Skocz do zawartości
Doc

Soczewki od Depo - Problem

Rekomendowane odpowiedzi

zdemontuj go on juz nie jest potrzebny a w którą strona to za cholere nie pamiętam ale chyba przeciwnie do zegara :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie, czy ktoś z was czyścił może zabrudzone soczewki w lampach Depo H7/H7? Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, a nie chcę niczego rozwalić. Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Doc jak rozwiązałeś zakrycie soczewki od tyłu i zamocowanie przetwornicy ? Może masz fotki ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doc jak rozwiązałeś zakrycie soczewki od tyłu i zamocowanie przetwornicy ? Może masz fotki ?

 

Fotek nie mam, ale mogę zrobić któregoś dnia.

 

Wziąłem kawałek rurki PCV (ok 2.5cm) na wymiar (nie pomnę już średnicy, ale zmierz gumową zaślepkę), zrobiłem z niej dystans, zaślepiłem go. W ten sposób mam dłuższe dekielki do lamp, po to, aby nie brudziły się właśnie soczewki wewnątrz. Dekielek wchodzi na wcisk, z boku malutka śrubka (wkręcik) która go dodatkowo trzyma.

 

Gumowe zaślepki jak wiesz zsuwają się, prężą, a lampy będą się kurzyć.

 

Kosztowało mnie to ok 2 godzin zabawy wieczorem w domu.

 

 

Przetwornice, jedną mam pod osłoną zbiorniczka płynu wspomagania ( slimy Denso idealnie się mieszczą ), drugą przykręconą do obudowy filtra powietrza za reflektorem.

 

ballast-Denso_3-L.jpg

 

Z rezania Depo, warto dodac, że dorobiłem sobie oring, w zasadzie uszczelkę, do nakrętki która trzyma żarnik d2s. Żarnik nie drga, trzyma się tak jak powinien. Niestety to niedoróbka dość bolesna. Hella ma podobną nakrętkę, ale solidną.

 

Żarniki philips oryginalne, świecące tak jak powinny barwą 4.3k. Bardzo przyjemnie działa, chyba nawet lepiej (porównywaliśmy) niż kolegi który ma Audi A6 i oryginalne, zakurzone już xenonki.

Edytowane przez Doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no ja tak samo musiałem dorobic tą uszczelke do pierścienia bo mi też drgały ale jak przeprowadziłes kabel od przetwornicy do palnika przez otwór ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no ja tak samo musiałem dorobic tą uszczelke do pierścienia bo mi też drgały ale jak przeprowadziłes kabel od przetwornicy do palnika przez otwór ?

 

Wygooglowałem kawałek rurki PCV i spróbuję Ci wyjaśnić.

U mnie jest ona czarna, dokładnie na wymiar zrobiona.

Jeśli masz ciut większą rurkę PCV, przetnij ją i sklej, zmniejsz średnicę, najlepiej na zakładkę.

miejsce na przewód, okrągłym pilniczkiem.

Z boku wkręcik, który trzyma zaślepkę.

zaslepka.gif

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to teraz już wiem :) dzieki Doc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ballast-Denso_3-L.jpg

 

Doc gdzie dostales ta zolta kostke zasilajaca przetwornice ?

Ja przetwornice zakupilem bez kostek i teraz cieko mi cos dopasowac a niechce fuszery robic;-) a i jak dokladnie podlaczales zasilanie do przetwornic wpiales sie przed lampa w orginalna kostke(wiazke) czy wykorzystales przewody w nowej lampie ?

pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Doc gdzie dostales ta zolta kostke zasilajaca przetwornice ?

Ja przetwornice zakupilem bez kostek i teraz cieko mi cos dopasowac a niechce fuszery robic a i jak dokladnie podlaczales zasilanie do przetwornic wpiales sie przed lampa w orginalna kostke(wiazke) czy wykorzystales przewody w nowej lampie ?

pozdrawiam.

 

Miałem z kostkami.

Musisz zrobić protezę, lub szukać wiązki Toyota, Nissan, Lexus itp, aby uciąć.

 

Zasilanie wychodzi oryginalnie z reflektora Depo. W środku jest wypuszczona kostka do tego celu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam taki problem z lampami depo do 3BG. Kupiłem czarne ringi i w momencie rozpakowania stwierdziłem, że całe odbłyśniki wyskoczyły z zaczepów (u mnie sa to takie plastikowe bolce zakończone kulką). Z niemałym trudem zamocowałem te odbłyśniki i zamontowałem lampy. Po kilku dniach okazało się, że przez drgania związane z jazdą ponownie cały ten środek lampy wyskoczył z mocowań. Mało tego to mocowanie jest tak słabe, że mocniejsze przyciśnięcie żarówki np. podczas mocowania, powoduje wypadnięcie tego odbłyśnika.

Czy miał już ktoś taki problem? Jak można go ewentualnie rozwiązać, bo nie uśmiecha mi się jazda z obawą, że jak czasem najadę na jakąś nierówność i mi znowu wyskoczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupiłem czarne ringi i w momencie rozpakowania stwierdziłem, że całe odbłyśniki wyskoczyły z zaczepów
Z niemałym trudem zamocowałem te odbłyśniki i zamontowałem lampy. Po kilku dniach okazało się, że przez drgania związane z jazdą ponownie cały ten środek lampy wyskoczył z mocowań. Mało tego to mocowanie jest tak słabe, że mocniejsze przyciśnięcie żarówki np. podczas mocowania, powoduje wypadnięcie tego odbłyśnika

 

ja bym reklamował na Twoim miejscu ten szajs

mocowanie odbłyśnika na tej kulce powinno być ciasne i żadne drgania podczas jazdy oraz montaż czy wymiana żarówki nie powinny powodować wypadanie odbłyśnika z kulki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak, ja też chcę je oddać, tylko problem polega na tym, że kupiłem je jako "krótko używane" a sprzedawca zarzeka się, że były dobre i delikatnie mówiąc trochę się wypina:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witaj gorgi79 . Odesli te lampy i po klopocie a kupisz nastepne. Ja mam Depo u siebie i nie mam problemu z odblysnikami ani z regulacja . Pododzenia .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! :]

 

I mnie to dotknelo - regulator na 3jce a lampy swieca wysoko - pomyslalem obnize je na O'rze - ale ciezko dostac sie do tych ciegien bo wszystko zabudowane (ktos ma pomysl jak?)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zdejmij drutu 3majace klosz, one sa do wywalenia-po3ebne jedynie do wysylki by sie klosz nie zerwal, a krecenie troche czasu zajmuje w depo, ja na pelna zmiane z gory na dol po3ebuje jakies 20-25 obrotow

 

---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

 

a z montowaniem to najlatwiej slimy przykrecic do spodu lamp, mieszcza sie idealnie i nie ciagasz kabli, masz lampe z zestawem hid razem

 

---------- Post added at 21:02 ---------- Previous post was at 21:02 ----------

 

jak chcesz to moge zrobic fotki u siebie i zarzucic na maila

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobra - wystarczyl klucz 10tka i sruby po wewnetrznych stronach kloszy pare obrotów i reflektory elegancko sie obnizyly :P

 

A zabudowania po prawej stronie to pikus - nic nie idzie urwac ani uszczerbic :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam większy problem... Wziąłem się dziś za montaż lamp depo do passata b5 wraz z przetwornicami i palnikami D2S jednak jest problem - wkład lampy gdzie powinien znajdować się jakiś zatrzask bądź uchwyt (mowa tutaj o soczewce) nie posiada nic takiego, jest jedynie wyprofilowany otwór pod palnik D2S i gdy taki wkładam to na czym on ma się trzymać?

W zestawie poza 3 śrubkami do przykręcenia lampy nic nie znalazłem. Wkład przy światłach drogowych, gdzie znajduje się miejsce na żarówkę H7 posiada zapięcie tak jak fabryczna lampa i żarówka trzyma się jak powinna, ale ta chora soczewka już mnie irytuje.

b670fb9009171ca5m.jpg

 

bfe865da90807091m.jpg

 

02286972a967b45am.jpg

 

Na drugim foto widać taki metalowy, dziwnie wyprofilowany kawałek stalowego drutu, co w pierwszej chwili myślałem że może to zagra do przytrzymania żarnika ( jest to wspomniany przez "ziom3476" - "drut zaczepiony za obudowę " fixed spring " który znajduje się w zestawie i zamocowany był dziwnie do uchwytu pod żarówkę H7 - światła drogowe, ale ewidentnie był w tym miejscu zbędny), jednak nie ma nawet gdzie go wpiąć żeby trzymał się sztywno.

Przewertowałem forum i nie znalazłem podobnego problemu, a z tego co widać wiele osób posiada takie lampy. Możecie szanowni koledzy wypowiedzieć się jak u Was wygląda mocowanie żarówki/ żarnika w miejscu soczewki? Albo jakieś przykładowe foto wkładu lampy gdzie znajduje się soczewka, może tej lampie czegoś brakuje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź, czy ringi mocujące nie są przyklejone w miejscu podpięcia wtyczki/wiązki kabli zasilających na lampie - zwykle tam je jakąś taśmą mocuje i naprawdę ciężko na pierwszy rzut oka zauważyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie powinny być w zestawie ale ktoś niestety przy pakowaniu o nich zapomniał, sprzedający dośle na swój koszt, to jeszcze ujdzie w tle ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności