@ndrzej
-
Liczba zawartości
23 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O @ndrzej
- Urodziny 01.10.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2000
-
Pewnie. Wpisz sobie też numer klocków hamulcowych, tarcz, zawiechy itp. Zresztą kolega nie pisze że coś z katalizatorem jest nie tak. Kiedy coś się psuje, to najprostsze rozwiązanie to jechać do ASO, ale pytam "PO CO?". Wystraczy trochę pomyśleć żeby pare PLN zostało w kieszeni.
-
Koledzy, oczym Wy piszecie, jakie 5500 za kawałek rurki. Pierwszy, lepszy spawacz za 100 PLN wszystko pospawa jak należy, a za plecionke to max 100 PLN zaplacisz. Tu masz link do aukcji jezeli plecionka tez jest do wymiany http://moto.allegro.pl/item625765163_zlacze_elastyczne_audi_a4_a6_vw_passat_tdi.html a tu jezeli musisz wymienic tez katalizator http://moto.allegro.pl/item632560290_katalizator_audi_a4_b6_1_9_tdi_8e0_1_9_okazja.html Pozdr. Andrzej
-
Mam dokładnie tak samo. Klima szczelna, przez 3 lata ubyło niecałe 200g czynnika.
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
@ndrzej odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Ja mam od roku 1.8T tyle że bez gazu. Gdy go kupiłem miał dokładnie 150000 km na liczniku (potwierdzonę książką i fakturami z ASO). Teraz ma o 10000 km więcej. Przez niecały rok koszty dodatkowe jakie poniosłem to: wymiana dwóch przegubów (650 PLN), wymiana oleju (200 PLN) i wymiana teleskopu przedniej maski (35 PLN). Reszta OK. Najważeniejsze to kupić dobry egzepmplarz co w przypadku benzyny będzie o wiele łatwiejsze. Przy diselach z tego przedziału rocznikowego musisz się liczyć z przebiegami ok 300000 - 500000 km, co może (nie musi) oznaczać spore koszty utrzymania. Reasumując polecam 1.8T. A co do spalania to: miasto (Warszawa) zima - 11,5 - 12 l, trasa (100 - 130 km/h) - 7-8 l. -
Przegub Lobro ok.230 PLN + wymiana 100 PLN.
-
Klapa bagażnika - Listwa otwierania // światełko w bagażniku
@ndrzej odpowiedział temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Koledzy, Śruby są cztery: dwie w uchwytach pod zaślepkami, dwie na górze przy łączeniu z górną częścią tapicerki. Przy składaniu trzeba też dobrze przycelować, żeby trafić metalowymi spinkami w odpowiednie otwory. -
Witam, Gdzieś czytałem, że można zmienić same ślizgi na napinaczu. Czy ktoś próbował cos takiego robić?
-
Koszt remontu silnika 1.8 20V - jaki?
@ndrzej odpowiedział agamek12 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Na podstawie Twojego opisu, ciężko jest stwierdzić co jest uszkodzone. Jeżeli samochód jest naprawdę warty zakupu, to przyjmij sobie maksymalną cenę za używany silnik + kilka stówek za naprawę. Wszystko co wyjdzie taniej i zostanie w kieszeni będzie miłą niespodzianką. Pozdr Andrzej p.s tu masz linki do ogłoszeń z silnikami http://www.allegro.pl/item589075101_vw_passat_b5_1_8_20v.html http://www.allegro.pl/item589118120_passat_1_8_20_v_b5_silnik.html http://www.allegro.pl/item589356633_passat_b5_silnik_1_8_20v.html -
Odczucie jakby bicia podczas jazdy!?
@ndrzej odpowiedział Jack0211 → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Sprawdzaleś osłony przegubów zewnętrznych? -
Łańcuch rorządu i napinacz w 1.8. T AEB
@ndrzej odpowiedział turbobenzin → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Z tego co widzę to ten napinacz nie będzie pasował do Twojego silnika. Ty masz AWT a ten napinacz jest to AEB. Pozdr Andrzej -
No niestety poksilina nie pomogła. To co jest opisane w schemacie jako uszczelka, wg ASO to jest właśnie ta metalowa ramka. Cena w serwisie 8 PLN, ale trzeba czekać 2 tygodnie Znalazłem na allegro za 10 PLN. Ps. Dziwi mnie podejście niektórych sprzedających z Allegro, jeden chciał za tę ramkę 80 PLN !!!, podczas gdy cała nowa klamka w ASO kosztuje 110 PLN. Pozdrawiam Andrzej
-
Probuje ją skleic poksiliną. Na razie wygląda że jest OK. Ale przestroga - Zanim będziecie próbowac wymontować klamkę, psiknijcie jakimś odrdzewiaczem na gwinty tych dwóch śrub i poczekajcie trochę. Odkręcanie na siłę kończy sie złamaniem ramki.
-
Dzięki. A część numer 15 (uszczelka) to nie jest ta ramka? Jak to rozbierałem to nie znalazłem tam żadnej uszczelki.
-
Witam, Podczas demontażu klamki, uszkodziłem ramkę (tę która jest na zdjęciu klika postów wyżej). Czy w ASO można kupic samą ramkę czy trzeba kupować cały komplet razem z zamkiem? Pozdrawiam Andrzej
-
A co z gwarancją? Relingi to przecież część nadwozia, więc powinna byc objęta gwarancją tak samo jak błotniki, drzwi itp. Pozdrawiam Andrzej