shel82 Zgłoś #21 Napisano 30 Czerwca 2008 Dziwne - bo wymieniałem dwa tygodnie temu czujnik i wsuwka była METALowa Może teraz nie występuje, ale wcześniej na pewno były, bo skad by się u mnie taka wzięła. Z tego co się doczytałem, akurat w moim roczniku jest plastikowa wsówka jak i plastikowe gniazdo wraz z palstikowym kolankiem, jeżeli masz zwykły zbrojony wąż z miejscem na czujnik wtedy wystepuje metalowa, ale takie rozwiazanie bylo spotykane w starszych modelach passatow, czyli Twoim tak przypuszczam, ale moje tłumaczenie niemieckiego może troche mnie oszukiwać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #22 Napisano 30 Czerwca 2008 Danek tez plastikowej nie widzialem, ale sprawdze, bo mam avb w rodzinie :622: a noz cos sie zmienilo. widzisz miszczu pytales o srednice oringu, a sam sobie zmierzyles [nie wspomne o linijce...] i masz wiedze, satisfekszyn, teraz mozesz sluzyc pomoca innym. pamietaj, ze pomoc to nie tylko podanie ryby, ale wedki... :621: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #23 Napisano 1 Lipca 2008 Tak wygląda, moja zawleczka, zdjęcie robione komórką, ale chyba widać o co chodzi: ciekawi mnie jeszcze samo zamocowanie tego czujnika, według mnie jest do bani i trzeba będzie je jakoś poprawić oraz fakt, że wczoraj wieczorem załozyłem dwa oringi ponieważ na jednym było za luźno - niech ktoś się wypoiwie jaka jest w orginale podkładka? z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #24 Napisano 1 Lipca 2008 O-ring o wymiarach 19,6x3,6mm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #25 Napisano 1 Lipca 2008 Hmm taki własnie wsadziłem, ale razy dwa, wychodzi na to, że mam wyrobione gniazdo i tu znowu problem ;( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #26 Napisano 1 Lipca 2008 u mnie tez spinka byla plasikowa tyle ze czarna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #27 Napisano 2 Lipca 2008 U mnie tez identyczna tyle ze czarna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #28 Napisano 2 Lipca 2008 Hmm taki własnie wsadziłem, ale razy dwa, wychodzi na to, że mam wyrobione gniazdo i tu znowu problem ;( Wyrobione gniazdo... ciekawe i moim zdaniem mało prawdopodobne, bo ogólnie rzecz biorąc ta część nie pracuje, a więc możliwość wyrobienia żadna. A jeszcze nie spotkałem żeby coś co siedzi w jednym miejscu i się w żaden sposób nie porusza, wyrabiało gniazdo.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #29 Napisano 25 Lipca 2008 O-ring N90316802 wymiar 19,6x3,6mm Czujnik: 059 919 501A, 059 919 501B lub 078 919 501C mam jeszcze pytanie: zna ktoś teperatury załączania poszczególnych czujnków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #30 Napisano 25 Lipca 2008 O-ring N90316802 wymiar 19,6x3,6mmCzujnik: 059 919 501A, 059 919 501B lub 078 919 501C quote] ostatnio kupowałem w ciemno zielony wraz z oringiem i zawleczką (w razie gdyby stara spadła) choć w aucie siedział czarny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Zgłoś #31 Napisano 25 Lipca 2008 czym one sie roznia ? temp. ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #32 Napisano 25 Lipca 2008 czym one sie roznia ?temp. ? raczej nie bo oba są do 140C i na 100% są w pełni zamienne (oczywiście czarny z zielonym) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lisek89 Zgłoś #33 Napisano 25 Lipca 2008 Witam Mam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120, oba węże od nagrzewnicy zimne. Odpowietrzyłem nagrzewnicę dolalem płynu i znowu śmiga. Po ponowym zapaleniu znowu zimne oba węże od nagrzewnicy i brak ogrzewania. Czy ma ktoś jakis pomysł bo ja już tracę nadzieję Pozdrawiam Lisek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shel82 Zgłoś #34 Napisano 26 Lipca 2008 WitamMam problem z czujnikiem g62. Tzn jest tak że nie miałem ogrzewania w kabinie. Więc dzisiaj wymiana czujnika g62 i termostatu. Wszystko pieknie grzeje. Temperatura na wyświetlaczu 91-92 stopnie a Vag pokazuje 93. Grzeje pięknie. Testowa jazda po mieście wszystko śmiga. Potem przerwa znowu jazda i nagle zimno w kabinie zegar na desce pokazuje 90 stopni i stoi a w Vagu rośnie aż do 120, oba węże od nagrzewnicy zimne. Odpowietrzyłem nagrzewnicę dolalem płynu i znowu śmiga. Po ponowym zapaleniu znowu zimne oba węże od nagrzewnicy i brak ogrzewania. Czy ma ktoś jakis pomysł bo ja już tracę nadzieję Pozdrawiam Lisek Chyba masz trefny termostat, albo może masz jakieś brudy w płynie chłodzącym i one mogą blokować termostat (mogą go sklejać) w najgorszym wypadku masz coś z pompą wody, ale raczej wątpię... Aha te czujniki różnią się temp. załączania (tzn. podają inną wartość temp.), ale różnice są małe, więc od biedy można stosować je przemiennie i nic nie będzie się dziać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #35 Napisano 26 Lipca 2008 Ja tylko dodam że dziś kupowałem ten ostatni wg zdięcia (niebieski) w serwisie VW 85zł, oring 6zł, podjechałem do serwisu Skody niebieski 30zł oring 2zł oczywiście orginały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #36 Napisano 26 Lipca 2008 Może źle ci założyli termostat - zdarza się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach