mlodziak22 Zgłoś #21 Napisano 15 Lutego 2011 tylko to?? a nic w pompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #22 Napisano 15 Lutego 2011 tylko to?? a nic w pompie? no właśnie kąt wtrysku jest w pompie ustawiany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #23 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) świece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, dodam że zapala tak jak pisałem po nocy z pół obrotu i ładnie równo silnik pracuje obroty normalne ok. 950 i równe i po tych 10-15sec. gaśnie jakby paliwo mu się skończyło, sprawdzone : kąt wtrysku (na ciepłym silniku) 53, dawka 3,8mg . Błędów "0" po podpięciu do vag-a, wymieniony zaworek zwrotny(podgrzewacz) na filtrze paliwa razem z oringiem, przewody przelewowe przy wtryskach. Nie wiem czego się jeszcze czepić. Tak jakby paliwo mu się kończyło i zaciąga powietrze i gaśnie, takie moje wrażenie, ale nie wiem....... Czy mogę za pomocą vagu-u zwiększyć mu dawkę rozruchową (startową) na większą i nic złego się nie stanie, może to by coś pomogło ...... a może pogorszyło ... ?Dodam że dzieje się tak po nocy bo jak postoi po zgaszeniu kilka godzin to jest jeszcze wszystko OK , musi stać ponad 7-8h a wtedy już gaśnie. U mnie jest bardzo podobnie tylko nie gaśnie, a poszarpywało przez kilka sekund. :-) Lekko źle ustawiony zapłon był, teraz pali lalka Edytowane 16 Lutego 2011 przez vietrzyk po wizycie u mechanika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #24 Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) proszę o usunięcie podwójnego postu Edytowane 16 Lutego 2011 przez vietrzyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plati Zgłoś #25 Napisano 16 Lutego 2011 a ja mam takie przypadek: odpala ładnie, nagrzewa się i dochodzi do temp. około 70 i zaczyna szarpać jak mu nie podciągnę obrotów prze 5 sek. to gaśnie i kaplica nie odpali przez jakieś 2 godz. później znowu zapala za pierwszym. jak rozgrzeję się do 90 st to jest ok. dzisiaj wymienione filtry i też kaplica. będę wdzięczny z jakieś sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #26 Napisano 16 Lutego 2011 a ja mam takie przypadek:odpala ładnie, nagrzewa się i dochodzi do temp. około 70 i zaczyna szarpać jak mu nie podciągnę obrotów prze 5 sek. to gaśnie i kaplica nie odpali przez jakieś 2 godz. później znowu zapala za pierwszym. jak rozgrzeję się do 90 st to jest ok. dzisiaj wymienione filtry i też kaplica. będę wdzięczny z jakieś sugestie. odłącz czujnik temp cieczy i odpal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plati Zgłoś #27 Napisano 16 Lutego 2011 mechanik, który wymieniał olej i filtry powiedział że nie może połączyć się z kompem w pasku, jego kumpel też nie mógł , jadę jutro do sprawdzonego, ale już mi się to nie podoba... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vietrzyk Zgłoś #28 Napisano 16 Lutego 2011 a nie kopci przy tym szarpaniu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
plati Zgłoś #29 Napisano 17 Lutego 2011 (edytowane) nie kopci, przynajmniej nie zauważyłem dzisiaj po 5 godz. od wyłączenia silnika, zrobiłem próbę, odpaliłem i zostawiłem go do rozgżania, myślałem że tak jak w czasie jazdy zgaśnie przy około 70st, ale rozgrzał się do 90 bez problemu i nie zgasł Edytowane 17 Lutego 2011 przez plati Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojo Zgłoś #30 Napisano 19 Października 2012 mam podobny problem do wszystkich tu wypisanych a mianowicie samochód jak postoi kilka godzin odpali i po 1 sekundzie gaśnie i tak dzieje sie 3 razy potem odpali poleci lekki dym koloru szarego i wszystko jest juz og nie gaśnie ani nic dodam ze po podłączeniu auta pod komputery wyszedł mi błąd połozenia wałka rozrządu ... a dodatkowo napisze ze elektronik wyłączał mi imo bo było zle wgrane i cały czas mrugała kontrolka od imo i świec jestem w tym temecie laikiem wiec prosze o wyrozumiałosc i odpowiedz:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mati Zgłoś #31 Napisano 19 Października 2012 odpali i po 1 sekundzie gaśnie taki objaw daje immobiliser jak nie jest zakodowany kluczyk lub nie ma pestki w nim Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojo Zgłoś #32 Napisano 20 Października 2012 ale za 3 razem odpala juz i jest wszystko ok a imoo jest niby wyłączone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam786 Zgłoś #33 Napisano 6 Kwietnia 2014 (edytowane) Podepnę się do tematu. B5 1,9 AFN 98r . Gdy auto postoi kilka godzin odpala i zaraz gaśnie i tak ok.3-4 razy ,brak reakcji na pedał gazu, i odpala normalnie, równo pracuje,dobrze się zbiera, po zgaszeniu odpala normalnie za pierwszym strzałem. Problem zaczyna się jak postoi trochę dłużej. Próba z drugim oryginalnym kluczykiem jest taka sama. Kontrolki gasną prawidłowo. Filtr paliwa nowy. świece są dobre.Dużo już czytałem i mam mętlik.Nie jestem mechanikiem,najpierw próbuję radzić sobie sam z problemem, zawsze czegoś się nauczę. Jakie mogą być przyczyny. Z góry dzięki za sugestie. Edytowane 6 Kwietnia 2014 przez adam786 dodanie informacji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
08michael Zgłoś #34 Napisano 6 Kwietnia 2014 (edytowane) Spr. układ paliwowy.Może cofa się paliwo.Postaw auto na górce. Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez 08michael Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam786 Zgłoś #35 Napisano 8 Kwietnia 2014 Jaka może być przyczyna cofania, zauważyłem że mając tył w górze odpala szybciej, i czy dobrym lekiem będzie zastosowanie zaworu zwrotnego i w którym miejscu najlepiej zamontować. Wg. Etki taki zawór jest a w moim Pasiaku tego nie widziałem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekcz Zgłoś #36 Napisano 11 Sierpnia 2017 Witam, silnik 1.9tdi 90km AHH, problem polega na tym ze nawet po krókim postoju, po odpaleniu i natychmiastowym ruszeniu auto gaśnie. Jeśli po odpaleniu odrazu doda się gazu to silnik zachowuje się jakby nie palił na 1 gar, chodzi nierówno, terkocze i dławi się. Jeśli po odpaleniu poczeka się około 20 sekund, auto rusza bez problemu, nie dławi się i nie gaśnie natomiast niema mocy powyżej 2000 obrotów. Filtr paliwa wymieniony, paliwo nie cofa się, niema pęcherzyków powietrza. Kąt wtrysku OK. Jakieś pomysły co to może być ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach