Tomas 79 Zgłoś #221 Napisano 15 Czerwca 2010 Witam Ja jaz tez jestem po wymianie szczotek Teraz wszystko furczy jak trzeba a tak przy okazji to odradzam szczotki od rozruszników np cinkociento ponoć są za twarde i komutator się niszczy Dzięki wielkie wszystkim magikom za temat i pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #222 Napisano 16 Czerwca 2010 Mam pytanie czy te szczotki będą dobre do wentylatora klimy ? http://allegro.pl/item1070264489_szczotki_weglowe_pilarka_i_strug_celma_fv.html I czy wie ktoś może gdzie w Warszawie można zakupić szczotki bo nie lubię czekać na te przesyłki? Za info był bym bardzo wdzięczny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomas 79 Zgłoś #223 Napisano 16 Czerwca 2010 Z tego co wiem to nie bardzo bo powinny być z domieszką miedzi przeczytaj cały wątek tam jest więcej odpowiedzi Na alledrogo są takie jak trzeba tylko gościu chce 14 zeta za sztuke a ja płaciłem u siebie 30 zł za komplet (1mm musiałem dotrzeć) W Wawie na pewno gdzieś powinieneś znaleźć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro-Siedlce Zgłoś #224 Napisano 17 Czerwca 2010 Witam Czy może ktoś mi podpowiedzieć gdzie znajduje się bezpiecznik 40A od klimy?????? Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meriam3 Zgłoś #225 Napisano 17 Czerwca 2010 pln1991 po pierwsze mają byc ciut większe 7x8x17 mm i powinny mieć dłuższą plecionkę (linke). Ja zamawiałem w ELEKTROCARBON Tarnowskie Góry u producenta -szukaj na necie - Szczotki powinny być nie za miękkie i nie za twarde ponieważ tu w wiatraku pracują bardzo długo i nie moga się posypać odrazu po pierwszych 10tys kilometrów . ja mam z domieszka jakiegoś elektrografitu czy coś takiego . Powodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
secisz Zgłoś #226 Napisano 17 Czerwca 2010 Szukajcie po sklepach motoryzacyjnych lub u elektromechaników, ja u tego ostatniego dopiero dorwałem bo w sklepach czystki, były grubsze o 1mm, ale sekunda roboty i już są oki. Po wymianie szczotek boję się teraz trochę o wiatrak. Niestety dekiel po ponownym zamontowaniu nie siedzi taj jak powinien, 3 łapki trzymające udało mi się zniszczyć i teraz jak pracuje to daje małe wibracje na budę auta:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patrick Zgłoś #227 Napisano 17 Czerwca 2010 pln1991 po pierwsze mają byc ciut większe 7x8x17 mm i powinny mieć dłuższą plecionkę (linke). Ja zamawiałem w ELEKTROCARBON Tarnowskie Góry u producenta -szukaj na necie - Szczotki powinny być nie za miękkie i nie za twarde ponieważ tu w wiatraku pracują bardzo długo i nie moga się posypać odrazu po pierwszych 10tys kilometrów . ja mam z domieszka jakiegoś elektrografitu czy coś takiego . Powodzenia Znalazłem ich stronę http://www.elektrocarbon.pl/index.php, a powiedz mi ile zapłaciłeś i jak opisałeś szczotki, żeby dostać prawidłowe? Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pln1991 Zgłoś #228 Napisano 26 Czerwca 2010 (edytowane) Już szczoteczki wymienione wentylator działa jak marzenie. Najgorzej jest wyjąć ten kabel i rozmontować tę metalową obudowę silnika wentylatora ale 2h męczarni i jest git. Szczotki (węglowo-miedziane) (8x8x18mm trochę przycierania po bokach, długość zostawiłem 18mm bo się mieszczą i dłużej pochodzą) kupiłem je w składzie agd na ul.Globusowej 25 w Warszawie za 4,5zł za sztukę. Pozdrawiam Edytowane 26 Czerwca 2010 przez pln1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #229 Napisano 1 Lipca 2010 Witam, mam mały problem otóż kiedy włączam tryb auto wiatrak od klimy na chłodnicy nie włącza się, natomiast gdy diagnozuje klimatronic ECON+OBIEG wentylator pracuje normalnie, czy tak może być ? pzdr Kamil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #230 Napisano 1 Lipca 2010 (edytowane) tak nie moze byc chyba ze sprezarka ci sie nie zalacza jak ci zalacza sprezarka to od razu startuje wiatrak Jezeli sie nie myle to wlaczajac auto diagnoze wentylator wlacza ci sie odrazu ma drudi bieg ale nie jestem pewien powinno go byc mocno slychac jezeli tak to nie masz pierwszego biegu poszukaj na forum o opornicy wiartaka . 7 post http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=65924&highlight=opornica Edytowane 1 Lipca 2010 przez bbzzyyczczeek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #231 Napisano 1 Lipca 2010 (edytowane) jest tak, jak wyżej napisałem przy diagnozie kręci, a na auto nie, sprężarka chyba załącza się bo pasek się kręci dodam że wyskoczył mi jakiś czas temu bład 318 zbyt wysokie ciśnienie. edit pytanie, wiatrak od klimy na chłodnicy to ten mały czy duży Edytowane 1 Lipca 2010 przez Kamil_01 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #232 Napisano 1 Lipca 2010 pasek zawsze sie kreci jak silnik odpalony jak wlaczysz klime zauwarzasz na obrotomierzu lekki spadek obrotow to sie zalacza a blad 318 to brak czynnika wiec raczej sprezarka sie nie zalacza a klima chlodzi czy nie a wiatrak od klimy to ten maly Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #233 Napisano 1 Lipca 2010 klima nie chłodzi nic, ciepłe powietrze tylko leci, kiedy dam na LO przez chwile powietrze wieje na moment staje i dmucha mocniej też ciepłym, tak to wygląda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
p@wel Zgłoś #234 Napisano 1 Lipca 2010 Potwierdzam 318 - brak czynnika. Wtedy ani sprężarka ani wiatrak nie startuje. Wiem bo u mnie tak było. Po nabiciu klimy wszystko cacy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #235 Napisano 1 Lipca 2010 czyli błąd 318 wyskoczył bo skończył się czynnik, i to było przyczyną tego błędu ? czy może niesprawny wiatrak który włączy zawór upustowy i spuścił czynnik. Tylko zastanawia mnie dlaczego włącza się wiatrak w samodiagnozie a na auto nie. Wentylator pracuje cicho w trybie samodiagnozy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #236 Napisano 1 Lipca 2010 to niezalacza ci sie sprezarka a blad 318 to tak jak pisalem wyzej brak czynnika jak wlaczycz na LO to temperatura wlatywanedo powietrza powinna byc okolo 5 st. najlepiej jedz do jakiegos warsztatu i niech ci nabija gaz i zrobia prube szczelnosci tylko jedz to takiego co sie zajmuja tylko klimatyzacja samochodowa bo reszta mechanikow ma tylko maszynki do nabijania gazu i jak cos wiecej trzeba zrobic oprucz nabicia to rozkladaja rece ---------- Post added at 16:42 ---------- Previous post was at 16:39 ---------- w wczesniej klima dzialalla czy jak juz kupiles autko to niedzialala Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #237 Napisano 1 Lipca 2010 czy stacja THERMO KING będzie dobra ? obsługują chłodnie samochodów ciężarowych. Wydaje mi się że działała z tym że kupowałem w zimie i leciało zimne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #238 Napisano 1 Lipca 2010 a w ostatnim czasie robiles cos przy autku a co do stacji to popytaj znajomych rzeby cie nienaciagneli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kamil_01 Zgłoś #239 Napisano 1 Lipca 2010 wymieniali mi rozrząd tylko, no i oleje itp... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbzzyyczczeek Zgłoś #240 Napisano 1 Lipca 2010 jak wymienili rozrzad to mogli jakiejs wtyczki nie podpiac z powrotem np.tej od przestostatu i tez bedzie wywalac blad 318 ja tak mialem pojechalem na wymiane rozrzadu z dzialajaca klima a odebralem z niedzialajaca wiec pojechalem nabic gaz bo mialem blad 318 i dalej nic wiec weszlem pod samochud i przypadkiem znalazlem wiszaca wtyczke wpialem ja z powrotem i wszystko wrucilo do normy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach