makeć Zgłoś #21 Napisano 24 Czerwca 2008 jestem po wymianie drążka i te puknięcia, które opisujesz były podobne, więc może warto zwrócić uwagę na drążki w połączeniu z maglownicą- one są na "jabłuszkach". Pozdrawiam ps.był wyczuwalny minimalny luz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grz3chu Zgłoś #22 Napisano 24 Czerwca 2008 jestem po wymianie drążka i te puknięcia, które opisujesz były podobne, więc może warto zwrócić uwagę na drążki w połączeniu z maglownicą- one są na "jabłuszkach".Pozdrawiam ps.był wyczuwalny minimalny luz. Zawieszenie było sprawdzane dokładnie, to nie są takie puknięcia "zawieszeniowe". Tak jak opisywałem, szarpie przy zmianie biegów itd... na razie obstawiam dwumase. pomocna stronka: http://www.motofocus.pl/technika/technika_3316.php Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marek664 Zgłoś #23 Napisano 25 Czerwca 2009 (edytowane) Podpinam się pod temat więc dziś zmieniałem osłone lewego przegubu zewnętrznego po przebiegu okolo 35 tyś km (całość nowy przegub zakupiony w ASO VW oraz osłona LOBRO była wymieniana właśnie 35 tysi km temu z lewej strony) nie wiem czy to dużo czy malo ,ale sądze ,że raczej mało bo prawej strony nie ruszałem od kupna i tam wszystko jest OK ,tocząc się autkiem pojawia się "głuche" pukanie ,myślałem,że znowu powoli kończy się lewy przegub, czasami było słychać pukanie przy kołach skręconych właśnie z tej strony ,ale dzisiaj rozebrałem wymyłem ten przegub i wydaje się jeszcze w bardzo dobrej kondycjii natomiast co mnie troche zaniepokoiło to odgłosy ,które wydaje półoś kręcąc ja lewo- prawo i tak mam pytanie czy tak ma być ,czy przegub wewnętrzny jest już zużyty ? fotki przegubu zewnętrznego: Oraz poglądowy słabej jakości.Ok jak nikt nie wie to jeżdże dalej jak sie rozsypie dam znać Edytowane 1 Lipca 2009 przez marek664 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danek Zgłoś #24 Napisano 12 Października 2009 POdepnę się tutaj. Moze ktos to przerabiał. Dzis sytuacja na drodze wymagala strzału ze sprzegla.Przy skrecie ostrym w lewo. Niby nic sie nie stalo przy tym ruszaniu(troche jest mokro wiec zaswiecil chwilke ESP). Ale słychac teraz przy ruszaniu(tylko) dwa pukniecia.Przy ruszaniu oczywiscie w lewo na skreconych mocno kolach. Dodam ,ze obydwa przeguby zewn(prawy/lewy)wymieniane jakies 10 tys temu.(spidan). Naped 4 motion ale stuk slychac z przodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #25 Napisano 12 Października 2009 witam,u mnie podobnie,cale zawieszenie wymienione ,wahacze,drazki,koncowki,amorki,laczniki stabilizatora itd.No i puka jak cholera.Jest lepiej niz bylo ,ale jest i tak zle juz mnie krew zalewa.Zostaly jeszcze ewentualnie przeguby do sprawdzenia i podkrecenie luzu na maglu.Nie wiem z kad wziela sie opinia,ze passat to bezawaryjne auto:638:A ha jezdzi po autostradzie 80% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #26 Napisano 12 Października 2009 poduszki panowie sprawdzali? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johnx Zgłoś #27 Napisano 20 Lutego 2010 To i ja może opisze swój problem, wkurza mnie to od dawna niesamowicie i nie wiem co to jest, jak zmieniam biegi to szarpie autem, to samo jak puszczam gaz lub dodaje (nic nie słychać,tylko czuć po aucie) drążek zmiany biegów też wtedy drży, zawieszenie jest dobre, przeguby dobre. A na przykład jak zmieniałem opony i był włączony jakiś bieg to kołem (na podnośniku) można było kręcić trochę w lewo trochę w prawo (z 5 cm) taki jakby luz w skrzyni biegów (niewiem czy to normalne?). Podejrzewa ktoś coś może? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #28 Napisano 20 Lutego 2010 a czy ktos bral z was pod uwage ze moga to byc satelity w skrzyni ? nie mam pojecia jak to sie ma z vw al;e jadac nad morze z paczka citroenem 600km byly podobne objawy . byl z nami mechanik ktory obstawial przeguby wymienilismy no i w drodze powrotnej na skrzyzowaniu skrzynia padla SATELITY SKRZYNI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr.82 Zgłoś #29 Napisano 28 Lutego 2010 witam u mnie podobnie stukniecie jest slyszalne przy ruszaniu, przy wcisnietym sprzegle i wrzuceniu pierwszego biegu, i pozniej w czasie jazdy i zmianie z biegu drugiego na trzeci. Przy pozostalych zmianach nic nie slychac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach