Skocz do zawartości
Gość jacko

instalacja do 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc , no na to wychodzi

Błąd pewnie znikł ze względu na inne temp otoczenia .... zresztą on był chyba sporadyczny wiec dzis moze byc , jutro zniknie...

We wrocku Cie jeszcze zastane, czy już tylko podkarpacie? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja mam założone staga 300 plus i wszystko lata elegancko, parownik tez jest z naddatkiem na 200 PS. Mam zrobione jakieś 80 tyś. i jak do tej pory spokój. Dodam, że nie mam żadnych błędów. Przy spokojnej jeździe do 100 km/h spalanie 9 litrów, na autostradzie przy 140 ok 12 l. Myślę, że nie jest źle, spalanie gazu ok 1 litr więcej niż benzyny na 100km.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja Ci dodam, że Stag to nie instalacja tylko sama elektronika sterująca ;) która jest najmniej ważna.

parownik tez jest z naddatkiem na 200 PS.

Wiesz fizycznie, że z takim naddatkiem, czy tak producent przewidział? :jasne

Dodam, że nie mam żadnych błędów.

I tak ma być. Spalanie OK. :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

buki a jakiej firmy masz parownik? spalanie obiecujące;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie teraz nie pamiętam, przy sobocie do tego spojrzę i napiszę dokładnie,

 

Jak kolega wyżej napisał stag to tylko sterownik, ale sie sprawuje, z tego co kojarzę to tylko stag 300 premium jest lepszy od mojego, np znajomy co ma założone staga 4 to wiem tylko, że to nie jedzie!!! Dodam też, że sterownik został zamontowany w środku pojazdu zaraz przy kierownicy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dodam też, że sterownik został zamontowany w środku pojazdu zaraz przy kierownicy.
Moj jest pod kierownica, koncowke interfejsu przy dzwigni od maski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
z tego co kojarzę to tylko stag 300 premium jest lepszy od mojego,

Niby w czym lepszy w tym, że podłączony pod OBD więcej może namieszać niż ustawić? ;)

np znajomy co ma założone staga 4 to wiem tylko, że to nie jedzie!!!

Tak dla ścisłości zarówno Stag 4 jak i Stag 300 plus można wystroić z identycznym skutkiem. Najpierw trzeba by się przyjrzeć reduktorowi i wtryskom kolegi, a następnie strojeniu i nie opowiadać bajek.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie witam, może mi ktoś powiedzieć, najlepiej pokazać na zdjęciu, którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01.
Jedyna po srodku na imbus.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie witam, może mi ktoś powiedzieć, najlepiej pokazać na zdjęciu, którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01.

AC R-01.jpg

Wkręcając zwiększasz ciśnienie, wykręcając zmniejszasz. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Super dzięki wielkie, a jeszcze mam pytanie czy po ustawieniu ciśnienia robimy autokalibrację ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To zależy czy dużo podnosiłeś/opuszczałeś ciśnienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Z 1.20 chcę zmniejszyć do 1.00

To jeżeli instalacji nie miałeś mocno rozregulowanej to przy takiej zmianie ciśnienia nie widzę potrzeby autokalibracji. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z racji wolnego popołudnia siedzę juz na forum parę godzin i widzę że Grucha ostro udzielasz się tutaj jak i na LPG forum. Pojęcie w kwestii LPG masz dużę aż dziw bierze że nie masz jakiejś specjalnej rangi. Wnioskuje o taką!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego nie forsuj za bardzo auta na gazie z turbiną, gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna. Pamiętaj żeby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Grucha ostro udzielasz się tutaj jak i na LPG forum.

A tam.. Po prostu jak coś wiem to pomagam innym na tyle na ile mogę.

Pojęcie w kwestii LPG masz dużę

Wszystkiego jeszcze nie wiem. ;) Kiedyś dziedzina LPG miała być tą, którą pozostawiłbym fachowcom. Niestety życie pokazało inaczej i tu trzeba było się podszkolić.

Kolego nie forsuj za bardzo auta na gazie z turbiną, gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna.

Sprawdzałeś czy tylko powielasz przeczytane głupoty? :wmorde

A jak jesteś pewien swego to podaj konkretny przykład silnika 1.8T i jego ETG zarówno na PB jak i na LPG.

Zamiast niepotrzebnie się rozwijać pozwolę sobie dodać cytat kolegi kserkses:

widzisz sądzę, że opinie o wyższej temp. spalania LPG są nieco mylące. Ilość

energii, którą możesz uzyskać spalając 1dm3 LPG jest znacząco mniejsza niż z

tej samej ilości benzyny (silnik Otto)a ta z kolei od ON (silnik Diesel). Z

tych zależności wynikają różnice ilości spalonych litrów paliw na 100 km.

Sprawność silnika Otta jest niezmieniona ze wzgl. na rodzaj paliwa. Z tego

wynika, iż straty cieplne pozostają na z grubsza niezmienionym poziomie. Idzie

tu zatem o ciepło parowania benzyny, które odbierane od głowicy schładza ją,

gdy mikronowe kropelki benzyny z wtryskiwacza/rozpylacza gaźn. przechodzą w

gazowy stan skupienia. (Efekt chłodnej dłoni polanej spirytusem). Zasilanie

gazem instalacjami do IV gen. włącznie wiąże się z tym, że ciepło parowania LPG

pobierane jest nie bezpośrednio z materiału kanału dolotowego, a od płynu w

wymienniku ciepła (parowniku/rurze w płaszczu - EOBD2). Konstrukcja silnika z

reguły nie uwzględnia braku tego składnika bilansu energetycznego .

Skąd więc problemy? Ano stąd, że często instalacje LPG podają zbyt ubogą

mieszankę paliwowo-powietrzną (niedostatki regulacji), a wtedy temp. spalania

każdego paliwa często sięga krotności tej normalnej oraz czoło płomienia

przesuwa się z prędkością blisko 10-krotnie większą. Nie trzeba chyba wspominać

o niepełnej kompensacji zubożenia mieszanki podczas przyśpieszania (I i II gen.-

sterowanie podciśnieniowe). Przypomnij sobie ile silników jest dziś

konstrukcyjnie przystosowanych do pracy na ubogiej mieszance?

Następny aspekt to straty ciśnienia dyspozycyjnego płynu chłodzącego mierzone

na wejściu/wyjściu zespołu głowica/blok w związku z zapięciem parownika.

Pamiętaj żeby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinkę.

Ty także pamiętaj. ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie potrzebuję zestawik do mnie 1.8T 99 rok. Co polecacie i jeżeli to możliwe to jaki przybliżony kosz?. Auto nie bedzie miało podnoszonej mocy. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy pomozcie? chcem zalozyc lpg ale nie wiem czy moge cos takiego wstawic z tej firmy http://www.agcentrum.pl/oferta czy to jest dobre i czy jest sens z tej firmy wstawiac??czy lepiej wstawiac staga czy qika??dzieki za odpowiedz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy pomozcie? chcem zalozyc lpg ale nie wiem czy moge cos takiego wstawic z tej firmy http://www.agcentrum.pl/oferta czy to jest dobre i czy jest sens z tej firmy wstawiac??czy lepiej wstawiac staga czy qika??dzieki za odpowiedz

 

LPG-TECHa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności