B_O_N_K Zgłoś #141 Napisano 25 Sierpnia 2010 U Ciebie jest coś ewidentnie nie halo - dowodem na to jest wspomniany przez Ciebie zapach gazu, który u mnie nigdy nie występuje. Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #142 Napisano 25 Sierpnia 2010 E tam, i tak co byś nie robił to 15L opierdzieli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #143 Napisano 26 Sierpnia 2010 No w mieście w ziemę bez klimy czasami 13-14 się udaje , ale standard to 15-16 i to w miare spokojna jazda. Na trasie i tak wychodzi 13 bo zawsze mi się gdzieś śpieszy , raz udało się 11.5 --ale to już mordowanie siebie i auta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pszek Zgłoś #144 Napisano 3 Października 2010 Chyba troszkę taki silnik spala ale zawsze to się opłaca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VirusAlfa Zgłoś #145 Napisano 3 Października 2010 suma sumarum wychodzi tak samo lub taniej niz ON, zależy gdzie, jaką i za jaką cene rope się tankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Awariall Zgłoś #146 Napisano 3 Października 2010 suma sumarum wychodzi tak samo lub taniej niz ON, zależy gdzie, jaką i za jaką cene rope się tankuje. Porównując do TDI w manualu i ośką! Ale jeżeli połączymy TDI + automat + 4x4 to lpg wychodzi zdecydowanie taniej Moje 2.8 V6 na gazie ma zrobione już 90 000km i ma sie bardzo dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #147 Napisano 2 Stycznia 2011 Witam wszystkich!Przeczytałem wszystkie wasze watki o gazie do 2.8 i nadal nie wiem co założyc za instalke Stag czy moze Landi Renzo a może Prinsa.Nie wiem rownież gdzie w łódzkim?? Co mam tak naprawe sadzić o Panu Sebastianie z Zbrosławic,pare osób go poleca...Taka dostałem oto od niego propozycje na moje zapytanie jaką instalke założyć.. "Stag 300-6 Plus, reduktor Magic III, wtryskiwacze Hana2000 lub magic jet – oba montowane pojedynczo.Cena w zal. Od wtryskiwaczy – odpowiednio: 4240/3630 PLN" Czy jeden reduktor to nie za mało? I pytałem o srednice rurki-mówi ze fi 6 wystarczy. Jak wy to oceniacie proszę o opinie i spostrzeżenia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #148 Napisano 2 Stycznia 2011 michał86Sebe znam osobiście i powiem że to jest ciekawe że chce to auto puścić na rurce fi6mm , zwłaszcza że ten reduktor co ci proponuje potrzebuje dobrego zasilania w gaz, a różnica w cenie to może 10zł, a co do cen to troszku dużo ci powiedział, więc wolał bym zamontować LandiRenzo Omegas na pewno to jest lepsza instalacja i w tych kosztach się zmieścisz, a co do warsztatu w łodzi to proszę http://www.landi.pl/lista-dystrybutorow/#lodzkie http://www.nagaz.pl/kontakt/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #149 Napisano 2 Stycznia 2011 no właśnie mnie Pan Sebastian rownież zaskoczył, czytalem też troche jego wypowiedzi na lpg forum i nie wiem co mysleć. Wysłałem zapytanie do "Nagaz" Stefanowski zobaczymy co mi doradza. Jeden z gazowników w Łodzi polecał mi instalke Elpigazu,akurat zakładał do A8 4.2 mowi że lepsza od LandiRenzo że komunikacje ma z komp. i szczytuje mape z Pb itd. ale nie wiem nic wiecej nie bardzo mnie przekonał bo najpierw rozmowe zaczał od KME za 3tyś a pózniej powiedział że jak dobrze to elpigaz za 3,5tyś Ma się rozumieć ze interesuje mnie TYLKO DOBRZE.Dlatego was sie radze.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #150 Napisano 2 Stycznia 2011 Powiem tak najwyższa pólka to Prins i LandiRenzo, później brc i stag na dobrych podzespołach, a elpigaz gdzieś poniżej więc nie polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #151 Napisano 2 Stycznia 2011 dzieki za podpowiedz,nasuwa mi sie pytanie czy do instalki LandiRenzo tez jest wymagana rurka fi8?? i czy jak w przypadku prinsa pod pojęciem LandiRenzo rozumiem ze wszysto a mnianowicie komp.reduktor.wtryski są LandiRenzo (sory ale jestem laikiem w tym temacie) jeśli tak to jak sie dzieli?co oznacza Omegas w nazwie?czy to jest klasywikacja zestawów?jak np w stagu na plus,premium?Czy gazownik przy instalacji LandiRenzo powinien zaproponować mi dwa reduktory??Z góry dziki za odpowiedz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #152 Napisano 3 Stycznia 2011 Omegas to nazwa sekwencji, zestaw dobiera się do mocy silnika, nic więcej cię nie interesuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #153 Napisano 4 Stycznia 2011 dzieki wielkie za pomoc i przydatne info. zdecyduje sie chyba na LandiRenzo ale gdzie to jeszcze nie wiem Zbrosławice-Sebastian,Migaz-s Warszawa i NAGAZ-Łódź propomuja podobne ceny,wybiore raczej jednen z tych warsztatów.odezwe sie jak bedzie po instalce ale to chyba dopiero w lutym bo cena jest troche z innej półki niż myślalem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #154 Napisano 4 Stycznia 2011 Witam Ja zakładałem LandiRenzo w Migaz-s w Wawie i szczerze polecam każdemu A z wspominanym p. Markiem na pewno się dogadasz i na bank nie będziesz zawiedziony ze "współpracy". Pozdrówka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #155 Napisano 4 Stycznia 2011 Witam To i ja powiem, że zakładałem w Mławie - Staga plus, wtr. HANA i red. Vega-i i jestem zadowolony. Chłopaki się postarali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Chemik211 Zgłoś #156 Napisano 4 Stycznia 2011 Zakładaj w wawie w migaz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michał86 Zgłoś #157 Napisano 5 Stycznia 2011 dzieki wielki,tak zrobie lecz teraz musze załatwić problemy na pb i troche pojezdzic by wiedziec, że jest ok i potem gaz w Migaz-s (wywaliło mi bład kata 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT po sprawdzeniu sad lamba 4 sztuki po dwie na kazda V przez 2mechaników wyciołem w auto-marku kat, wstawili puchy, efekt 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) 16814 (P0430) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 2):hehe wiec wywalili puchy i wstawili nowe katy i teraz znów bład 16804 (P0420) Catalyst Sys Efficiency Below Threshold (Bank 1) INTERMITTENT kompletnie zgłupiałem,w auto marku powiedzieli że może wina być górnych katalizatorów co robic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #158 Napisano 7 Stycznia 2011 Witam podepne sie pod temat, gdyż nie chce zakładać nowego. Mam taki problem że obroty mi falują na gazie. dzieje sie to na postoju. Byłem u gazownika, powiedział że należy przeczyścić przepustnice i ją skalibrować. Robił ktoś to z was? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #159 Napisano 7 Stycznia 2011 Wyczyścić i zrobić adaptację.Rozkręcasz przepustnicę,czyścisz benzyną ekstrakcyjną,wycierasz do sucha.Adaptacje przeprowadzasz za pomoca vag a ,lub poprzez dwukrotne załączenie się wentylatora na biegu jałowym nie dając gazu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
baaaartus Zgłoś #160 Napisano 8 Stycznia 2011 A jak to sie vagiem robi? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach