przemek_207
-
Liczba zawartości
20 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O przemek_207
- Urodziny 04.05.1993
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wejherowo
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1998
-
przemek_207 obserwuje zawartość → centralny zamek - drzwi kierowcy, Licznik Passat B5fl - Brak wskazania otwartych drzwi, Błąd 01329 i oraz 3 innych
-
Obstawiałbym zimne luty. Przejechałeś kawałek zamek trochę poruszał się, zaczeło stykać i się otworzył Standard Ja jeszcze nie rozwiązałem problemu z postu #116 Nikt nie podpowiedział, i jeżdżę z odłączonymi drzwiami, jakoś da się żyć
-
Dzięki za fachowe odpowiedzi których uzyskałem aż zero. Problem nadal nierozwiązany
-
Wcale nie jest pewnie czy do wymiany termostat, jak jest rozbieżnośc miedzy zegrami a kompem to szukałbym raczej przyczyny w zespolonym czujniku temperatury, wystarczy go odpiąc i zmierzyć oporność pomiędzy pinami na obydwu powinna być podobna jeśli nie jest to pewne ze walniety czujnik.
-
Oświetlenie zegarów włącza się razem z zapłonem
przemek_207 odpowiedział Jankus → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Kable idą do modułu komfortu tzn jeden szary od włącznika idzie to regulatora jasnossci i od niego idzie szaro niebieski do modułu, ten kabel może być gdzieś zwarty do plusa, kable od komfortu rozchodza się do drzwi (TU JUZ MAJA KOLOR POMARANCZOWO BRAZOWY), jak dojdziesz do modułu, to spróbuj go odłączyć, będziesz wiedział czy moduł tego nie robi, jesli to nie pomoze to przeswietlaj kable szaro niebieskie od włącznika we wszystkie strony, prawdopodobnie na tym szarym kablu po zapłonie pojawi sie plus, wiec moze to robic jakis sklejony kabel z plusem, czerwony kabel (ten grubszy) od stacyjki to wlasnie plus po zapłonie i to on moze byc winowajca. -
Czy są podgrzewane spryskiwacze ?
przemek_207 odpowiedział niemirad → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie ma raczej większego znaczenia gdzie go podepniesz, ważne zeby był to plus po stacyjce i ważne zebyś ZABEZPIECZYŁ go BEZPIECZNIKIEM! Może być nawet taki bezpiecznik zakładany na kabel, chyba że chcesz sie bawić to mozesz wciagnac go w skrzynke bezpiecznikową. EDIT: Tak myśle, że ładnie by było jakbyś podłączył to pod włącznik podgrzewania tylnej szyby, gdy włączasz grzanie szyby grzeją się spryskiwacze, zabezpieczy cie to przed ciągłym grzaniem spryskiwaczy a co za tym idzie zużywaniem się grzałki. Plus na włączniku jest oczywiście tylko po zapłonie i z jednej strony po włączeniu grzania. Schemat strona 16 złącze 6 czyli na włączniku powinien być to biały kabel i na nim powinien byc plus po włączeniu włącznika. Prościej się nie da. A i w tym przypadku nie musisz dawac bezpiecznika bo obwód jest zabezpieczony 30A bezpiecznikiem w skrzynce -
Ok dokopałem się co powoduje problem, po odłączeniu modułu drzwi pasażera z przodu pobór prądu ustaje, błąd 01329 (tryb awaryjny) ginie i oczywiście pojawia się błąd że nie widzi drzwi. Kopiąc głębiej okazało się wszysko mokre pod wykładziną u pasażera, wysuszyłem, pobór na podłączonych drzwiach czasami jest czasami nie ma. Więc pojechałem na złom po taki sam moduł drzwi(ten sam nr) jednak pobór prądu dalej taki sam. Sprawdziłem wszystkie kable idące od samego modułu w drzwiach do modułu komfortu i wszystkie wizualnie są ok nie poprzecierane itp. Podmieniłem moduł komfortu na taki sam (te same numery) i także nie pomogło... Ma ktoś pomysł ?
-
Ok dokopałem się co powoduje problem, po odłączeniu modułu drzwi pasażera z przodu pobór prądu ustaje, błąd 01329 (tryb awaryjny) ginie i oczywiście pojawia się błąd że nie widzi drzwi. Kopiąc głębiej okazało się wszysko mokre pod wykładziną u pasażera, wysuszyłem, pobór na podłączonych drzwiach czasami jest czasami nie ma. Więc pojechałem na złom po taki sam moduł drzwi(ten sam nr) jednak pobór prądu dalej taki sam. Sprawdziłem wszystkie kable idące od samego modułu w drzwiach do modułu komfortu i wszystkie wizualnie są ok nie poprzecierane itp. Podmieniłem moduł komfortu na taki sam (te same numery) i także nie pomogło... Ma ktoś pomysł ?
-
Ok dokopałem się co powoduje problem, po odłączeniu modułu drzwi pasażera z przodu pobór prądu ustaje, błąd 01329 (tryb awaryjny) ginie i oczywiście pojawia się błąd że nie widzi drzwi. Kopiąc głębiej okazało się wszysko mokre pod wykładziną u pasażera, wysuszyłem, pobór na podłączonych drzwiach czasami jest czasami nie ma. Więc pojechałem na złom po taki sam moduł drzwi(ten sam nr) jednak pobór prądu dalej taki sam. Sprawdziłem wszystkie kable idące od samego modułu w drzwiach do modułu komfortu i wszystkie wizualnie są ok nie poprzecierane itp. Podmieniłem moduł komfortu na taki sam (te same numery) i także nie pomogło... Ma ktoś pomysł ?
-
Czy są podgrzewane spryskiwacze ?
przemek_207 odpowiedział niemirad → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Już powinien działać na wszelki wypadek załączam wd_p_98.pdf -
Czy są podgrzewane spryskiwacze ?
przemek_207 odpowiedział niemirad → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
http://vwts.ru/electro/wd_p_98.pdf Tutaj masz linka do schematu instalacji elektrycznej, przejrzyj podejrzewam że możesz znaleźć tam coś na ten temat -
AHU brak mocy - diagnoza, sprawca, przyczyna
przemek_207 odpowiedział jarkozlik → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Winna może być pompa vacum, na wyższych obrotach nie nadąża i jest za małe podciśńienie, oczywiście winne mogą być tutaj tak samo poprzecierane wężyki itp. Proponuje zrobić logi dynamiczne bodajże na kanale 11 i wrzucić. To będzie najlepszy pomysł narazie. -
Licznik Passat B5fl - Brak wskazania otwartych drzwi
przemek_207 odpowiedział kam → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Myślę że problem raczej leży po stronie komunikacji komfort<->licznik immo raczej nie ma tu dużego znaczenia. -
Witam, Odgrzeje trochę bo po co nowy temat tworzyć. Opiszę jaki problem miałem początkowo, mianowicie od jakiegoś czasu problem z drzwiami kierowcy, a od paru dni z lewym poborem prądu. Po zamknięciu drzwi wszystkie sie zamykały jednak drzwi kierowcy otwierały się spowrotem, winna była kostka stacyjki która cały czas dawała plus na ten kabel przez co komfort myślał że klucz jest cały czas w stacyjce. Jednak jeszcze troche sprawę pokomplikowało to, że gdzieś na tym kablu zrobilo sie zwarcie i kabel sie spalił (był praktycznie bez owijki) więc zakończyło się na demotażu deski, zmianie kabla i przejżeniu całej instalacji. Wsumie cały dzień roboty. Jednak pozostaje problem poboru prądu. Przeważnie 0,33 A na otwartym i 0.23 na zamkniętym samochodzie. Wszyskie bezpieczniki sprawdzone, nic nie pobiera, każdy przekaźnik sprawdzony też nie leży tam przyczyna, Wiadomo że pobór jest z kabiny bo plusowy kabel na klemie (ten o mniejszym przekroju) powoduje ten pobór. Chyba wszystkie odbiorniki w środku odpiołem. Wsumie wywaliłem fotele dokopałem się do modułu komfortu widać, że kiedyś był zalany, bo jest tam piasek, jednak skrzynka modułu w środku jak nowa, kostki całe, ładne, instalacja poza puszką nie wygląda najgorzej, jednak to jest chyba ostatnia z możliwości poboru prądu, już sam nie wiem czego szukać. A i w komforcie kod błędu 01329. Jakieś rady ?
-
Jeden problem rozwiązany. Po zamknięciu drzwi wszystkie sie zamykały jednak drzwi kierowcy otwierały się spowrotem, winna była kostka stacyjki która cały czas dawała plus na ten kabel przez co komfort myślał że klucz jest cały czas w stacyjce. Jednak jeszcze troche sprawę pokomplikowało to, że gdzieś na tym kablu zrobilo sie zwarcie i kabel sie spalił (był praktycznie bez owijki) więc zakończyło się na demotażu deski, zmianie kabla i przejżeniu całej instalacji. Wsumie cały dzień roboty. Z tym że problem poboru prądu wrócił, wszyskie bezpieczniki sprawdzone, nic nie pobiera, każdy przekaźnik sprawdzony też nie leży tam przyczyna, Wiadomo że pobór jest z kabiny bo plusowy kabel na klemie (ten o mniejszym przekroju) powoduje ten pobór. Chyba wszystkie odbiorniki w środku odpiołem. Wsumie wywaliłem fotele dokopałem się do modułu komfortu widać, że kiedyś był zalany, bo jest tam piasek, jednak skrzynka modułu w środku jak nowa, kostki całe, ładne, instalacja poza puszką nie wygląda najgorzej, jednak to jest chyba ostatnia z możliwości poboru prądu, już sam nie wiem czego szukać. A i w komforcie kod błędu 01329. Jakieś rady ?
-
Jeden problem rozwiązany. Po zamknięciu drzwi wszystkie sie zamykały jednak drzwi kierowcy otwierały się spowrotem, winna była kostka stacyjki która cały czas dawała plus na ten kabel przez co komfort myślał że klucz jest cały czas w stacyjce. Jednak jeszcze troche sprawę pokomplikowało to, że gdzieś na tym kablu zrobilo sie zwarcie i kabel sie spalił (był praktycznie bez owijki) więc zakończyło się na demotażu deski, zmianie kabla i przejżeniu całej instalacji. Wsumie cały dzień roboty. Z tym że problem poboru prądu wrócił, wszyskie bezpieczniki sprawdzone, nic nie pobiera, każdy przekaźnik sprawdzony też nie leży tam przyczyna, Wiadomo że pobór jest z kabiny bo plusowy kabel na klemie (ten o mniejszym przekroju) powoduje ten pobór. Chyba wszystkie odbiorniki w środku odpiołem. Wsumie wywaliłem fotele dokopałem się do modułu komfortu widać, że kiedyś był zalany, bo jest tam piasek, jednak skrzynka modułu w środku jak nowa, kostki całe, ładne, instalacja poza puszką nie wygląda najgorzej, jednak to jest chyba ostatnia z możliwości poboru prądu, już sam nie wiem czego szukać. A i w komforcie kod błędu 01329. Jakieś rady ?