stycznia 2016 nagrzewnica febi to koszt jakieś 50-60 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Magoo Zgłoś #1278 Napisano 15 Stycznia 2016 Nissens, Behr, Hella - co z tego weźmiesz to będzie OK. Febi - jakość wszystkiego praktycznie co robi poszła w dół więc nie polecam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zenek_8 Zgłoś #1279 Napisano 15 Stycznia 2016 Mam bardzo dobre narzędzia wiec dam rade a jak długo Ci zeszło z wymianą? I ile ta twoja nagrzewnica kosztowała? Bo też nie chce jakiegoś badziewia zakładać. Ja za nissensa zapłaciłem 150zł i chyba przepłaciłem. Z wymianą dwa dni mi się zeszło z tym że trochę jednego trochę drugiego tak z 6 godzin trzeba liczyć tym bardziej że samemu. Są takie dwie śruby które ciężko odkręcić są na necie instrukcje chyba nawet na forum. na you tube też. Ważna rzecz o której ja nie przeczytałem jeżeli masz klimę to trzeba wcześniej spuścić(odessać) gaz bo trzeba rozpiąć układ i jak tego nie zrobisz to później musisz zapłacić na nabicie całej klimy od zera akurat mi się udało i znalazłem taką usługę za 99zł więc jeszcze nie tak tragicznie. Ale możesz podjechać gdzieś i za odessanie przechowanie i nabicie powinni wziąć jak ktoś uczciwy 50zł Tak wygląda auto przy demontażu i cały wyciągnięty układ grzewczy w załączniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #1280 Napisano 15 Stycznia 2016 Co do spuszczania czynnika klimy to czytałem że w jednych autach trzeba w innych nie trzeba i chyba nie zależy to od tego czy masz klimatyzację czy nie więc trzeba się upewnić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach