Skocz do zawartości
raffaelo

pytanie o pekajace glowice w B6 2005

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie oznaczenie ma silnik w ktorym pada glowica?Z tego co wiem sa dwa i jeden z nich jest wadliwy.Jezeli jest ktos madry to prosze o oznaczenie silnika.

Problemy miały głównie silniki 16-zaworowe czyli BKP. 8-zaworowe BMP są pod tym względem mniej awaryjne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też odradzam niedawno kupiłem 2.0l tdi 140.z roku2005 i niestety tez właśnie mam wymienianom głowice i już tyle się nasłuchałem ze już mi się odechciało nim jeżdzić choć bardzo wygodne ale miałem b5 z 2003 to raczej to jest bardziej sprytniejsze.dlatego jak kto uważa ale pękajom właśnie wtym przedziale czyli 2005/06.pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam mjałem wymienionom głowice w 2.0l tdi z 05r.bkp.i mechanicy niemogom dojść co jest grane bo po załozeniu nowej głowicy zaczoł kopcić i jakieś dżwięki z sirodka silnika co może być za przyczyna?pozdrawiam seba

 

---------- Post added at 18:15 ---------- Previous post was at 18:10 ----------

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

passat 2.o tdi 140km witam mjałem wymienionom głowice w 2.0l tdi z 05r.bkp.i mechanicy niemogom dojść co jest grane bo po załozeniu nowej głowicy zaczoł kopcić i jakieś dżwięki z sirodka silnika co może być za przyczyna?pozdrawiam seba

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość alberto

Witam Wszystkich,

 

To mój pierwszy post na forum.

I skoro poruszany jest temat pękających głowic, jakości pracy silnika w paskach mam następujące pytanie.

 

Noszę się z zamiarem zkaupu Passata 2.0 TDI, 2007 rok, przebieg około 60 tys.

 

Czy w rocznikach 07, również stwierdzono jakieś problemy z głowicami, lub też innym czymś, co wkurza właściciela pojazdu.

Ostatnim samochodem jakim śmigałem to BMW 320D... po tym jak padły wtryskiwacze i turbina,,,, jak zobacze kolejną awarię - strzelę sobie w łeb.

 

 

Oczywiście pomijam sytuacje, że coś się zdarza - bo taki fart, ale czy "popularne" są jakieś awarie Passatów w tym roczniku.

 

 

Będę serdecznie wdzięczny za info

a jak już coś kupie, na pewno się pochwalę !

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 2.0 TDI BMP 2007r 80.000km i jak narazie odpukac chodzi jak zegarek:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja mam 2.0 TDI BMP 2007r 80.000km i jak narazie odpukac chodzi jak zegarek:D

 

 

Ja też mam 2.0 TDI BMP 2007r prawie 76.000km i jest ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też mam 2.0 TDI BMP 2007r prawie 76.000km i jest ok

 

Ja też mam 2.0 TDI BMP 2006r i ponad 122.000km i silnik żyleta.

Oczywiście najpierw temperatura potem obroty, a na końcu schłodzenie turbiny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

jak rozpoznać mikro pęknięcia głowicy w TDI 1,9 i 2,0. Mam dwóch znajomych, u których wydaje mi się że mają pękniętą głowicę.

 

1)passat b6 z 2006r. 1,9tdi 105km jak otworze korek od wlewu oleju do idzie fioletowy dym i z bagnetu też, oleju podobno nie ubywa, przyspiesza bardzo dobrze, dobrze zapala, jedynie jak przyspiesza z niskich obrotów na wysokim biegu (duszenie) to przy 2tys km nim szarpie, i na postoju również nim trzęsie. Podejrzewam również pompo wtryski. Koło dwu masowe raczej odpada bo testu przeszedł prawidłowo.

 

2)passat b5 z 1999r. 1,9tdi 115km jak otworze korek od wlewu oleju do idzie fioletowy dym i z bagnetu też. Zawieszały się kiedyś pompo wtryski

 

 

czy moje przypuszczenia są prawidłowe oraz jak to sprawdzić czy nie jest pęknięta głowica bo dużo na to wskazuje. Rozmawiałem z mechanikiem który uważa że jest pęknięta głowica do zaworów wydechowych, jeżeli go dobrze zrozumiałem. Z tego ca ja wiem jak dymi przez korek i przez bagnet to pojawiają się przedmuchy. Podejrzewam również zapchaną odmę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego, jeśli na korku od wlewu oleju jest taki szlam to na 100% dostaaje się do oleju płyn chłodniczy. Jeśli głowica ma mikro pęknięcia to np. kompresja z jakiegoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia i wywala płyn. Jeśli chodzi o dymienie spod korka to albo dostają się tam spaliny albo temp. oleju jest tak wysoka że po prostu zaczyna się spalać. Sprawdź kompresje. Vagiem zrób skan, możliwe że odnotował jakiś błąd pod kątem wtrysków. Musze pomyśleć i poszukać jakiś szczegółów bo już gdzieś o tym czytałem. Dam znać jak coś znajdę. Pozdrawiam :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

błędów brak, ale ten drugi passat raz nie chciał zapalić. Podejrzenie padło na vacu pompę, ponieważ brak ON w filtrze od paliwa. Na korku niebyło sera, ale kopciły jak lokomotywa parowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności