bennyx Zgłoś #41 Napisano 14 Maja 2010 Witam u mnie było to samo wymieniłem przewód gumowy nr kat. 1H0 145 834- była dziura - i po sprawie wszystko oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mar0100 Zgłoś #42 Napisano 14 Maja 2010 Witam u mnie w AVF też to się dzieje coraz częściej, kiedyś to bylo góra 2 razy w roku teraz jak chce agresywniej pojechać to raz na 200KM, do tej pory było to głównie na zimnym silniku, teraz to obojętne czy zimny czy ciepły miasto czy trasa, robie redukcję 3, 4 lub 5 bieg gaz w podłodze i po dojściu do ok. 4000 odcina moc.... widzę że trzeba odwiedzić serwis... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zadzior13 Zgłoś #43 Napisano 11 Sierpnia 2010 Witam u mnie w AVF też to się dzieje coraz częściej, kiedyś to bylo góra 2 razy w roku teraz jak chce agresywniej pojechać to raz na 200KM, do tej pory było to głównie na zimnym silniku, teraz to obojętne czy zimny czy ciepły miasto czy trasa, robie redukcję 3, 4 lub 5 bieg gaz w podłodze i po dojściu do ok. 4000 odcina moc.... widzę że trzeba odwiedzić serwis... A była czarna chmura za tobą??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #44 Napisano 9 Stycznia 2011 Nie stety muszę powrócić do tego denerwującego wielu użytkowników passatów, tematu. Tak jak juz pisałem w tym temacie na str 2, auto traci moc. Wiadomo albo: zapieczone kierowniczki, EGR, n18, n75 albo wąż od turbiny jest pęknięty. Przez całe wakacje nic nie robiłem bo auto chodziło idealnie ale teraz znowu się zaczeło:( Jako że nie jestem obcykany w tych sprawach to zapytam czy dam rade samemu sprawdzić wąż od turbiny i który to wąż? I czy olej przu turbinie na zdjęciu niżej ma jakiś wpływ na ten brak mocy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #45 Napisano 11 Stycznia 2011 witam mam podobny problem czy te przewodziki maja może na to wpływ bo są poprzecierane. I czy opłaca się kupić kabel i program do VAG i samemu sprawdzić błędy czy lepiej zaprowadzić do fachowca? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #46 Napisano 11 Stycznia 2011 witam mam podobny problem czy te przewodziki maja może na to wpływ bo są poprzecierane. I do wymiany, i to są jedne z najczęstszych powodów braku mocy I czy opłaca się kupić kabel i program do VAG i samemu sprawdzić błędy czy lepiej zaprowadzić do fachowca? opłaca się... jedna wizyta u fachowca = koszt kabelka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #47 Napisano 11 Stycznia 2011 dzieki za odpowiedz mam jeszcze takie pytanie jak te przewody sie nazywaja?? zamówił bym przez allegro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #48 Napisano 11 Stycznia 2011 dzieki za odpowiedz mam jeszcze takie pytanie jak te przewody sie nazywaja?? zamówił bym przez allegro Waz/wezyk podcisnienia w oplocie lub wez sobie silikonowy;) 3mm-zywotnosc takiego jest nie porownywalna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #49 Napisano 11 Stycznia 2011 witam mam podobny problem czy te przewodziki maja może na to wpływ bo są poprzecierane. do wymiany, i to są jedne z najczęstszych powodów braku mocy u mnie też jest ten wąż przetarty, czyli to może być to. Widać nawet na zdjęciu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #50 Napisano 11 Stycznia 2011 (edytowane) u mnie też jest ten wąż przetarty, czyli to może być to. Widać nawet na zdjęciu Dodatkowym powodem moze byc nieszczelny/pekniety waz/rurka od vakum pompy do serva. Dzis robilem wlasnie taka usterke w awx. Efektem bylo jak opisal wlasciciel: ...wbijam z 5 na 4 czy trojke, chce wyprzedzac, a on zdycha... Edytowane 11 Stycznia 2011 przez Stavros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #51 Napisano 11 Stycznia 2011 Może jeszcze bym sprawdził te wężyki od vakum ale mógłby ktoś wytłumaczyć gdzie to się znajduje? a tamtego przewodzika silikonowego starczy 1 metr? jakby trzeba było wymieniać też od vakum? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #52 Napisano 11 Stycznia 2011 Może jeszcze bym sprawdził te wężyki od vakum ale mógłby ktoś wytłumaczyć gdzie to się znajduje? a tamtego przewodzika silikonowego starczy 1 metr? jakby trzeba było wymieniać też od vakum? Mam avf wiec nie wiem jak jest w atj. U mnie poszlo max 50cm. Plus 50cm na laczenia innych wezykow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_e36 Zgłoś #53 Napisano 15 Stycznia 2011 podłączyłem przed chwilą auto pod VAGa i wyskoczył błąd 462D - regulacja ciśnienia doładowania powyżej granicy regulacji:zeco czyli pewnie któryś z czujników tylko który? A i jeszcze jedno czy skasowanie tego błędu coś da czy trzeba wymieniać czujnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przem0 Zgłoś #54 Napisano 18 Lutego 2011 w ATJ wężyków poszło mi koło 2m. po wymianie węży jakiś czas był spokój ale któregoś razu wrócił "muł" akurat gdy wyprzedałem jakiś samochód i mówię tak nie może być. Więc uwziąłem się przeczyściłem N75 a gdy miałem już trochę rozebrany samochód to wykręciłem turbinę i przeczyściłem. Kierowniczki jak ciągnęła grucha wydawało się że ładnie chodziły ale po rozebraniu okazało się że nagar czasem mógł blokować dwie kierowniczki. Ogólnie to mało nagaru było i ładnie wyglądała turbina w środku dlatego też nie rozkręcałem części zimnej. Po skręceniu wszystkiego i jeździe próbnej - nie ten samochód a i spalanie mi spadło z 7,5 na 6,3. Na vagu nie patrzyłem nic bo kabel mi bardzo długo coś idzie. jak już będę miał i podłącze to będę miał jakiś błąd który muszę usunąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gerberto Zgłoś #55 Napisano 3 Sierpnia 2014 Mam mały problem.Padła mi gruszka-zawór turbiny (tak mi się wydaje) na biegu jałowym przy odpalonym silniku cały czas drga góra - dół i podczas jazdy powyżej 100km/h łapie muła czyli grucha do wymiany czy to coś innego np.dziurawy wężyk?Kolega ma gruchę od 130-ki ja mam 115 ATJ nr na zaworze 434855-12 Chciałem kupić w sklepie ale takiego nr.zaworu w katalogu niema.Czy ta od 130-ki będzie pasować czy szukać przyczyny gdzie indziej ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldi2807 Zgłoś #56 Napisano 3 Sierpnia 2014 Może to byc grucha ale ja bym najpierw zamienił na próbę n18 i n75,jeżeli problem nie zniknie to grucha do wymiany ale potem trzeba ją wyregulowac jakoś...najlepiej jeszcze logi jakieś zrobic a przynajmniej grupę011 BS i sprawdzic czy wtedy grucha normalnie pracuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel19910318 Zgłoś #57 Napisano 15 Stycznia 2015 Witam panowie po wymianie pompy vakum dwa dni smiga super, a tu nagle chcem przyspieszyc pedal w podloge i miedzy 2 a 3 tysiace szarpie od 3 tysiecy brakuje mu mocy przy powolnym wciskaniu gazu nie szarpie i przyspiesza, podlaczony byl dzis pod kompa i pokazuje przy szarpnieciu spadek podcisnienia błędów nie ma ... gdzie i czego mam sie łapać?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
indyczes Zgłoś #58 Napisano 16 Stycznia 2015 Vacum nowa, czy używka? Jak używka to tutaj może być problem, pedał hamulca nie masz czasami twardy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daniel19910318 Zgłoś #59 Napisano 16 Stycznia 2015 Vacum nowa, czy używka? Jak używka to tutaj może być problem, pedał hamulca nie masz czasami twardy? Używany ale sprawny hamulec ok podciśnienie ładnie i szybko laduje i trzyma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #60 Napisano 16 Stycznia 2015 Używany ale sprawny hamulec ok podciśnienie ładnie i szybko laduje i trzyma a może walnięty (przetarty) przewód podciśnienia pomiędzy gruszką turbiny a zaworem N75? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach