Kuczi Zgłoś #321 Napisano 6 Września 2013 tylko zasilanie z butli faro 13mm dajcie ooo, o tym nie pomyslałem Dzięki za opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregor10 Zgłoś #322 Napisano 6 Września 2013 Faro 13 musi byc bo przy miedzi nawet 8mm mogą wystąpic spadki cisnienia w zasilaniu z butli. poza tym faro 13mm ma wiekszą srednice wewnetrzna od miedzy 8mm i latwiej sie uklada pod samochodem a roznicy w cenie nie ma zadnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #323 Napisano 6 Września 2013 Własnie mowil instalator ze nie robi w miedzi , teraz mi sie przypomniało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #324 Napisano 13 Września 2013 Jak za 3k , to za darmo . Ciekawe czy w tej kasie ściągnie kolektor czy wkręci się jak leci. Mam nieodparte wrażenie że za te pieniądze to można gaz wrzucić pod maskę , a nie zamontować .Ciekawy jestem efektu. Z tym faro i miedzią nie należy przesadzać -- można dać 8mm(13 faro) ale ja mam od lat miedź 6mm i nigdy nie było przez to problemów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #325 Napisano 14 Września 2013 Decyzja juz podjeta, teraz zbieram kase Ostatni zbiornik paliwa wyjeździłem " w koło komina " i to mnie przekonało Spalanie wyszło 12,92 co daje średnią z podpisu ( 11,56 ) Na trasie ujdzie ale miasto to porażka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #326 Napisano 14 Września 2013 Jak za 3k , to za darmo . Ciekawe czy w tej kasie ściągnie kolektor czy wkręci się jak leci. Mam nieodparte wrażenie że za te pieniądze to można gaz wrzucić pod maskę , a nie zamontować .Ciekawy jestem efektu. Z tym faro i miedzią nie należy przesadzać -- można dać 8mm(13 faro) ale ja mam od lat miedź 6mm i nigdy nie było przez to problemów. Kuczlaw dopytaj co z tym kolektorem. Nie chodzi tylko o opiłki, ale o prawidłowe nawiercenie otworów pod wkrętki którymi będzie podawany gaz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #327 Napisano 14 Września 2013 Na pewno dopytam. Oczywiście mówił że wtryskiwacze schowa pod osłoną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #328 Napisano 15 Września 2013 Na lpg-forum jakiś miesiąc temu Damian prezentował swój montaż w 2.8 --- nic lepiej niż pokazał zrobić się nie da - powiedz że tak chcesz : http://lpg-forum.pl/vw-passat-2-8-30v-t32107.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #329 Napisano 15 Września 2013 powiedz że tak chcesz : fajnie to wygląda dzięki za linka, zapewne jak juz będe montował to link prześlę gazownikowi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #330 Napisano 15 Września 2013 Na lpg-forum jakiś miesiąc temu Damian prezentował swój montaż w 2.8 --- nic lepiej niż pokazał zrobić się nie da - powiedz że tak chcesz :http://lpg-forum.pl/vw-passat-2-8-30v-t32107.html Reduktor mam tak samo zamocowany,czasami uciążliwe ponieważ do gazownika umówić się mogę, kiedy ma wolny podnośnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #331 Napisano 16 Września 2013 Nie bardzo rozumiem a co szukać przy tym reduktorze jak wszystkie filtry są na górze ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Koćko Zgłoś #332 Napisano 16 Września 2013 Nie bardzo rozumiem a co szukać przy tym reduktorze jak wszystkie filtry są na górze ???? hmmm jeden filtr jest u góry to na bank, widocznie drugi jest na dole bo za każdym razem go robią z podnośnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
B_O_N_K Zgłoś #333 Napisano 17 Września 2013 Przecież jeden filtr jest na wejściu gazu do reduktora więc przy wymianie filtrów trzeba dźwignąć nieco samochód. Nie wyobrażam sobie wymiany tego filtra przez kratkę zderzaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #334 Napisano 17 Września 2013 Na rysunku widać że filtr fazy ciekłej jest przy pompie ABS , a fazy lotnej pod zbiornikiem płynu chłodzącego. Przy reduktorze nie ma filtrów i nie trzeba tam zaglądać - nie ma tam nic fajnego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
A-rek Zgłoś #335 Napisano 23 Września 2013 koledzy jest tu może ktoś ze śląska i może polecić naprawde dobry warsztat w którym zamontuje instalacje LPG? Jestem z Rybnika więc coś w okolicach Katowic szukam, narazie biore pod uwage Auto-Mix ze Skrzyszowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Yul Zgłoś #336 Napisano 26 Września 2013 zajrzyj tutaj http://lpg-forum.pl/slaskie-t17776.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześśś Zgłoś #337 Napisano 13 Października 2013 Witam Mam pytanie. Jak wygląd spalanie przy skrzyni manual 4x4,a jak przy napędzie na przód tylko? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #338 Napisano 13 Października 2013 Fakt nie mam V6 ale kiedyś pisałem z kimś z forum odnośnie spalania ( już nie pamiętam ,starzeję się ) to odpisał że średnio między 15-17l miasto a trasa 11-13l 4x4 tak więc myślę ze bez napędu na tył może urwiesz 0.5-1l/100 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześśś Zgłoś #339 Napisano 13 Października 2013 przymierzał się do kupna passata b5 fl tyko nie wiem z jakim silnikiem wybrać. myślałem właśnie nad 2.8 tylko ciekawo jak jest w eksploatacji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomascor Zgłoś #340 Napisano 13 Października 2013 Tu znajdziesz wszystko o 2.8 http://forum.vw-passat.pl/threads/63231-Wszystko-co-wiecie-na-temat-2-8-V6-4motion silnik w moim mniemaniu nie należy do tanich niestety wszystko liczysz x2 czyli dwie głowice dwa zestawy cewek , łańcuch x2 napinacz hydrauliczny x2 itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach