czarnyGT Zgłoś #741 Napisano 27 Listopada 2013 U mnie z tą dziurka jest tak samo . dziś po płukaniu nagrzewnicy zaczęło grzać , może to jeszcze nie jest to !! ale jest ok.Dziwił mnie tylko fakt że po zsunięciu tej dziurki nic nie leci a i ciśnienia tam nie ma żadnego . W dodatku auto nagrzane do 90c dmuchawa na biegu II i po kilku min temp na zegarze spada do ćwiartki Witam, A czym płukałeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #742 Napisano 27 Listopada 2013 (edytowane) U mnie jest podobnie. jak motor chodzi na luzie to cisnienia nie ma tam zadnego dopiero jak przygazówke dostanie to zaczyna lecieć z tej dziurki woda. Ja tam płukałem dwa razy ale bez efektów. Pierwszy raz jakimś przemysłowym odkamieniaczem tylko słabszy rozrobiłem drugim razem gorącą wodą z kwaskiem cytrynowym. Potem dużo bieżącej wody, na koniec sprężone powietrze. Efektów brak. Zauważyłem że chyba termostat mam walnięty bo za szybko coś woda idzie na chłodnice. Ale coś łądnie trzyma 90 stopni. Czy jak by szła woda na duży obieg od razu to czy ma to coś wspólnego z nagrzewnicą?? Edytowane 27 Listopada 2013 przez noidemm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudzian Zgłoś #743 Napisano 27 Listopada 2013 Ja płukałem kretem w żelu i octem wiele syfu ni ewyleciało , uważałem nawet ze nic to nie da a jednak dało. ogrzewanie jest non stop , a wcześniej totalne nic . Nie sugerujcie się tym ze przewody zasilające nagrzewnice sa gorace bo nagrzewnica ma opływ cały czas nie tylko przez srodek a do okoła Jeśli po odpaleniu auta i po kilku min masz już cieply dolny przewód to znak ze termostat nie zamyka , jeśli zimny a silnik się przegrzewa to zamknięty . w oby przypadkach kaput. Jeśli woda od razu idzie na chłodnice to będzie dłuuuuuuuugo nagrzewało nagrzewnice a zima raczej wogle nie nagrzeje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jedrek33 Zgłoś #744 Napisano 28 Listopada 2013 Witam mam problem z nadmuchem powietrza gdy auto stoi i jest zapalone wszystko działa ok ale przy prędkości powyżej 70km/h dmucha powietrzem normalnie a po chwili przestaje dmuchać i tak w kółko bardziej i słabiej a dmuchawa cały czas chodzi tak samo nie zwalnia odpowiednio na każdym biegu. Nie zależnie czy nadmuch jest ustawiony na nogi szybę czy środek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #745 Napisano 29 Listopada 2013 czyli miałem racje :pudzian. porządnie musisz mieć nagrzewnicę zawaloną, spróbuj jeszcze raz ją odkamienić. ja użyłem płynu specjalnego do chłodnic i jak ręką odjął Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mario732 Zgłoś #746 Napisano 29 Listopada 2013 Seba to zapodaj nazwę tego płynu specjalnego..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pudzian Zgłoś #747 Napisano 29 Listopada 2013 Trzeba konkretnie to zrobić ja zrobiłem trochę na odwal ale tylko dlatego ze byłem p-rzekonany ze to nie pomoze heheh Na wiosne zrobie jej konkretną płukanke , na razie już jestem spokojny bo jako tako ale nie zmarznę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarek75 Zgłoś #748 Napisano 29 Listopada 2013 (edytowane) z wrażenia pomyliłem model))) Edytowane 29 Listopada 2013 przez Jarek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #749 Napisano 30 Listopada 2013 jutro napisze nazwe tego specyfiku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #750 Napisano 3 Grudnia 2013 nazwa tego specyfiku to po prostu : odkamieniacz chłodnicy firmy Moje Auto. u mnie całą operacja powiodła sie powodzeniem i grzeje auto bez problemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #751 Napisano 4 Grudnia 2013 Przed płukaniem nagrzewnicy można wziąć (ja tak będę robił) ze szrotu nagrzewnice i podłączyć ją do tych węzy i sprawdzić czy będą gorące i to nam da odpowiedź, czy nagrzewnica jest zapchana. Ja tak mam, że auto po trasie rozgrzane, a węże tylko ciepłe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #752 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam Postanowiłem wymienić cały termostat wraz z obudową i czujnikiem który się tam znajduje. Umiejscowienie termostatu przez inżynierów z VW błaga o pomste do nieba. Termostat wymieniony auto łapie szybko 90 stopni i tak trzyma. NAgrzewnica odpowietrzona i w czasie jazdy przy 2000 grzeje nawet dość mocno. Sprawa przyjmuje innego obrotu jak auto chodzi na wolnych obrotach to leci tylko lekko ciepłe powietrze. Czy to może być przypchana nagrzewnica?? Jak by pompa nie dawała rady to chyba auto by się bardzo grzało teraz przy sprawnym termostacie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
duszkomaniak Zgłoś #753 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam,posiadam b5 fl 130ps avf,mam problem z temperatura,otoz na liczniku nie pokazuje mi 90 stopni(jest kolo 70),wymienilem czujnik temp. i wskazowka dalej nie idzie niz 70 stopni.w czym moze tkwic problem-jakies sugestie?dodam ze w aucie jakos szybko grzeje sie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnyGT Zgłoś #754 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam Postanowiłem wymienić cały termostat wraz z obudową i czujnikiem który się tam znajduje. Umiejscowienie termostatu przez inżynierów z VW błaga o pomste do nieba. Termostat wymieniony auto łapie szybko 90 stopni i tak trzyma. NAgrzewnica odpowietrzona i w czasie jazdy przy 2000 grzeje nawet dość mocno. Sprawa przyjmuje innego obrotu jak auto chodzi na wolnych obrotach to leci tylko lekko ciepłe powietrze. Czy to może być przypchana nagrzewnica?? Jak by pompa nie dawała rady to chyba auto by się bardzo grzało teraz przy sprawnym termostacie?? Witam, No właśnie mam to samo. Jak auto jest na obrotach to jest ogrzewanie ,jak obroty spadną to leci zimne Po zdjęciu przewodów z nagrzewnicy płyn praktycznie nie leci ,po przegazowaniu zaczyna lecieć. Wnioskuję więc ,że nagrzewnica jest ok skoro potrafi powiać ciepłem. wypadało by więc na pomp wody ,ale dziwi mnie fakt ,że silnik się nie gotuje. Wskazówka stoi na 90st ,na kts'ie pokazuje 90-92st. Co jest? Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zguba79 Zgłoś #755 Napisano 4 Grudnia 2013 Witam,No właśnie mam to samo. Jak auto jest na obrotach to jest ogrzewanie ,jak obroty spadną to leci zimne Po zdjęciu przewodów z nagrzewnicy płyn praktycznie nie leci ,po przegazowaniu zaczyna lecieć. Wnioskuję więc ,że nagrzewnica jest ok skoro potrafi powiać ciepłem. wypadało by więc na pomp wody ,ale dziwi mnie fakt ,że silnik się nie gotuje. Wskazówka stoi na 90st ,na kts'ie pokazuje 90-92st. Co jest? Pozdro U mnie jest dokładnie to samo. Ja tak jak pisałem podepnę inna nagrzewnicę i napiszę co będzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba1988 Zgłoś #756 Napisano 5 Grudnia 2013 kolego duszkomaniak wymień jeszcze termostat, koszt nie duży a powinno pomóc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #757 Napisano 5 Grudnia 2013 Jeszcze spróbuje raz odpowietrzyć bo jak korek dzisiaj odkręciłem to bąble wyleciały (mam nadzieje że to nie wina głowicy). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #758 Napisano 5 Grudnia 2013 Jeszcze spróbuje raz odpowietrzyć bo jak korek dzisiaj odkręciłem to bąble wyleciały (mam nadzieje że to nie wina głowicy). tez tak mysle, ale ludzie pisza ze 99% problemow z nagrzewnica (powietrze) jest przez uszczelke pod glowica... ale puki płynu nie ubywa to jest ok:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
noidemm Zgłoś #759 Napisano 5 Grudnia 2013 ale płyn dziwnie mętny więc sam już nie wiem. Jutro odpowietrze dokładnie i się zobaczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Żabol1505732874 Zgłoś #760 Napisano 5 Grudnia 2013 ale płyn dziwnie mętny więc sam już nie wiem. Jutro odpowietrze dokładnie i się zobaczy. Może sprawdz czy nie masz troszke oleju w płynie bo jesli tak to uszczelka na pewno...A musisz dolewać płynu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach