Skocz do zawartości
Zyndram

Instalacja gazowa do 2.8 V6

Rekomendowane odpowiedzi

U Ciebie jest coś ewidentnie nie halo - dowodem na to jest wspomniany przez Ciebie zapach gazu, który u mnie nigdy nie występuje.

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

E tam, i tak co byś nie robił to 15L opierdzieli :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No w mieście w ziemę bez klimy czasami 13-14 się udaje , ale standard to 15-16 i to w miare spokojna jazda. Na trasie i tak wychodzi 13 bo zawsze mi się gdzieś śpieszy , raz udało się 11.5 --ale to już mordowanie siebie i auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chyba troszkę taki silnik spala :) ale zawsze to się opłaca :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

suma sumarum wychodzi tak samo lub taniej niz ON, zależy gdzie, jaką i za jaką cene rope się tankuje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
suma sumarum wychodzi tak samo lub taniej niz ON, zależy gdzie, jaką i za jaką cene rope się tankuje.

 

 

Porównując do TDI w manualu i ośką! Ale jeżeli połączymy TDI + automat + 4x4 to lpg wychodzi zdecydowanie taniej :)

 

Moje 2.8 V6 na gazie ma zrobione już 90 000km i ma sie bardzo dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich!Przeczytałem wszystkie wasze watki o gazie do 2.8 i nadal nie wiem co założyc za instalke Stag czy moze Landi Renzo a może Prinsa.Nie wiem rownież gdzie w łódzkim?? Co mam tak naprawe sadzić o Panu Sebastianie z Zbrosławic,pare osób go poleca...Taka dostałem oto od niego propozycje na moje zapytanie jaką instalke założyć..

 

"Stag 300-6 Plus, reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000 lub magic jet – oba montowane pojedynczo.Cena w zal. Od wtryskiwaczy – odpowiednio: 4240/3630 PLN"

 

Czy jeden reduktor to nie za mało? I pytałem o srednice rurki-mówi ze fi 6 wystarczy.

Jak wy to oceniacie proszę o opinie i spostrzeżenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
michał86
Sebe znam osobiście i powiem że to jest ciekawe że chce to auto puścić na rurce fi6mm , zwłaszcza że ten reduktor co ci proponuje potrzebuje dobrego zasilania w gaz, a różnica w cenie to może 10zł, a co do cen to troszku dużo ci powiedział, więc wolał bym zamontować LandiRenzo Omegas na pewno to jest lepsza instalacja i w tych kosztach się zmieścisz, a co do warsztatu w łodzi to proszę

http://www.landi.pl/lista-dystrybutorow/#lodzkie

http://www.nagaz.pl/kontakt/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie mnie Pan Sebastian rownież zaskoczył, czytalem też troche jego wypowiedzi na lpg forum i nie wiem co mysleć. Wysłałem zapytanie do "Nagaz" Stefanowski zobaczymy co mi doradza. Jeden z gazowników w Łodzi polecał mi instalke Elpigazu,akurat zakładał do A8 4.2 mowi że lepsza od LandiRenzo że komunikacje ma z komp. i szczytuje mape z Pb itd. ale nie wiem nic wiecej nie bardzo mnie przekonał bo najpierw rozmowe zaczał od KME za 3tyś a pózniej powiedział że jak dobrze to elpigaz za 3,5tyś Ma się rozumieć ze interesuje mnie TYLKO DOBRZE.Dlatego was sie radze..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem tak najwyższa pólka to Prins i LandiRenzo, później brc i stag na dobrych podzespołach, a elpigaz gdzieś poniżej więc nie polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki za podpowiedz,nasuwa mi sie pytanie czy do instalki LandiRenzo tez jest wymagana rurka fi8?? i czy jak w przypadku prinsa pod pojęciem LandiRenzo rozumiem ze wszysto a mnianowicie komp.reduktor.wtryski są LandiRenzo (sory ale jestem laikiem w tym temacie) jeśli tak to jak sie dzieli?co oznacza Omegas w nazwie?czy to jest klasywikacja zestawów?jak np w stagu na plus,premium?Czy gazownik przy instalacji LandiRenzo powinien zaproponować mi dwa reduktory??Z góry dziki za odpowiedz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Omegas to nazwa sekwencji, zestaw dobiera się do mocy silnika, nic więcej cię nie interesuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dzieki wielkie za pomoc i przydatne info. zdecyduje sie chyba na LandiRenzo ale gdzie to jeszcze nie wiem Zbrosławice-Sebastian,Migaz-s Warszawa i NAGAZ-Łódź propomuja podobne ceny,wybiore raczej jednen z tych warsztatów.odezwe sie jak bedzie po instalce ale to chyba dopiero w lutym bo cena jest troche z innej półki niż myślalem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam :)

 

Ja zakładałem LandiRenzo w Migaz-s w Wawie i szczerze polecam każdemu :) A z wspominanym p. Markiem na pewno się dogadasz i na bank nie będziesz zawiedziony ze "współpracy".

 

Pozdrówka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

To i ja powiem, że zakładałem w Mławie - Staga plus, wtr. HANA i red. Vega-i i jestem zadowolony.

Chłopaki się postarali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zakładaj w wawie w migaz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:D dzieki wielki,tak zrobie lecz teraz musze załatwić problemy na pb i troche pojezdzic by wiedziec, że jest ok i potem gaz w Migaz-s (wywaliło mi bład kata

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1)

INTERMITTENT

po sprawdzeniu sad lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez 2mechaników wyciołem w auto-marku kat, wstawili puchy, efekt

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1)

16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2):hehe

wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład

16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1):niekumam

INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co robic?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam podepne sie pod temat, gdyż nie chce zakładać nowego. Mam taki problem że obroty mi falują na gazie. dzieje sie to na postoju. Byłem u gazownika, powiedział że należy przeczyścić przepustnice i ją skalibrować. Robił ktoś to z was?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyczyścić i zrobić adaptację.Rozkręcasz przepustnicę,czyścisz benzyną ekstrakcyjną,wycierasz do sucha.Adaptacje przeprowadzasz za pomoca vag a ,lub poprzez dwukrotne załączenie się wentylatora na biegu jałowym nie dając gazu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak to sie vagiem robi?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności