Ziewal Zgłoś #21 Napisano 30 Października 2008 zdemontuj go on juz nie jest potrzebny a w którą strona to za cholere nie pamiętam ale chyba przeciwnie do zegara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin_B5 Zgłoś #22 Napisano 5 Listopada 2008 Witam. Panowie, czy ktoś z was czyścił może zabrudzone soczewki w lampach Depo H7/H7? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, a nie chcę niczego rozwalić. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #23 Napisano 5 Listopada 2008 Doc jak rozwiązałeś zakrycie soczewki od tyłu i zamocowanie przetwornicy ? Może masz fotki ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #24 Napisano 6 Listopada 2008 (edytowane) Doc jak rozwiązałeś zakrycie soczewki od tyłu i zamocowanie przetwornicy ? Może masz fotki ? Fotek nie mam, ale mogę zrobić któregoś dnia. Wziąłem kawałek rurki PCV (ok 2.5cm) na wymiar (nie pomnę już średnicy, ale zmierz gumową zaślepkę), zrobiłem z niej dystans, zaślepiłem go. W ten sposób mam dłuższe dekielki do lamp, po to, aby nie brudziły się właśnie soczewki wewnątrz. Dekielek wchodzi na wcisk, z boku malutka śrubka (wkręcik) która go dodatkowo trzyma. Gumowe zaślepki jak wiesz zsuwają się, prężą, a lampy będą się kurzyć. Kosztowało mnie to ok 2 godzin zabawy wieczorem w domu. Przetwornice, jedną mam pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania ( slimy Denso idealnie się mieszczą ), drugą przykręconą do obudowy filtra powietrza za reflektorem. Z rezania Depo, warto dodac, że dorobiłem sobie oring, w zasadzie uszczelkę, do nakrętki która trzyma żarnik d2s. Żarnik nie drga, trzyma się tak jak powinien. Niestety to niedoróbka dość bolesna. Hella ma podobną nakrętkę, ale solidną. Żarniki philips oryginalne, świecące tak jak powinny barwą 4.3k. Bardzo przyjemnie działa, chyba nawet lepiej (porównywaliśmy) niż kolegi który ma Audi A6 i oryginalne, zakurzone już xenonki. Edytowane 6 Listopada 2008 przez Doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #25 Napisano 7 Listopada 2008 no ja tak samo musiałem dorobic tą uszczelke do pierścienia bo mi też drgały ale jak przeprowadziłes kabel od przetwornicy do palnika przez otwór ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #26 Napisano 7 Listopada 2008 no ja tak samo musiałem dorobic tą uszczelke do pierścienia bo mi też drgały ale jak przeprowadziłes kabel od przetwornicy do palnika przez otwór ? Wygooglowałem kawałek rurki PCV i spróbuję Ci wyjaśnić. U mnie jest ona czarna, dokładnie na wymiar zrobiona. Jeśli masz ciut większą rurkę PCV, przetnij ją i sklej, zmniejsz średnicę, najlepiej na zakładkę. miejsce na przewód, okrągłym pilniczkiem. Z boku wkręcik, który trzyma zaślepkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #27 Napisano 8 Listopada 2008 no to teraz już wiem dzieki Doc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zduno Zgłoś #28 Napisano 9 Listopada 2008 Doc gdzie dostales ta zolta kostke zasilajaca przetwornice ? Ja przetwornice zakupilem bez kostek i teraz cieko mi cos dopasowac a niechce fuszery robic;-) a i jak dokladnie podlaczales zasilanie do przetwornic wpiales sie przed lampa w orginalna kostke(wiazke) czy wykorzystales przewody w nowej lampie ? pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Doc Zgłoś #29 Napisano 9 Listopada 2008 Doc gdzie dostales ta zolta kostke zasilajaca przetwornice ?Ja przetwornice zakupilem bez kostek i teraz cieko mi cos dopasowac a niechce fuszery robic a i jak dokladnie podlaczales zasilanie do przetwornic wpiales sie przed lampa w orginalna kostke(wiazke) czy wykorzystales przewody w nowej lampie ? pozdrawiam. Miałem z kostkami. Musisz zrobić protezę, lub szukać wiązki Toyota, Nissan, Lexus itp, aby uciąć. Zasilanie wychodzi oryginalnie z reflektora Depo. W środku jest wypuszczona kostka do tego celu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorgi79 Zgłoś #30 Napisano 24 Czerwca 2009 Mam taki problem z lampami depo do 3BG. Kupiłem czarne ringi i w momencie rozpakowania stwierdziłem, że całe odbłyśniki wyskoczyły z zaczepów (u mnie sa to takie plastikowe bolce zakończone kulką). Z niemałym trudem zamocowałem te odbłyśniki i zamontowałem lampy. Po kilku dniach okazało się, że przez drgania związane z jazdą ponownie cały ten środek lampy wyskoczył z mocowań. Mało tego to mocowanie jest tak słabe, że mocniejsze przyciśnięcie żarówki np. podczas mocowania, powoduje wypadnięcie tego odbłyśnika. Czy miał już ktoś taki problem? Jak można go ewentualnie rozwiązać, bo nie uśmiecha mi się jazda z obawą, że jak czasem najadę na jakąś nierówność i mi znowu wyskoczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #31 Napisano 24 Czerwca 2009 Kupiłem czarne ringi i w momencie rozpakowania stwierdziłem, że całe odbłyśniki wyskoczyły z zaczepów Z niemałym trudem zamocowałem te odbłyśniki i zamontowałem lampy. Po kilku dniach okazało się, że przez drgania związane z jazdą ponownie cały ten środek lampy wyskoczył z mocowań. Mało tego to mocowanie jest tak słabe, że mocniejsze przyciśnięcie żarówki np. podczas mocowania, powoduje wypadnięcie tego odbłyśnika ja bym reklamował na Twoim miejscu ten szajs mocowanie odbłyśnika na tej kulce powinno być ciasne i żadne drgania podczas jazdy oraz montaż czy wymiana żarówki nie powinny powodować wypadanie odbłyśnika z kulki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorgi79 Zgłoś #32 Napisano 24 Czerwca 2009 Tak, ja też chcę je oddać, tylko problem polega na tym, że kupiłem je jako "krótko używane" a sprzedawca zarzeka się, że były dobre i delikatnie mówiąc trochę się wypina:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
email78 Zgłoś #33 Napisano 4 Lipca 2009 Witaj gorgi79 . Odesli te lampy i po klopocie a kupisz nastepne. Ja mam Depo u siebie i nie mam problemu z odblysnikami ani z regulacja . Pododzenia . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #34 Napisano 25 Sierpnia 2010 Witam! I mnie to dotknelo - regulator na 3jce a lampy swieca wysoko - pomyslalem obnize je na O'rze - ale ciezko dostac sie do tych ciegien bo wszystko zabudowane (ktos ma pomysl jak?) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #35 Napisano 25 Sierpnia 2010 zdejmij drutu 3majace klosz, one sa do wywalenia-po3ebne jedynie do wysylki by sie klosz nie zerwal, a krecenie troche czasu zajmuje w depo, ja na pelna zmiane z gory na dol po3ebuje jakies 20-25 obrotow ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:00 ---------- a z montowaniem to najlatwiej slimy przykrecic do spodu lamp, mieszcza sie idealnie i nie ciagasz kabli, masz lampe z zestawem hid razem ---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:02 ---------- jak chcesz to moge zrobic fotki u siebie i zarzucic na maila Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
El_Chueco Zgłoś #36 Napisano 26 Sierpnia 2010 Dobra - wystarczyl klucz 10tka i sruby po wewnetrznych stronach kloszy pare obrotów i reflektory elegancko sie obnizyly A zabudowania po prawej stronie to pikus - nic nie idzie urwac ani uszczerbic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #37 Napisano 13 Września 2011 Witam, Panowie mam większy problem... Wziąłem się dziś za montaż lamp depo do passata b5 wraz z przetwornicami i palnikami D2S jednak jest problem - wkład lampy gdzie powinien znajdować się jakiś zatrzask bądź uchwyt (mowa tutaj o soczewce) nie posiada nic takiego, jest jedynie wyprofilowany otwór pod palnik D2S i gdy taki wkładam to na czym on ma się trzymać? W zestawie poza 3 śrubkami do przykręcenia lampy nic nie znalazłem. Wkład przy światłach drogowych, gdzie znajduje się miejsce na żarówkę H7 posiada zapięcie tak jak fabryczna lampa i żarówka trzyma się jak powinna, ale ta chora soczewka już mnie irytuje. Na drugim foto widać taki metalowy, dziwnie wyprofilowany kawałek stalowego drutu, co w pierwszej chwili myślałem że może to zagra do przytrzymania żarnika ( jest to wspomniany przez "ziom3476" - "drut zaczepiony za obudowę " fixed spring " który znajduje się w zestawie i zamocowany był dziwnie do uchwytu pod żarówkę H7 - światła drogowe, ale ewidentnie był w tym miejscu zbędny), jednak nie ma nawet gdzie go wpiąć żeby trzymał się sztywno. Przewertowałem forum i nie znalazłem podobnego problemu, a z tego co widać wiele osób posiada takie lampy. Możecie szanowni koledzy wypowiedzieć się jak u Was wygląda mocowanie żarówki/ żarnika w miejscu soczewki? Albo jakieś przykładowe foto wkładu lampy gdzie znajduje się soczewka, może tej lampie czegoś brakuje? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #38 Napisano 14 Września 2011 to musisz mieć w zestawie jak nie to cię oszukali http://allegro.pl/vw-passat-b5-b-5fl-mocowanie-zarnika-hella-nowe-i1788195585.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olekamec Zgłoś #39 Napisano 14 Września 2011 Sprawdź, czy ringi mocujące nie są przyklejone w miejscu podpięcia wtyczki/wiązki kabli zasilających na lampie - zwykle tam je jakąś taśmą mocuje i naprawdę ciężko na pierwszy rzut oka zauważyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dadutm Zgłoś #40 Napisano 15 Września 2011 Faktycznie powinny być w zestawie ale ktoś niestety przy pakowaniu o nich zapomniał, sprzedający dośle na swój koszt, to jeszcze ujdzie w tle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach