zachar Zgłoś #41 Napisano 15 Listopada 2012 Tydzien temu wymienione i zero poprawy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zoneezonee Zgłoś #42 Napisano 3 Września 2014 U mnie takie same objawy 3000 obrotów i odcięcie mocy po odpaleniu wszystko ok. Wymieniony N75 i wszystko dobrze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #43 Napisano 2 Stycznia 2016 Witam klubowiczów jestem nowy A mianowicie mam problem z moim passatem b5 1.9 tdi 90 km AHU jest brak mocy powyżej 100 km/h Wymieniona przepływa, wymienione 2 czujniki n75, wymieniony czujnik na dolocie do culera , nowa chłodnica intercelularna i węże, zero błedów ????? katalizator wywalony bo był przypchany , weżyki wymienione pomocy?????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisekexeter Zgłoś #44 Napisano 2 Stycznia 2016 Brak mocy poprostu czy caigniedo tych 100 ladnie i wpada w tryb awaryjny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #45 Napisano 2 Stycznia 2016 na początku zaczyna ciągnąć potem 2 i ciągnie na 3 ciągnie a jak wrzuce 4 to już słabo jest zero błęduw a na 5 max 120 - - - - - aktualizacja - - - - - tak jak sie zatrzymie i wyłącze i włącze silnik na nowo to znowu idzie ładnie do 120 ma też duże spalanie - - - - - aktualizacja - - - - - egr sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #46 Napisano 2 Stycznia 2016 na początku zaczyna ciągnąć potem 2 i ciągnie na 3 ciągnie a jak wrzuce 4 to już słabo jest zero błęduw a na 5 max 120 - - - - - aktualizacja - - - - - tak jak sie zatrzymie i wyłącze i włącze silnik na nowo to znowu idzie ładnie do 120 ma też duże spalanie Na podstawie info, które dostarczyłeś - nieszczelność w dolocie na odcinku turbina-kolektor ssący.Dokładniejszą diagnozę można postawić po odczycie logów, które proponuję wykonać i w stawić na Forum w odpowiednim dziale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #47 Napisano 2 Stycznia 2016 miedzy kolektorem a plastikową rurą jest takie złącze elastyczne i tam mam opaskę walnięta jutro jak wymienię to dam znać jak byłem u znajomego mechanika to twierdził ze logi są w normie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #48 Napisano 3 Stycznia 2016 witam kopci na biało troche zaraz z rana jak go odpaliłem ale miał problem z odpaleniem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiek198922 Zgłoś #49 Napisano 3 Stycznia 2016 witam polepszyło sie lepiej idzie jak zmieniłem tą złączkę ale dalej to nie jest to co kiedyś ???????? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemek_207 Zgłoś #50 Napisano 3 Stycznia 2016 Winna może być pompa vacum, na wyższych obrotach nie nadąża i jest za małe podciśńienie, oczywiście winne mogą być tutaj tak samo poprzecierane wężyki itp. Proponuje zrobić logi dynamiczne bodajże na kanale 11 i wrzucić. To będzie najlepszy pomysł narazie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Shoo2000 Zgłoś #51 Napisano 1 Listopada 2018 Mógłby mi ktoś coś doradzić w tym temacie ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach