Skocz do zawartości
Zyndram

Instalacja gazowa do 2.8 V6

Rekomendowane odpowiedzi

tylko zasilanie z butli faro 13mm dajcie

 

ooo, o tym nie pomyslałem ;) Dzięki za opinie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faro 13 musi byc bo przy miedzi nawet 8mm mogą wystąpic spadki cisnienia w zasilaniu z butli. poza tym faro 13mm ma wiekszą srednice wewnetrzna od miedzy 8mm i latwiej sie uklada pod samochodem a roznicy w cenie nie ma zadnej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Własnie mowil instalator ze nie robi w miedzi , teraz mi sie przypomniało ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak za 3k , to za darmo . Ciekawe czy w tej kasie ściągnie kolektor czy wkręci się jak leci. Mam nieodparte wrażenie że za te pieniądze to można gaz wrzucić pod maskę , a nie zamontować .Ciekawy jestem efektu. Z tym faro i miedzią nie należy przesadzać -- można dać 8mm(13 faro) ale ja mam od lat miedź 6mm i nigdy nie było przez to problemów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Decyzja juz podjeta, teraz zbieram kase :D

 

Ostatni zbiornik paliwa wyjeździłem " w koło komina " i to mnie przekonało :D Spalanie wyszło 12,92 co daje średnią z podpisu ( 11,56 )

 

Na trasie ujdzie ale miasto to porażka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak za 3k , to za darmo . Ciekawe czy w tej kasie ściągnie kolektor czy wkręci się jak leci. Mam nieodparte wrażenie że za te pieniądze to można gaz wrzucić pod maskę , a nie zamontować .Ciekawy jestem efektu. Z tym faro i miedzią nie należy przesadzać -- można dać 8mm(13 faro) ale ja mam od lat miedź 6mm i nigdy nie było przez to problemów.

 

Kuczlaw dopytaj co z tym kolektorem. Nie chodzi tylko o opiłki, ale o prawidłowe nawiercenie otworów pod wkrętki którymi będzie podawany gaz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno dopytam. Oczywiście mówił że wtryskiwacze schowa pod osłoną ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powiedz że tak chcesz :

 

fajnie to wygląda :) dzięki za linka, zapewne jak juz będe montował to link prześlę gazownikowi ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na lpg-forum jakiś miesiąc temu Damian prezentował swój montaż w 2.8 --- nic lepiej niż pokazał zrobić się nie da - powiedz że tak chcesz :

http://lpg-forum.pl/vw-passat-2-8-30v-t32107.html

Reduktor mam tak samo zamocowany,czasami uciążliwe ponieważ do gazownika umówić się mogę, kiedy ma wolny podnośnik :/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie bardzo rozumiem a co szukać przy tym reduktorze jak wszystkie filtry są na górze ????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie bardzo rozumiem a co szukać przy tym reduktorze jak wszystkie filtry są na górze ????

hmmm jeden filtr jest u góry to na bank, widocznie drugi jest na dole bo za każdym razem go robią z podnośnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przecież jeden filtr jest na wejściu gazu do reduktora więc przy wymianie filtrów trzeba dźwignąć nieco samochód. Nie wyobrażam sobie wymiany tego filtra przez kratkę zderzaka :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na rysunku widać że filtr fazy ciekłej jest przy pompie ABS , a fazy lotnej pod zbiornikiem płynu chłodzącego. Przy reduktorze nie ma filtrów i nie trzeba tam zaglądać - nie ma tam nic fajnego ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy jest tu może ktoś ze śląska i może polecić naprawde dobry warsztat w którym zamontuje instalacje LPG?

 

Jestem z Rybnika więc coś w okolicach Katowic szukam, narazie biore pod uwage Auto-Mix ze Skrzyszowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie. Jak wygląd spalanie przy skrzyni manual 4x4,a jak przy napędzie na przód tylko?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fakt nie mam V6 ale kiedyś pisałem z kimś z forum odnośnie spalania ( już nie pamiętam ,starzeję się :P ) to odpisał że średnio między 15-17l miasto a trasa 11-13l 4x4 tak więc myślę ze bez napędu na tył może urwiesz 0.5-1l/100

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przymierzał się do kupna passata b5 fl tyko nie wiem z jakim silnikiem wybrać. myślałem właśnie nad 2.8 tylko ciekawo jak jest w eksploatacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu znajdziesz wszystko o 2.8 http://forum.vw-passat.pl/threads/63231-Wszystko-co-wiecie-na-temat-2-8-V6-4motion silnik w moim mniemaniu nie należy do tanich niestety wszystko liczysz x2 czyli dwie głowice dwa zestawy cewek , łańcuch x2 napinacz hydrauliczny x2 itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności