Skocz do zawartości
jarkozlik

AHU brak mocy - diagnoza, sprawca, przyczyna

Rekomendowane odpowiedzi

Tydzien temu wymienione i zero poprawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie takie same objawy 3000 obrotów i odcięcie mocy po odpaleniu wszystko ok. Wymieniony N75 i wszystko dobrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam klubowiczów jestem nowy :)

A mianowicie mam problem z moim passatem b5 1.9 tdi 90 km AHU jest brak mocy powyżej 100 km/h

Wymieniona przepływa, wymienione 2 czujniki n75, wymieniony czujnik na dolocie do culera , nowa chłodnica intercelularna i węże,

zero błedów ?????:( katalizator wywalony bo był przypchany , weżyki wymienione pomocy??????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Brak mocy poprostu czy caigniedo tych 100 ladnie i wpada w tryb awaryjny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na początku zaczyna ciągnąć potem 2 i ciągnie na 3 ciągnie a jak wrzuce 4 to już słabo jest zero błęduw a na 5 max 120

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tak jak sie zatrzymie i wyłącze i włącze silnik na nowo to znowu idzie ładnie do 120 ma też duże spalanie

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

egr sprawny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
na początku zaczyna ciągnąć potem 2 i ciągnie na 3 ciągnie a jak wrzuce 4 to już słabo jest zero błęduw a na 5 max 120

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

tak jak sie zatrzymie i wyłącze i włącze silnik na nowo to znowu idzie ładnie do 120 ma też duże spalanie

Na podstawie info, które dostarczyłeś - nieszczelność w dolocie na odcinku turbina-kolektor ssący.

Dokładniejszą diagnozę można postawić po odczycie logów, które proponuję wykonać i w stawić na Forum w odpowiednim dziale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miedzy kolektorem a plastikową rurą jest takie złącze elastyczne i tam mam opaskę walnięta jutro jak wymienię to dam znać :) jak byłem u znajomego mechanika to twierdził ze logi są w normie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam kopci na biało troche zaraz z rana jak go odpaliłem ale miał problem z odpaleniem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam polepszyło sie lepiej idzie jak zmieniłem tą złączkę ale dalej to nie jest to co kiedyś ????????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Winna może być pompa vacum, na wyższych obrotach nie nadąża i jest za małe podciśńienie, oczywiście winne mogą być tutaj tak samo poprzecierane wężyki itp. Proponuje zrobić logi dynamiczne bodajże na kanale 11 i wrzucić. To będzie najlepszy pomysł narazie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby mi ktoś coś doradzić w tym temacie ?

15410872543667182590792521959867.jpg

1541087322659248553824345312432.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności