Skocz do zawartości
Gość gagol1

passat 1.9 tdi odpala i gasnie

Rekomendowane odpowiedzi

Gość gagol1

Witam mam passata 1.9 tdi jak jest zimny to odpala i gaśnie gdy poruszam wahadełkiem od dopływu powietsza to odpali jak sie rozgrzeje to odpala prosze o pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gdzie znajduje się to wahadełko od dopływu powietSZa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hanani
Witam mam passata 1.9 tdi jak jest zimny to odpala i gaśnie gdy poruszam wahadełkiem od dopływu powietsza to odpali jak sie rozgrzeje to odpala prosze o pomoc

 

Witam

mam podobny problem

jak temperetura spada ponizej zera , auto po odpaleniu ,pracuje przez moze 30 sekund i gasnie (mrugnie kontrolka swiec zarowych i auto zgasnie < na kompie zero bledow>) dzieje sie sie tak kilka razy do momentu az sie zagrzeje i potem jest wszystko OK

Moze mi ktos pomoze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam ten sam problem ale u mnie dzieje się to przy tem. poniżej -5 samochód odpala i po 15sek gaśnie potem jest go bardzo trudno odpalić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Mathew89

Z moim passkiem mam to samo, odpalam przejade kilka metrow i auto samo gasnie, pojawia sie kontrolka os swiec zarowych i pozniej juz nie mozna odpalic. trzeba poczekac tak z 2 godziny to moze odpali... Prosze o pomoc auto bylo juz na komputerze u 3 mechanikow ktorzy sie tym zajmuja i oni zalamuja rece... moze tutaj ktos doradzi moj passek to 1.9 TDI 116 PS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Vag nic nie pokazał???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to jak panowie z tym problemem?? i ja mam tak właśnie auto odpala i po ok 30sec. samo gaśnie poczym jest ciężko odpalić.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to samo po nocy zapala za dotknięciem pochodzi ok. 10sec. i gaśnie momentalnie potem nie można odpalić a jak w końcu odpali po kilu minutach i po wielu kręceniach to chodzi przez 3-5 minut jakby na 2 cylindry (taki odgłos silnika) i strasznie telepie silnikiem....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to samo po nocy zapala za dotknięciem pochodzi ok. 10sec. i gaśnie momentalnie potem nie można odpalić a jak w końcu odpali po kilu minutach i po wielu kręceniach to chodzi przez 3-5 minut jakby na 2 cylindry (taki odgłos silnika) i strasznie telepie silnikiem....
a może to przepływka lub świece lub czujnik temp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a może to przepływka lub świece lub czujnik temp

Gdyby przepływka - byłby muł, ale by pracował,

Gdyby, świece żarowe - trzepałoby silnikiem na zimnym, ale by pracował

Gdyby czujnik temperatury (w domyśle cieczy) - po odpaleniu zafalowałby obrotami, ale by pracował

to jak panowie z tym problemem?? i ja mam tak właśnie auto odpala i po ok 30sec. samo gaśnie poczym jest ciężko odpalić.....

Sprawdź zasilanie paliwem (filtr), przejrzyj przede wszystkim wiązkę od komputera, być może przetarta i zwarcie powoduje odłączenie ECU. Generalnie elektryka i układ paliwowy do przeglądu. Oczywiście na sam początek prac zczytanie błędów VAGiem zalecane. Od tego można planować dalsze prace.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1. kolega miał ostatnio coś takiego w leonie, że gasł chwile po zapaleniu. Z tego co pamiętam to zawiesiło sie jakieś cięgno od gaszenia silnika (sterujące jakimś podciśnieniem).

 

2. to że samochód zapala i zaraz gaśnie może spowodowane być niedziałającym imo (częsta usterka w audi a4)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1. kolega miał ostatnio coś takiego w leonie, że gasł chwile po zapaleniu. Z tego co pamiętam to zawiesiło sie jakieś cięgno od gaszenia silnika (sterujące jakimś podciśnieniem).

W AFN nie ma klapy gaszącej. ;)

2. to że samochód zapala i zaraz gaśnie może spowodowane być niedziałającym imo (częsta usterka w audi a4)

Ale nie po 10 sekundach, przy wywalonym immo gaśnie po 2-3 sekundach i miga kluczyk na desce. A tutaj nic na ten temat nie ma mowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, dodam że zapala tak jak pisałem po nocy z pół obrotu i ładnie równo silnik pracuje obroty normalne ok. 950 i równe i po tych 10-15sec. gaśnie jakby paliwo mu się skończyło, sprawdzone : kąt wtrysku (na ciepłym silniku) 53, dawka 3,8mg . Błędów "0" po podpięciu do vag-a, wymieniony zaworek zwrotny(podgrzewacz) na filtrze paliwa razem z oringiem, przewody przelewowe przy wtryskach. Nie wiem czego się jeszcze czepić. Tak jakby paliwo mu się kończyło i zaciąga powietrze i gaśnie, takie moje wrażenie, ale nie wiem....... Czy mogę za pomocą vagu-u zwiększyć mu dawkę rozruchową (startową) na większą i nic złego się nie stanie, może to by coś pomogło ...... a może pogorszyło ... ?

Dodam że dzieje się tak po nocy bo jak postoi po zgaszeniu kilka godzin to jest jeszcze wszystko OK , musi stać ponad 7-8h a wtedy już gaśnie.

Edytowane przez kot_ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
świece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, dodam że zapala tak jak pisałem po nocy z pół obrotu i ładnie równo silnik pracuje obroty normalne ok. 950 i równe i po tych 10-15sec. gaśnie jakby paliwo mu się skończyło, sprawdzone : kąt wtrysku (na ciepłym silniku) 53, dawka 3,8mg . Błędów "0" po podpięciu do vag-a, wymieniony zaworek zwrotny(podgrzewacz) na filtrze paliwa razem z oringiem, przewody przelewowe przy wtryskach. Nie wiem czego się jeszcze czepić. Tak jakby paliwo mu się kończyło i zaciąga powietrze i gaśnie, takie moje wrażenie, ale nie wiem.......
może pompy w zbiorniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rafał u mnie pompy w zbiorniku nie ma jej funkcje przejmuje pompa wtryskowa i zaciąga paliwo z baku ale dziękuję za próbę pomocy...

Edytowane przez kot_ik

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Aby sprawdzić układ paliwowy, proponuję zrobić test parkowania z "pupą" w górze i "dziobem". Jeżeli z "pupą" będzie pozytywny proponuję poszukać nieszczelności w układzie paliwowym. Jeśli nie będzie jednak mieć znaczenie położenie, skłaniałbym się ku elektryce. Sprawdź czy w momencie gaśnięcia auta nie znika napięcie, np. przygasają światła lub oświetlenie wnętrza (cały czas zostaw włączone). Aha, być może wiązka idąca do pompy wtryskowej ma "kłopot". Wszelkie gumowe przepusty nad nogami kierowcy oraz główną wiązkę do EDC bym "przeleciał".

 

Zapomniałbym o najważniejszym, może masz alarm z urządzeniem zbliżeniowym (kartą) i po pewnym czasie następuje odcięcie zasilania sterownika silnika lub fiksuje sam alarm (jeśli jest dokładany).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ok dziękuję bardzo sipowitz, za wiele podsuniętych pomysłów co do szukania przyczyny gaśniecia samochodu, co do alarmu to jest tylko ten co fabryka dała a i jeszcze tylko ukryty tzw. "pstryczek elektryczek" co odcina komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jeszcze tylko ukryty tzw. "pstryczek elektryczek" co odcina komputer

I jemu na początek bym się przyjrzał, czy nie ma zwarcia gdzieś do masy. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!pisze tu bo nie mogę zakładać nowego tematu.Mam problem z passatem 1.9 tdi 110km.Rano przy odpalaniu kopci na czarno i tak samo jak mu przycisnę.Auto gasło mi podczas jazdy,zaczeły mrugać świece, pojechałem dalej i to samo.Podjechałem na komputer,okazało się ,że to coś w pompie wtryskowej,więc pojechałem do kolesia co tym się zajmuje.Podłączył kompa zdjął jakąs blokade czy coś takiego, tydzień było ok , i znowu auto gaśnie i mrygają świece.Do tego jest duże spalania paliwa!co może być przyczyną tego wszystkiego???z góry dziękuje za odp.pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam wszystkich!pisze tu bo nie mogę zakładać nowego tematu.Mam problem z passatem 1.9 tdi 110km.Rano przy odpalaniu kopci na czarno i tak samo jak mu przycisnę.Auto gasło mi podczas jazdy,zaczeły mrugać świece, pojechałem dalej i to samo.Podjechałem na komputer,okazało się ,że to coś w pompie wtryskowej,więc pojechałem do kolesia co tym się zajmuje.Podłączył kompa zdjął jakąs blokade czy coś takiego, tydzień było ok , i znowu auto gaśnie i mrygają świece.Do tego jest duże spalania paliwa!co może być przyczyną tego wszystkiego???z góry dziękuje za odp.pozdrawiam
przepływka czujnik temp cieczy lub ma za bogatą mieszankę - kąt wtrysku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności