Jericho Zgłoś #681 Napisano 6 Września 2013 Czesc , no na to wychodzi Błąd pewnie znikł ze względu na inne temp otoczenia .... zresztą on był chyba sporadyczny wiec dzis moze byc , jutro zniknie... We wrocku Cie jeszcze zastane, czy już tylko podkarpacie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #682 Napisano 8 Września 2013 Ja mam założone staga 300 plus i wszystko lata elegancko, parownik tez jest z naddatkiem na 200 PS. Mam zrobione jakieś 80 tyś. i jak do tej pory spokój. Dodam, że nie mam żadnych błędów. Przy spokojnej jeździe do 100 km/h spalanie 9 litrów, na autostradzie przy 140 ok 12 l. Myślę, że nie jest źle, spalanie gazu ok 1 litr więcej niż benzyny na 100km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #683 Napisano 8 Września 2013 A ja Ci dodam, że Stag to nie instalacja tylko sama elektronika sterująca która jest najmniej ważna. parownik tez jest z naddatkiem na 200 PS. Wiesz fizycznie, że z takim naddatkiem, czy tak producent przewidział? Dodam, że nie mam żadnych błędów. I tak ma być. Spalanie OK. :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaktus Zgłoś #684 Napisano 13 Października 2013 buki a jakiej firmy masz parownik? spalanie obiecujące;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #685 Napisano 16 Października 2013 Dokładnie teraz nie pamiętam, przy sobocie do tego spojrzę i napiszę dokładnie, Jak kolega wyżej napisał stag to tylko sterownik, ale sie sprawuje, z tego co kojarzę to tylko stag 300 premium jest lepszy od mojego, np znajomy co ma założone staga 4 to wiem tylko, że to nie jedzie!!! Dodam też, że sterownik został zamontowany w środku pojazdu zaraz przy kierownicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #686 Napisano 16 Października 2013 Dodam też, że sterownik został zamontowany w środku pojazdu zaraz przy kierownicy.Moj jest pod kierownica, koncowke interfejsu przy dzwigni od maski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #687 Napisano 17 Października 2013 z tego co kojarzę to tylko stag 300 premium jest lepszy od mojego, Niby w czym lepszy w tym, że podłączony pod OBD więcej może namieszać niż ustawić? np znajomy co ma założone staga 4 to wiem tylko, że to nie jedzie!!! Tak dla ścisłości zarówno Stag 4 jak i Stag 300 plus można wystroić z identycznym skutkiem. Najpierw trzeba by się przyjrzeć reduktorowi i wtryskom kolegi, a następnie strojeniu i nie opowiadać bajek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0208 Zgłoś #688 Napisano 18 Października 2013 Panowie witam, może mi ktoś powiedzieć, najlepiej pokazać na zdjęciu, którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #689 Napisano 18 Października 2013 którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01.Jedyna po srodku na imbus. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #690 Napisano 19 Października 2013 Panowie witam, może mi ktoś powiedzieć, najlepiej pokazać na zdjęciu, którą śrubą regulujemy ciśnienie na reduktorze AC R01. Wkręcając zwiększasz ciśnienie, wykręcając zmniejszasz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0208 Zgłoś #691 Napisano 19 Października 2013 Super dzięki wielkie, a jeszcze mam pytanie czy po ustawieniu ciśnienia robimy autokalibrację ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #692 Napisano 19 Października 2013 To zależy czy dużo podnosiłeś/opuszczałeś ciśnienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin0208 Zgłoś #693 Napisano 19 Października 2013 Z 1.20 chcę zmniejszyć do 1.00 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #694 Napisano 19 Października 2013 Z 1.20 chcę zmniejszyć do 1.00 To jeżeli instalacji nie miałeś mocno rozregulowanej to przy takiej zmianie ciśnienia nie widzę potrzeby autokalibracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Primer Zgłoś #695 Napisano 20 Października 2013 Z racji wolnego popołudnia siedzę juz na forum parę godzin i widzę że Grucha ostro udzielasz się tutaj jak i na LPG forum. Pojęcie w kwestii LPG masz dużę aż dziw bierze że nie masz jakiejś specjalnej rangi. Wnioskuje o taką! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
camel456 Zgłoś #696 Napisano 20 Października 2013 Kolego nie forsuj za bardzo auta na gazie z turbiną, gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna. Pamiętaj żeby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grucha... Zgłoś #697 Napisano 20 Października 2013 Grucha ostro udzielasz się tutaj jak i na LPG forum. A tam.. Po prostu jak coś wiem to pomagam innym na tyle na ile mogę. Pojęcie w kwestii LPG masz dużę Wszystkiego jeszcze nie wiem. Kiedyś dziedzina LPG miała być tą, którą pozostawiłbym fachowcom. Niestety życie pokazało inaczej i tu trzeba było się podszkolić. Kolego nie forsuj za bardzo auta na gazie z turbiną, gaz ma wyższą temperaturę spalania niż benzyna. Sprawdzałeś czy tylko powielasz przeczytane głupoty? A jak jesteś pewien swego to podaj konkretny przykład silnika 1.8T i jego ETG zarówno na PB jak i na LPG. Zamiast niepotrzebnie się rozwijać pozwolę sobie dodać cytat kolegi kserkses: widzisz sądzę, że opinie o wyższej temp. spalania LPG są nieco mylące. Ilośćenergii, którą możesz uzyskać spalając 1dm3 LPG jest znacząco mniejsza niż z tej samej ilości benzyny (silnik Otto)a ta z kolei od ON (silnik Diesel). Z tych zależności wynikają różnice ilości spalonych litrów paliw na 100 km. Sprawność silnika Otta jest niezmieniona ze wzgl. na rodzaj paliwa. Z tego wynika, iż straty cieplne pozostają na z grubsza niezmienionym poziomie. Idzie tu zatem o ciepło parowania benzyny, które odbierane od głowicy schładza ją, gdy mikronowe kropelki benzyny z wtryskiwacza/rozpylacza gaźn. przechodzą w gazowy stan skupienia. (Efekt chłodnej dłoni polanej spirytusem). Zasilanie gazem instalacjami do IV gen. włącznie wiąże się z tym, że ciepło parowania LPG pobierane jest nie bezpośrednio z materiału kanału dolotowego, a od płynu w wymienniku ciepła (parowniku/rurze w płaszczu - EOBD2). Konstrukcja silnika z reguły nie uwzględnia braku tego składnika bilansu energetycznego . Skąd więc problemy? Ano stąd, że często instalacje LPG podają zbyt ubogą mieszankę paliwowo-powietrzną (niedostatki regulacji), a wtedy temp. spalania każdego paliwa często sięga krotności tej normalnej oraz czoło płomienia przesuwa się z prędkością blisko 10-krotnie większą. Nie trzeba chyba wspominać o niepełnej kompensacji zubożenia mieszanki podczas przyśpieszania (I i II gen.- sterowanie podciśnieniowe). Przypomnij sobie ile silników jest dziś konstrukcyjnie przystosowanych do pracy na ubogiej mieszance? Następny aspekt to straty ciśnienia dyspozycyjnego płynu chłodzącego mierzone na wejściu/wyjściu zespołu głowica/blok w związku z zapięciem parownika. Pamiętaj żeby przed wyłączeniem silnika schłodzić turbinkę. Ty także pamiętaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
irift Zgłoś #698 Napisano 24 Października 2013 Panowie potrzebuję zestawik do mnie 1.8T 99 rok. Co polecacie i jeżeli to możliwe to jaki przybliżony kosz?. Auto nie bedzie miało podnoszonej mocy. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zelu Zgłoś #699 Napisano 29 Października 2013 koledzy pomozcie? chcem zalozyc lpg ale nie wiem czy moge cos takiego wstawic z tej firmy http://www.agcentrum.pl/oferta czy to jest dobre i czy jest sens z tej firmy wstawiac??czy lepiej wstawiac staga czy qika??dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #700 Napisano 29 Października 2013 koledzy pomozcie? chcem zalozyc lpg ale nie wiem czy moge cos takiego wstawic z tej firmy http://www.agcentrum.pl/oferta czy to jest dobre i czy jest sens z tej firmy wstawiac??czy lepiej wstawiac staga czy qika??dzieki za odpowiedz LPG-TECHa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach