Matsil Zgłoś #21 Napisano 2 Sierpnia 2009 A jakie oznaczenie ma silnik w ktorym pada glowica?Z tego co wiem sa dwa i jeden z nich jest wadliwy.Jezeli jest ktos madry to prosze o oznaczenie silnika. Problemy miały głównie silniki 16-zaworowe czyli BKP. 8-zaworowe BMP są pod tym względem mniej awaryjne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba80 Zgłoś #22 Napisano 8 Września 2009 ja też odradzam niedawno kupiłem 2.0l tdi 140.z roku2005 i niestety tez właśnie mam wymienianom głowice i już tyle się nasłuchałem ze już mi się odechciało nim jeżdzić choć bardzo wygodne ale miałem b5 z 2003 to raczej to jest bardziej sprytniejsze.dlatego jak kto uważa ale pękajom właśnie wtym przedziale czyli 2005/06.pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seba80 Zgłoś #23 Napisano 9 Września 2009 witam mjałem wymienionom głowice w 2.0l tdi z 05r.bkp.i mechanicy niemogom dojść co jest grane bo po załozeniu nowej głowicy zaczoł kopcić i jakieś dżwięki z sirodka silnika co może być za przyczyna?pozdrawiam seba ---------- Post added at 18:15 ---------- Previous post was at 18:10 ---------- -------------------------------------------------------------------------------- passat 2.o tdi 140km witam mjałem wymienionom głowice w 2.0l tdi z 05r.bkp.i mechanicy niemogom dojść co jest grane bo po załozeniu nowej głowicy zaczoł kopcić i jakieś dżwięki z sirodka silnika co może być za przyczyna?pozdrawiam seba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość alberto Zgłoś #24 Napisano 16 Września 2009 Witam Wszystkich, To mój pierwszy post na forum. I skoro poruszany jest temat pękających głowic, jakości pracy silnika w paskach mam następujące pytanie. Noszę się z zamiarem zkaupu Passata 2.0 TDI, 2007 rok, przebieg około 60 tys. Czy w rocznikach 07, również stwierdzono jakieś problemy z głowicami, lub też innym czymś, co wkurza właściciela pojazdu. Ostatnim samochodem jakim śmigałem to BMW 320D... po tym jak padły wtryskiwacze i turbina,,,, jak zobacze kolejną awarię - strzelę sobie w łeb. Oczywiście pomijam sytuacje, że coś się zdarza - bo taki fart, ale czy "popularne" są jakieś awarie Passatów w tym roczniku. Będę serdecznie wdzięczny za info a jak już coś kupie, na pewno się pochwalę ! pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #25 Napisano 16 Września 2009 Ja mam 2.0 TDI BMP 2007r 80.000km i jak narazie odpukac chodzi jak zegarek:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #26 Napisano 5 Lutego 2010 Ja mam 2.0 TDI BMP 2007r 80.000km i jak narazie odpukac chodzi jak zegarek:D Ja też mam 2.0 TDI BMP 2007r prawie 76.000km i jest ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vallentino Zgłoś #27 Napisano 5 Lutego 2010 Ja też mam 2.0 TDI BMP 2007r prawie 76.000km i jest ok Ja też mam 2.0 TDI BMP 2006r i ponad 122.000km i silnik żyleta. Oczywiście najpierw temperatura potem obroty, a na końcu schłodzenie turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #28 Napisano 10 Października 2010 witam jak rozpoznać mikro pęknięcia głowicy w TDI 1,9 i 2,0. Mam dwóch znajomych, u których wydaje mi się że mają pękniętą głowicę. 1)passat b6 z 2006r. 1,9tdi 105km jak otworze korek od wlewu oleju do idzie fioletowy dym i z bagnetu też, oleju podobno nie ubywa, przyspiesza bardzo dobrze, dobrze zapala, jedynie jak przyspiesza z niskich obrotów na wysokim biegu (duszenie) to przy 2tys km nim szarpie, i na postoju również nim trzęsie. Podejrzewam również pompo wtryski. Koło dwu masowe raczej odpada bo testu przeszedł prawidłowo. 2)passat b5 z 1999r. 1,9tdi 115km jak otworze korek od wlewu oleju do idzie fioletowy dym i z bagnetu też. Zawieszały się kiedyś pompo wtryski czy moje przypuszczenia są prawidłowe oraz jak to sprawdzić czy nie jest pęknięta głowica bo dużo na to wskazuje. Rozmawiałem z mechanikiem który uważa że jest pęknięta głowica do zaworów wydechowych, jeżeli go dobrze zrozumiałem. Z tego ca ja wiem jak dymi przez korek i przez bagnet to pojawiają się przedmuchy. Podejrzewam również zapchaną odmę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adrianos Zgłoś #29 Napisano 10 Października 2010 Kolego, jeśli na korku od wlewu oleju jest taki szlam to na 100% dostaaje się do oleju płyn chłodniczy. Jeśli głowica ma mikro pęknięcia to np. kompresja z jakiegoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia i wywala płyn. Jeśli chodzi o dymienie spod korka to albo dostają się tam spaliny albo temp. oleju jest tak wysoka że po prostu zaczyna się spalać. Sprawdź kompresje. Vagiem zrób skan, możliwe że odnotował jakiś błąd pod kątem wtrysków. Musze pomyśleć i poszukać jakiś szczegółów bo już gdzieś o tym czytałem. Dam znać jak coś znajdę. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #30 Napisano 11 Października 2010 witam błędów brak, ale ten drugi passat raz nie chciał zapalić. Podejrzenie padło na vacu pompę, ponieważ brak ON w filtrze od paliwa. Na korku niebyło sera, ale kopciły jak lokomotywa parowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach