kubi4 Zgłoś #1 Napisano 29 Czerwca 2008 Witam serdecznie. W wielkim skrócie to od dzisiaj rana mruga mi dioda od temperatury. (pierwsza od lewej z diód) Wczoraj tego objawu jeszcze nie było. Dzisiaj rano wsiadam do samochodu uruchamiam silnik a tu mruga i mruga. Do roboty dojechać musiałem 11km. Na tym wychyłowym wskaźniku temperatura była w normie - urosła do 90 i się zatrzymała. Na wszelki wypadek włączyłem dmuchawę i grzanie do oporu i pootwierałem okna. Coś mogłem uszkodzić ? Co może być przyczyną mrugania ? pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 29 Czerwca 2008 Co może być przyczyną mrugania ? Brak płynu chłodniczego lub uszkodzony czujnik. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubi4 Zgłoś #3 Napisano 29 Czerwca 2008 stan płynu sprawdzę po pracy a jeśli to czujnik to będzie nieco gorzej pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro882 Zgłoś #4 Napisano 29 Czerwca 2008 witam ja mam ten sam objaw, jak wylacze samochod to dioda niekeidy si enie oswieca a dokladniej to ktory czujnik jest do wymiany?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuczek727 Zgłoś #5 Napisano 29 Czerwca 2008 W zbiorniczku z plynem.....ale przewaznie przyczyna mrugania jest brak plynu.....lub jego niski poziom...pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
taneo Zgłoś #6 Napisano 30 Czerwca 2008 ale często zdaża się że "siada" czujnik w zbiorniczku cieczy chłodzącej, i raz miga a raz nie miga, choć stan jest OK. U mnie dla kompletu rzadko działaja zegary od temperatury i poaliwa, i jak jadę sobie w trasie i nie mam wskazań i jeszcze zacznie migać kontrolka to nie jest fajnie. Przyzwyczaiłem sie juz do tego faktu, ale co będzie ak faktycznie będzie awaria chłodzenia?? Stabilizator już wymieniałem, na migajaca kontorlkę nie zwaracam uwagi, często kontroluję układ chłodzenia, poziom cieczy, drugi obieg i załączenie wentylatora. Cały czas się dręczę i męczę jak tą usterkę usunąć... Pomożecie?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #7 Napisano 30 Czerwca 2008 Stabilizator już wymieniałem, To jeszcze gniazdo wtyczki do przelutowania. W sumie po co ja to piszę? Migająca dioda, a jeszcze bardziej nie działające wskaźniki w B3 to chyba najczęściej opisywana usterka na forum. Drugie miejsce ma wymiana termostatu, a trzecie tajemniczy przycisk na słupku w B5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
angelo77 Zgłoś #8 Napisano 30 Czerwca 2008 W AAZ-ecie mojego ojca też migała kontrolka od płynu chłodniczego. Powodem migania kontrolki był zabrudzony zbiorniczek wyrównawczy nalotem który dostaje się do zbiorniczka prawdopodobnie przez uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Po umyciu zbiorniczka rozpuszczalnikiem miganie kontrolki ustało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zbikra Zgłoś #9 Napisano 30 Czerwca 2008 Miałem takie objawy w starym passacie (B4 2.0) i w Jetcie (1.3, rocznik 1991). Generalnie jest to typowa przypadłość Volkswagenów. Oczywiście wymiana lub czyszczenie czujników czy też uzupełnianie płynów nieraz pomaga ale w 80% przypadków przyczyną jest niekontakt w ścieżce na płytce pod zegarami. Trzeba wyciągnąć cały blok liczników i dokładnie lutownicą poprawić wszystkie ścieżki i luty tam się znajdujące, szczególnie jeden tranzystor na trzech nóżkach. Ja to zrobiłem w obu swoich poprzednich autach i w kilku samochodach Vw moich kumpli - wszyscy teraz mówią, że problem minął. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość gabber2004 Zgłoś #10 Napisano 2 Października 2008 Apropo, to jak wygląda ten czujnik od zbiorniczka wyrównawczego? Jak go można wyjąć?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach