Gość gagol1 Zgłoś #1 Napisano 22 Czerwca 2008 Witam mam passata 1.9 tdi jak jest zimny to odpala i gaśnie gdy poruszam wahadełkiem od dopływu powietsza to odpali jak sie rozgrzeje to odpala prosze o pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #2 Napisano 22 Czerwca 2008 Gdzie znajduje się to wahadełko od dopływu powietSZa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hanani Zgłoś #3 Napisano 29 Grudnia 2008 Witam mam passata 1.9 tdi jak jest zimny to odpala i gaśnie gdy poruszam wahadełkiem od dopływu powietsza to odpali jak sie rozgrzeje to odpala prosze o pomoc Witam mam podobny problem jak temperetura spada ponizej zera , auto po odpaleniu ,pracuje przez moze 30 sekund i gasnie (mrugnie kontrolka swiec zarowych i auto zgasnie < na kompie zero bledow>) dzieje sie sie tak kilka razy do momentu az sie zagrzeje i potem jest wszystko OK Moze mi ktos pomoze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adikjaw Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2010 mam ten sam problem ale u mnie dzieje się to przy tem. poniżej -5 samochód odpala i po 15sek gaśnie potem jest go bardzo trudno odpalić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Mathew89 Zgłoś #5 Napisano 20 Stycznia 2010 Z moim passkiem mam to samo, odpalam przejade kilka metrow i auto samo gasnie, pojawia sie kontrolka os swiec zarowych i pozniej juz nie mozna odpalic. trzeba poczekac tak z 2 godziny to moze odpali... Prosze o pomoc auto bylo juz na komputerze u 3 mechanikow ktorzy sie tym zajmuja i oni zalamuja rece... moze tutaj ktos doradzi moj passek to 1.9 TDI 116 PS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rekin27 Zgłoś #6 Napisano 20 Stycznia 2010 Vag nic nie pokazał??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #7 Napisano 24 Stycznia 2010 to jak panowie z tym problemem?? i ja mam tak właśnie auto odpala i po ok 30sec. samo gaśnie poczym jest ciężko odpalić..... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #8 Napisano 14 Lutego 2011 to samo po nocy zapala za dotknięciem pochodzi ok. 10sec. i gaśnie momentalnie potem nie można odpalić a jak w końcu odpali po kilu minutach i po wielu kręceniach to chodzi przez 3-5 minut jakby na 2 cylindry (taki odgłos silnika) i strasznie telepie silnikiem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #9 Napisano 14 Lutego 2011 to samo po nocy zapala za dotknięciem pochodzi ok. 10sec. i gaśnie momentalnie potem nie można odpalić a jak w końcu odpali po kilu minutach i po wielu kręceniach to chodzi przez 3-5 minut jakby na 2 cylindry (taki odgłos silnika) i strasznie telepie silnikiem.... a może to przepływka lub świece lub czujnik temp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #10 Napisano 14 Lutego 2011 a może to przepływka lub świece lub czujnik temp Gdyby przepływka - byłby muł, ale by pracował, Gdyby, świece żarowe - trzepałoby silnikiem na zimnym, ale by pracował Gdyby czujnik temperatury (w domyśle cieczy) - po odpaleniu zafalowałby obrotami, ale by pracował to jak panowie z tym problemem?? i ja mam tak właśnie auto odpala i po ok 30sec. samo gaśnie poczym jest ciężko odpalić..... Sprawdź zasilanie paliwem (filtr), przejrzyj przede wszystkim wiązkę od komputera, być może przetarta i zwarcie powoduje odłączenie ECU. Generalnie elektryka i układ paliwowy do przeglądu. Oczywiście na sam początek prac zczytanie błędów VAGiem zalecane. Od tego można planować dalsze prace. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
-ucho- Zgłoś #11 Napisano 14 Lutego 2011 1. kolega miał ostatnio coś takiego w leonie, że gasł chwile po zapaleniu. Z tego co pamiętam to zawiesiło sie jakieś cięgno od gaszenia silnika (sterujące jakimś podciśnieniem). 2. to że samochód zapala i zaraz gaśnie może spowodowane być niedziałającym imo (częsta usterka w audi a4) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #12 Napisano 14 Lutego 2011 1. kolega miał ostatnio coś takiego w leonie, że gasł chwile po zapaleniu. Z tego co pamiętam to zawiesiło sie jakieś cięgno od gaszenia silnika (sterujące jakimś podciśnieniem). W AFN nie ma klapy gaszącej. 2. to że samochód zapala i zaraz gaśnie może spowodowane być niedziałającym imo (częsta usterka w audi a4) Ale nie po 10 sekundach, przy wywalonym immo gaśnie po 2-3 sekundach i miga kluczyk na desce. A tutaj nic na ten temat nie ma mowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #13 Napisano 14 Lutego 2011 (edytowane) świece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, dodam że zapala tak jak pisałem po nocy z pół obrotu i ładnie równo silnik pracuje obroty normalne ok. 950 i równe i po tych 10-15sec. gaśnie jakby paliwo mu się skończyło, sprawdzone : kąt wtrysku (na ciepłym silniku) 53, dawka 3,8mg . Błędów "0" po podpięciu do vag-a, wymieniony zaworek zwrotny(podgrzewacz) na filtrze paliwa razem z oringiem, przewody przelewowe przy wtryskach. Nie wiem czego się jeszcze czepić. Tak jakby paliwo mu się kończyło i zaciąga powietrze i gaśnie, takie moje wrażenie, ale nie wiem....... Czy mogę za pomocą vagu-u zwiększyć mu dawkę rozruchową (startową) na większą i nic złego się nie stanie, może to by coś pomogło ...... a może pogorszyło ... ? Dodam że dzieje się tak po nocy bo jak postoi po zgaszeniu kilka godzin to jest jeszcze wszystko OK , musi stać ponad 7-8h a wtedy już gaśnie. Edytowane 14 Lutego 2011 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #14 Napisano 14 Lutego 2011 świece nowe, filtr paliwa i powietrza nowy, dodam że zapala tak jak pisałem po nocy z pół obrotu i ładnie równo silnik pracuje obroty normalne ok. 950 i równe i po tych 10-15sec. gaśnie jakby paliwo mu się skończyło, sprawdzone : kąt wtrysku (na ciepłym silniku) 53, dawka 3,8mg . Błędów "0" po podpięciu do vag-a, wymieniony zaworek zwrotny(podgrzewacz) na filtrze paliwa razem z oringiem, przewody przelewowe przy wtryskach. Nie wiem czego się jeszcze czepić. Tak jakby paliwo mu się kończyło i zaciąga powietrze i gaśnie, takie moje wrażenie, ale nie wiem....... może pompy w zbiorniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #15 Napisano 14 Lutego 2011 (edytowane) Rafał u mnie pompy w zbiorniku nie ma jej funkcje przejmuje pompa wtryskowa i zaciąga paliwo z baku ale dziękuję za próbę pomocy... Edytowane 14 Lutego 2011 przez kot_ik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #16 Napisano 14 Lutego 2011 Aby sprawdzić układ paliwowy, proponuję zrobić test parkowania z "pupą" w górze i "dziobem". Jeżeli z "pupą" będzie pozytywny proponuję poszukać nieszczelności w układzie paliwowym. Jeśli nie będzie jednak mieć znaczenie położenie, skłaniałbym się ku elektryce. Sprawdź czy w momencie gaśnięcia auta nie znika napięcie, np. przygasają światła lub oświetlenie wnętrza (cały czas zostaw włączone). Aha, być może wiązka idąca do pompy wtryskowej ma "kłopot". Wszelkie gumowe przepusty nad nogami kierowcy oraz główną wiązkę do EDC bym "przeleciał". Zapomniałbym o najważniejszym, może masz alarm z urządzeniem zbliżeniowym (kartą) i po pewnym czasie następuje odcięcie zasilania sterownika silnika lub fiksuje sam alarm (jeśli jest dokładany). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #17 Napisano 14 Lutego 2011 Ok dziękuję bardzo sipowitz, za wiele podsuniętych pomysłów co do szukania przyczyny gaśniecia samochodu, co do alarmu to jest tylko ten co fabryka dała a i jeszcze tylko ukryty tzw. "pstryczek elektryczek" co odcina komputer Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #18 Napisano 14 Lutego 2011 jeszcze tylko ukryty tzw. "pstryczek elektryczek" co odcina komputer I jemu na początek bym się przyjrzał, czy nie ma zwarcia gdzieś do masy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlodziak22 Zgłoś #19 Napisano 15 Lutego 2011 Witam wszystkich!pisze tu bo nie mogę zakładać nowego tematu.Mam problem z passatem 1.9 tdi 110km.Rano przy odpalaniu kopci na czarno i tak samo jak mu przycisnę.Auto gasło mi podczas jazdy,zaczeły mrugać świece, pojechałem dalej i to samo.Podjechałem na komputer,okazało się ,że to coś w pompie wtryskowej,więc pojechałem do kolesia co tym się zajmuje.Podłączył kompa zdjął jakąs blokade czy coś takiego, tydzień było ok , i znowu auto gaśnie i mrygają świece.Do tego jest duże spalania paliwa!co może być przyczyną tego wszystkiego???z góry dziękuje za odp.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 15 Lutego 2011 Witam wszystkich!pisze tu bo nie mogę zakładać nowego tematu.Mam problem z passatem 1.9 tdi 110km.Rano przy odpalaniu kopci na czarno i tak samo jak mu przycisnę.Auto gasło mi podczas jazdy,zaczeły mrugać świece, pojechałem dalej i to samo.Podjechałem na komputer,okazało się ,że to coś w pompie wtryskowej,więc pojechałem do kolesia co tym się zajmuje.Podłączył kompa zdjął jakąs blokade czy coś takiego, tydzień było ok , i znowu auto gaśnie i mrygają świece.Do tego jest duże spalania paliwa!co może być przyczyną tego wszystkiego???z góry dziękuje za odp.pozdrawiam przepływka czujnik temp cieczy lub ma za bogatą mieszankę - kąt wtrysku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach