Skocz do zawartości
Charakterek

Chrom złazi płatami

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krawcol

Char, no i jak tam sprawa tych Twopich relingow :?: Podzialales cos :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z gwarancją? Relingi to przecież część nadwozia, więc powinna byc objęta gwarancją tak samo jak błotniki, drzwi itp.

 

Pozdrawiam

 

Andrzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość mieto

To ja może jeszcze się dorzucę... Najpierw krótka anegdota...Otóż przez przypadek poznałem pewnego Włocha, który właśnie zajmował się chromowaniem elementów dla VW (pracowałem z nim rok). Pewnego dnia zaczął dziwnie przyglądać się mojemu autku. W końcu podszedł i zaczął wypytywać o rocznik gdzie zrobiony itd.... No i mu powiedziałem, że albo wyprodukowany w Brazylii albo w Niemczech i że w roku 2001. No to on na to,m że to jest jego produkcja, bo on właśnie w Brazylii pracował przez jakiś czas i do czerwca 2001 robili chrom dla VW. Jak go zapytałem dlaczego się przyglądał tym chromowaniom, to się tylko uśmiechnął i powiedział, że mam szczęście, że auto jest z początku roku....

Myślę,że vw zmieniło producenta i stąd te kłopoty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy jest sens na przykład ładnie wypolerowac te czarne io je pomalowac na chrom? czy jak juz tez jakis bagaznik sie zalozy to będzie sie sypać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dla odświeżenia tematu, ja również przymierzam się do chromowanych relingów. Przeleciałem allegro i koszt kompleu ożywek około 600-800zł, podzwoniłem u siebie w Poznaniu po zakładach galwanizacyjnych, no i klapa, myślałem że moje czarne można pochromować, no niby można ale oni robią tylko do długości 120cm :( jeden zasugerował że można to zrobić na raty do połowy i potem druga część i coś się wykombinuje ? i taki koszt około 700zł za kpl. :/

Pozostaje temat zaślepek które są plastykowe (ABS) no i można je dokupić na allego chromowane za 50 zł szt

Ale jeden z nich zaproponował że można te relingi wypolerować i będzią jak chromowane nawet niby trwalsze koszt 180 zł kpl. plus zaślepki z allegro, pytałem jak to wygląda po zrobieniu no i http://www.uslugigalwanizacyjne.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=148'>http://www.uslugigalwanizacyjne.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=148

w galerii sa fotki i muszę przyznać że wygląda całkiem całkiem. Pierwsze foto kapa od mercedesa z odbitą kómórką zrobiona na lustro :) Koleś mówi czarna farba usówana jest chemicznie a przy polerce aluminium niewiele tragi z grubości.

jak by co to http://www.uslugigalwanizacyjne.eu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Swoje chromy do B5 FL kupiłem na naszej giełdzie po 70,- sztuka.

Były takie sobie, ale za tę cenę można co rok zakładać.

Jest taki dziadek co tym handluje, ma też chromy na drzwi.

Zaślepki chrom komplet w serwisie 170,- po rabacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Char a sprawdzałeś w Pionkach? Jest tam zakład który zajmuje się chromowaniem i paroma innymi usługami-niestety nie wiem jak ta firma się nazywa-trzaby zerknąć w google

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpowiem za Charakterka, jego relingi zostały wymienione na inne. Tzn. kupił czarne relingi na allegro. Wysłał do wypolerowania, zamontował swoje zaślepki chromowane i teraz cieszy się ładnymi srebrnymi relingami. Efekt u niego w temacie w najnowszych fotkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Char a sprawdzałeś w Pionkach?
Nie wiem czy o tym mówisz, ale tu cynkowałem bramę to może i chromują. P.P.H.U. Galwa 26-670 Pionki Suskowola 191

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

mam nadzieje że jeszcze ktoś tu zajrzy i poradzi.... Moje relingi są w takim samym stanie jak te kolegi zamieszczone na zdjęciach na 1 stronie tematu. Czy warto galwanizować te relingi do paska, jeśli tak jak to może być koszt? czy zamiast starej warstwy chromu na relingach można się pozbyć chromu i polakierować to na taki podobny kolor-srebrny? ( wiadomo skoro nie byłby widać różnicy w efekcie prócz kosztów to po co się pchać w te skomplikowane chromowanie)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponowni

w sprawie tych relingów chromowych do paska będzie i już jest problem, dzwoniłem do różnych firm jakie mi tylko wyskoczyły na google i nikt nie chce się zająć tymi relingami, nawet dość duża firma w Piasecznie koło warszawy odmówili mi ponieważ tego nie robią...proszę o informacje czy znacie jakieś firmy które się tego podejmą na terenie warszawy jak i okolicach, ewentualnie na mazurskim też może być.

Czy po prosty nie można tego naprawić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dużo osób poleruje czarne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dużo osób poleruje czarne.

 

a czy coś więcej poradzisz? do lakiernika z tymi czarnymi plastikowymi jechać i jak to w ogóle się będzie miało do reszty chrom pakietu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spytaj użytkowników NiemoR, chyba też FallaX...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość micky

No tak. Poleruje. Ale polerke trzeba odświeżać, bo będzie się materiał utleniać. A chrom czy nikiel jest powłoką i połysk jest trwalszy od polerki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dużo osób poleruje czarne.

A chromowane nakładki pasują kolorystycznie do tych polerowanych relingów? U mnie też chrom odłazi niestety. Myślałem żeby kupić czarne i malować na srebrny kolor najbardziej zbliżony do chromu/polerki.

Myślałem też żeby dopasować relingi z audi a4 lub a6 niestety nie mam dostępu do tej części żeby to sobie pomierzyć.

Szukałem informacji czy taka podmianka w ogóle wchodzi w grę, ale nie znalazłem żeby ktoś stanowczo stwierdził że jest lub nie jest to możliwe. Jeśli ktoś ma takie informacje to niech pisze lub podeśle linki chętnie poczytam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A chromowane nakładki pasują kolorystycznie do tych polerowanych relingów? U mnie też chrom odłazi niestety. Myślałem żeby kupić czarne i malować na srebrny kolor najbardziej zbliżony do chromu/polerki.

Myślałem też żeby dopasować relingi z audi a4 lub a6 niestety nie mam dostępu do tej części żeby to sobie pomierzyć.

Szukałem informacji czy taka podmianka w ogóle wchodzi w grę, ale nie znalazłem żeby ktoś stanowczo stwierdził że jest lub nie jest to możliwe. Jeśli ktoś ma takie informacje to niech pisze lub podeśle linki chętnie poczytam.

 

 

Pisałem z użytkownikiem Niemor (ktoś z forum mi go polecił ) co do tego jak załatwić cała sprawę chromowanych relingów i najlepiej spolerować te czarne a zaślepki pasują normalnie te aktualne chromowane i efekt jest super bo kolorystycznie się nie różnią i jak mi napisał ponad rok czasu a z nimi nic poważnego się nie dzieje tylko czymś je tam przeczyścił:) pozdro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

łuszczące sie relingi to wina zle nałożonej warstwy miedzi bądz niklu na który później sie robi chrom jestem galwanizerem i przerabiam codziennie takie tematy (łuszczące sie zderzaki i inne elementy samochodowe) żeby to zrobić od nowa trzeba szarpać starą warstwe chromu miedzi i niklu troche zabawy jest z tym ale da sie zrobić i myśle że podjął bym sie tego co do kosztów to musiał bym sie dowiedzieć w firmie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
łuszczące sie relingi to wina zle nałożonej warstwy miedzi bądz niklu na który później sie robi chrom jestem galwanizerem i przerabiam codziennie takie tematy (łuszczące sie zderzaki i inne elementy samochodowe) żeby to zrobić od nowa trzeba szarpać starą warstwe chromu miedzi i niklu troche zabawy jest z tym ale da sie zrobić i myśle że podjął bym sie tego co do kosztów to musiał bym sie dowiedzieć w firmie

U mnie niestety nie da rady, ponieważ relingi z przodu popuchły tak, że są nie do uratowania, no chyba że by zeszlifował to i jakąś szpachlą machnął ale wtedy nie położy się na to chromu.

Na dodatek nie ma pewności czy dalej nie będzie się rozwarstwiało.

Postaram się zrobić fotkę żeby dobrze było widać o co mi chodzi.

Dlatego też ja i tak muszę kupić czarne relingi i wypolerować. Koszty tego na pewno będą mniejsze niż chromowanie całości bo zdrowe czarne relingi można za 100zł wyszarpać i do tego polerka ręczna w długie zimowe wieczory. Zaślepki od chromów pasują kolorystycznie więc w moim przypadku odpada ich zakup.

Ale jakbyś mógł się zorientować ile to będzie kosztowało to na pewno komuś się przyda taka informacja.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności