Gość Krawcol Zgłoś #41 Napisano 24 Października 2008 Char, no i jak tam sprawa tych Twopich relingow Podzialales cos Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
@ndrzej Zgłoś #42 Napisano 25 Października 2008 A co z gwarancją? Relingi to przecież część nadwozia, więc powinna byc objęta gwarancją tak samo jak błotniki, drzwi itp. Pozdrawiam Andrzej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mieto Zgłoś #43 Napisano 1 Grudnia 2008 To ja może jeszcze się dorzucę... Najpierw krótka anegdota...Otóż przez przypadek poznałem pewnego Włocha, który właśnie zajmował się chromowaniem elementów dla VW (pracowałem z nim rok). Pewnego dnia zaczął dziwnie przyglądać się mojemu autku. W końcu podszedł i zaczął wypytywać o rocznik gdzie zrobiony itd.... No i mu powiedziałem, że albo wyprodukowany w Brazylii albo w Niemczech i że w roku 2001. No to on na to,m że to jest jego produkcja, bo on właśnie w Brazylii pracował przez jakiś czas i do czerwca 2001 robili chrom dla VW. Jak go zapytałem dlaczego się przyglądał tym chromowaniom, to się tylko uśmiechnął i powiedział, że mam szczęście, że auto jest z początku roku.... Myślę,że vw zmieniło producenta i stąd te kłopoty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siemi1 Zgłoś #44 Napisano 10 Grudnia 2008 A czy jest sens na przykład ładnie wypolerowac te czarne io je pomalowac na chrom? czy jak juz tez jakis bagaznik sie zalozy to będzie sie sypać? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wasiel Zgłoś #45 Napisano 4 Listopada 2010 Dla odświeżenia tematu, ja również przymierzam się do chromowanych relingów. Przeleciałem allegro i koszt kompleu ożywek około 600-800zł, podzwoniłem u siebie w Poznaniu po zakładach galwanizacyjnych, no i klapa, myślałem że moje czarne można pochromować, no niby można ale oni robią tylko do długości 120cm jeden zasugerował że można to zrobić na raty do połowy i potem druga część i coś się wykombinuje ? i taki koszt około 700zł za kpl. Pozostaje temat zaślepek które są plastykowe (ABS) no i można je dokupić na allego chromowane za 50 zł szt Ale jeden z nich zaproponował że można te relingi wypolerować i będzią jak chromowane nawet niby trwalsze koszt 180 zł kpl. plus zaślepki z allegro, pytałem jak to wygląda po zrobieniu no i http://www.uslugigalwanizacyjne.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=148'>http://www.uslugigalwanizacyjne.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=112&Itemid=148 w galerii sa fotki i muszę przyznać że wygląda całkiem całkiem. Pierwsze foto kapa od mercedesa z odbitą kómórką zrobiona na lustro Koleś mówi czarna farba usówana jest chemicznie a przy polerce aluminium niewiele tragi z grubości. jak by co to http://www.uslugigalwanizacyjne.eu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #46 Napisano 4 Listopada 2010 Swoje chromy do B5 FL kupiłem na naszej giełdzie po 70,- sztuka. Były takie sobie, ale za tę cenę można co rok zakładać. Jest taki dziadek co tym handluje, ma też chromy na drzwi. Zaślepki chrom komplet w serwisie 170,- po rabacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #47 Napisano 4 Listopada 2010 jak by co to http://www.uslugigalwanizacyjne.eu Chromowałem dawno temu u nich kierownicę do mojego Junaka. Przyzwoita robota. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek77 Zgłoś #48 Napisano 4 Listopada 2010 Char a sprawdzałeś w Pionkach? Jest tam zakład który zajmuje się chromowaniem i paroma innymi usługami-niestety nie wiem jak ta firma się nazywa-trzaby zerknąć w google Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #49 Napisano 4 Listopada 2010 Odpowiem za Charakterka, jego relingi zostały wymienione na inne. Tzn. kupił czarne relingi na allegro. Wysłał do wypolerowania, zamontował swoje zaślepki chromowane i teraz cieszy się ładnymi srebrnymi relingami. Efekt u niego w temacie w najnowszych fotkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
superrysiek Zgłoś #50 Napisano 4 Listopada 2010 Char a sprawdzałeś w Pionkach? Nie wiem czy o tym mówisz, ale tu cynkowałem bramę to może i chromują. P.P.H.U. Galwa 26-670 Pionki Suskowola 191 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #51 Napisano 7 Stycznia 2013 Witam mam nadzieje że jeszcze ktoś tu zajrzy i poradzi.... Moje relingi są w takim samym stanie jak te kolegi zamieszczone na zdjęciach na 1 stronie tematu. Czy warto galwanizować te relingi do paska, jeśli tak jak to może być koszt? czy zamiast starej warstwy chromu na relingach można się pozbyć chromu i polakierować to na taki podobny kolor-srebrny? ( wiadomo skoro nie byłby widać różnicy w efekcie prócz kosztów to po co się pchać w te skomplikowane chromowanie) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #52 Napisano 8 Stycznia 2013 Witam ponowni w sprawie tych relingów chromowych do paska będzie i już jest problem, dzwoniłem do różnych firm jakie mi tylko wyskoczyły na google i nikt nie chce się zająć tymi relingami, nawet dość duża firma w Piasecznie koło warszawy odmówili mi ponieważ tego nie robią...proszę o informacje czy znacie jakieś firmy które się tego podejmą na terenie warszawy jak i okolicach, ewentualnie na mazurskim też może być. Czy po prosty nie można tego naprawić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #53 Napisano 8 Stycznia 2013 Dużo osób poleruje czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #54 Napisano 8 Stycznia 2013 Dużo osób poleruje czarne. a czy coś więcej poradzisz? do lakiernika z tymi czarnymi plastikowymi jechać i jak to w ogóle się będzie miało do reszty chrom pakietu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #55 Napisano 8 Stycznia 2013 Spytaj użytkowników NiemoR, chyba też FallaX... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość micky Zgłoś #56 Napisano 8 Stycznia 2013 No tak. Poleruje. Ale polerke trzeba odświeżać, bo będzie się materiał utleniać. A chrom czy nikiel jest powłoką i połysk jest trwalszy od polerki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #57 Napisano 9 Stycznia 2013 Dużo osób poleruje czarne. A chromowane nakładki pasują kolorystycznie do tych polerowanych relingów? U mnie też chrom odłazi niestety. Myślałem żeby kupić czarne i malować na srebrny kolor najbardziej zbliżony do chromu/polerki. Myślałem też żeby dopasować relingi z audi a4 lub a6 niestety nie mam dostępu do tej części żeby to sobie pomierzyć. Szukałem informacji czy taka podmianka w ogóle wchodzi w grę, ale nie znalazłem żeby ktoś stanowczo stwierdził że jest lub nie jest to możliwe. Jeśli ktoś ma takie informacje to niech pisze lub podeśle linki chętnie poczytam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pavvlo1988 Zgłoś #58 Napisano 13 Stycznia 2013 A chromowane nakładki pasują kolorystycznie do tych polerowanych relingów? U mnie też chrom odłazi niestety. Myślałem żeby kupić czarne i malować na srebrny kolor najbardziej zbliżony do chromu/polerki.Myślałem też żeby dopasować relingi z audi a4 lub a6 niestety nie mam dostępu do tej części żeby to sobie pomierzyć. Szukałem informacji czy taka podmianka w ogóle wchodzi w grę, ale nie znalazłem żeby ktoś stanowczo stwierdził że jest lub nie jest to możliwe. Jeśli ktoś ma takie informacje to niech pisze lub podeśle linki chętnie poczytam. Pisałem z użytkownikiem Niemor (ktoś z forum mi go polecił ) co do tego jak załatwić cała sprawę chromowanych relingów i najlepiej spolerować te czarne a zaślepki pasują normalnie te aktualne chromowane i efekt jest super bo kolorystycznie się nie różnią i jak mi napisał ponad rok czasu a z nimi nic poważnego się nie dzieje tylko czymś je tam przeczyścił pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bASo Zgłoś #59 Napisano 13 Stycznia 2013 łuszczące sie relingi to wina zle nałożonej warstwy miedzi bądz niklu na który później sie robi chrom jestem galwanizerem i przerabiam codziennie takie tematy (łuszczące sie zderzaki i inne elementy samochodowe) żeby to zrobić od nowa trzeba szarpać starą warstwe chromu miedzi i niklu troche zabawy jest z tym ale da sie zrobić i myśle że podjął bym sie tego co do kosztów to musiał bym sie dowiedzieć w firmie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #60 Napisano 13 Stycznia 2013 łuszczące sie relingi to wina zle nałożonej warstwy miedzi bądz niklu na który później sie robi chrom jestem galwanizerem i przerabiam codziennie takie tematy (łuszczące sie zderzaki i inne elementy samochodowe) żeby to zrobić od nowa trzeba szarpać starą warstwe chromu miedzi i niklu troche zabawy jest z tym ale da sie zrobić i myśle że podjął bym sie tego co do kosztów to musiał bym sie dowiedzieć w firmie U mnie niestety nie da rady, ponieważ relingi z przodu popuchły tak, że są nie do uratowania, no chyba że by zeszlifował to i jakąś szpachlą machnął ale wtedy nie położy się na to chromu. Na dodatek nie ma pewności czy dalej nie będzie się rozwarstwiało. Postaram się zrobić fotkę żeby dobrze było widać o co mi chodzi. Dlatego też ja i tak muszę kupić czarne relingi i wypolerować. Koszty tego na pewno będą mniejsze niż chromowanie całości bo zdrowe czarne relingi można za 100zł wyszarpać i do tego polerka ręczna w długie zimowe wieczory. Zaślepki od chromów pasują kolorystycznie więc w moim przypadku odpada ich zakup. Ale jakbyś mógł się zorientować ile to będzie kosztowało to na pewno komuś się przyda taka informacja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach