Beny2.8 Zgłoś #81 Napisano 19 Lutego 2009 Wiem że temat już nieświeży... ale będą zaglądać tu osoby zastanawiające się nad gazem. W ten weekend zakładam komplet BRC Sequent 56, tylko listwy to są samoróbki Po kilkuset km dam znać jak to wszystko chodzi. Jeśli ktoś jeszcze ma tą instalacje to chętnie przeczytam uwagi i rady. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #82 Napisano 26 Czerwca 2009 (edytowane) Witam. Niedawna posiadam Passata B5 2.8 V6. Kupiłem go z zamiarem zagazowania. Podczas rozmowy z gazownikami powiedziano mi abym najpierw na wszelki wypadek sprawdził "szczelność komory sprężania" czy "szczelność komory spalania" raczej i jeżeli wartość ta nie będzie niższa niż 80% wartości teoretycznej jaką powinien mieć ten silnik to bez problemu zakładają instalację. Chodzi o to abym po prostu sprawdził ciśnienie na poszczególnych cylindrach? Nie dopytałem się dokładnie gazowników bo na szybko rozmawiałem z nimi przez telefon. Edytowane 26 Czerwca 2009 przez B_O_N_K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #83 Napisano 26 Czerwca 2009 Tak cisnienie,a gdzie gazujesz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #84 Napisano 26 Czerwca 2009 Ok, a jakie ciśnienie powinno być na cylindrach w tym silniku? Gdzie gazuję? Obecnie mieszkam w Warszawie ale pochodzę z Podlasia i właśnie na Podlasiu obadany mam całkiem konkretny zakład. Dokładniej w Grajewie znajduje się ten zakład. Nie słyszałem aby ktokolwiek na nich narzekał. Dwa autka już u nich zagazowałem i zero jakichkolwiek problemów. Jednym z tych autek prześmulałem już ponad 100tys km i luzik. Za instalację do tego silnika powiedzieli mi 3200zł. Myślę że cena jak najbardziej ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #85 Napisano 26 Czerwca 2009 Nawet nie wiesz jaki jestem ciekawy czym chcą ci to zagazować. 3200 to nie dużo , także zapytaj żebyś tu później nie pisał. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #86 Napisano 26 Czerwca 2009 a jakie ciśnienie powinno być na cylindrach w tym silniku? Minimum 7.5, stan normalny 9 - 14 bar Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #87 Napisano 10 Lipca 2009 Czeka mnie wstawienie instalacji LPG i właśnie dzwoniłem do pewnej firmy wstawiającej gaz o której padły pochlebne opinie na forum. Dokładniej chodzi o Migaz-S. Ne wiem z kim rozmawiałem ale raczej z kimś w miarę rozsądnym (przynajmniej tak wynikało z rozmowy). No i tak... STAG 300 (20tys km gwarancji) okolice 3500zł, Landirenzo Omegas (według nich najlepsze co można wstawić, 24 miesiące gwarancji bez limitu kilometrów) 4500zł. Miesiąc oczekiwania na termin montażu. Latam dość sporo i sam nie wiem co wybrać. Czy poskąpić i założyć STAG 300 czy wysupłać tego dodatkowego tysiaka i założyć full wypas... Proszę o opinie na temat tych instalacji żeby się jakoś rozjaśniło w głowie Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArekP Zgłoś #88 Napisano 10 Lipca 2009 Kolego co prawda nie mam silnika 2.8 V6, a jedynie 1.8. Niemniej jednak, kolega ktory mi zakladal instalacje powiedzial mi zebym zdala trzymal sie od STAG (tu rozumiem ze zdania moga byc podziolone). Ostatecznie mam Landirenzo i jestem bardzo zadowolony. Do tej pory nie mialem zadnych problemow. A po drugie, jesli duzo jezdzisz i zalezy Ci na bezawaryjnosci, to chyba nie ma co zalowac pieniedzy. Taka instalacja przy obecnych cenach i tak szybko Ci sie zwroci. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #89 Napisano 10 Lipca 2009 No z moich wyliczeń wynika że wystarczy niecałe 14tys km i zwrot kosztów instalacji gwarantowany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gino9 Zgłoś #90 Napisano 10 Lipca 2009 (edytowane) ja jezdze na landirenzo od roku i narazie bez problemow.Super chodzi.No i ta ich gwarancja bez limitu na kilometry.pzdr. W tym temacie chyba dodalem zdjecia takze zobacz jak to wyglada. A tak przy okazji to te wtryski so odpowiednie do mocy???? Edytowane 10 Lipca 2009 przez gino9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiepk721 Zgłoś #91 Napisano 10 Lipca 2009 jak Ty tego dokonałes?? chocbym niewiem co robił ponizej 12 LPG nie zejde Nie możliwe że tyle spalił.... 8l to ciut za mało a co do samej instacji to osobiście bym się nie zdecydował na gaz do Tego samochodu.Bo skoro nie stać mnie na benzynę to i nie stać na auto. NO i gaz zawsze pozostanie gazem. Ale to Tylko moje mniemania . J Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #92 Napisano 10 Lipca 2009 Jeżeli cię stać dorzuć do Landi . Ostatnio coś potaniało także polecam. Arku ciekawy jestem co twój kolega montuje jak kogoś jednak nie stać na Landi - jeżeli możesz zapytaj co poleca. Widzisz Kamil a tu nikt nie chce terkotu pod maską i woli sprofanować pasia gazem niż dieslem. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #93 Napisano 10 Lipca 2009 Widzisz Kamil a tu nikt nie chce terkotu pod maską i woli sprofanować pasia gazem niż dieslem. Dokładnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #94 Napisano 10 Lipca 2009 Widzisz Kamil a tu nikt nie chce terkotu pod maską i woli sprofanować pasia gazem niż dieslem. Pozdr tak dla hecy mi pasio z gazem jak mam otwartą maskę ma dźwięk jak diesel Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArekP Zgłoś #95 Napisano 10 Lipca 2009 Arku ciekawy jestem co twój kolega montuje jak kogoś jednak nie stać na Landi - jeżeli możesz zapytaj co poleca. Kwestia nie jest tego typu ze Stag Ci nie zalozy, po prostu tego nie poleca (przynajmniej kiedy ja zakładalem nie polecał). Ja już drugi samochod u niego gazowałem i w obu przypadkach jestem bardzo zadowolony. Dwa lata temu za Landi zapłaciłem ponad 3 tysiace a w grę wchodziła również instalacja za 4,5 k. Przy okazji zdaje sobie tez sprawe, ze jesli ja nie bede zadowolony z instalacji to wiecznie u niego bede siedziec na warsztacie... a w momencie kiedy pracy mu nie brakuje to nie jest najszczesliwsze rozwiazanie;) Przy najblizszej okazji chetnie podpytam co teraz poleca sie do naszych aut. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hiepk721 Zgłoś #96 Napisano 11 Lipca 2009 (edytowane) Jeżeli cię stać dorzuć do Landi . Ostatnio coś potaniało także polecam.Arku ciekawy jestem co twój kolega montuje jak kogoś jednak nie stać na Landi - jeżeli możesz zapytaj co poleca. Widzisz Kamil a tu nikt nie chce terkotu pod maską i woli sprofanować pasia gazem niż dieslem. Pozdr Osobiście też mi terkot disla nie pasuje i powoli planuje kupno czegoś w benzynie. a że póki co Passek najprawdopodobniej zostnie albo mojej siostry albo rodziców. Mam o Tyle dobrą sytuacje że mogę Sobie pozwolić na benzynę ale jednocześnie jeździć dislem( wiec gaz nie będzie mi potrzebny).Właściwie to planuje uturbiać benzynęitd a wtedy gazu bym tak łatwo nie zestroił Ale to już nie o Tym Temat ;p Edytowane 11 Lipca 2009 przez Hiepk721 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #97 Napisano 7 Listopada 2009 Nie możliwe że tyle spalił.... 8l to ciut za małoa co do samej instacji to osobiście bym się nie zdecydował na gaz do Tego samochodu.Bo skoro nie stać mnie na benzynę to i nie stać na auto. NO i gaz zawsze pozostanie gazem. Ale to Tylko moje mniemania . J A ropa będzie ropą Założyłem jakieś 20kkm temu BRC Sequent 56. Do tej pory problemem był przekaźnik który zaśniedział, czy tam po prostu się popsuł... nowy to 30 pln. Spalanie to ok 14/15l w trybie mieszanym. Trasa to 11/12 przy 120+. Chcąc sprawdzić ile może spalić najmniej na odcinku 300km spalił 8,2 litra(gazu). Dlatego jeśli ktoś pisze że spalił 8 to mu wierze Chociaż powiem szczerze że jest to raczej niełatwe... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość piozwi3902 Zgłoś #98 Napisano 26 Grudnia 2009 Ja mam gazik LANDIRENZO i powiem szczerze (automat, 4 motion, kombi) to tylko raz mi sie udalo zejsc do 10,5 jak jechalem z gor i caly czas bylo z gory, srednio na trasie 14,5 - 16 , po miescie ponizej 18 nie zszedlem a nawet czasami zatankuje butle 50 litrow i przejade 200km i koniec, moze musze wyregulowac gaz bo troche duzo mi sie wydaje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Beny2.8 Zgłoś #99 Napisano 30 Grudnia 2009 Ja mam gazik LANDIRENZO i powiem szczerze (automat, 4 motion, kombi) to tylko raz mi sie udalo zejsc do 10,5 jak jechalem z gor i caly czas bylo z gory, srednio na trasie 14,5 - 16 , po miescie ponizej 18 nie zszedlem a nawet czasami zatankuje butle 50 litrow i przejade 200km i koniec, moze musze wyregulowac gaz bo troche duzo mi sie wydaje. wydaje mi się że powyżej 20 to już brać nie powinien, chyba że cały czas go do 6000rpm kręcisz no i tylko miasto ...bawiąc się to może wciąć i 40 benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eXdevil Zgłoś #100 Napisano 4 Stycznia 2010 tylko czasem te renomowane biora za instalacje 1/3 ceny wiecej. wiec warto pojezdzic i popytac jak to wyglada. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach