Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

jeżdżę już 2 lata i jest ok polecam . dali mi gwarancję na 2 lata lub 80 tyś. wiec myślę że i tak sie opłaca . pozdrawiam .. jak te siądą to też kupię MS

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem na MS ok. 12 000 km i jak na razie O.K. Mam nadzieję, że za kolejne 12 000 km będę mógł podzielić się taką samą opinią co do stopnia ich stanu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, od wczoraj jeżdżę na zawieszeniu Master Sport'a. Za jakiś czas się odezwę i dam znać co do tego jak się sprawuje zawieszenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem cały zawias na MS oprócz gałek czy macie wrażenie że ciężej się kręci kierownicą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czy to lemforder, trw, ms nie wytrzyma tyle co orginal

A co według ciebie jest oryginałem? Bo z twojej wypowiedzi wynika, ze jest jakas firma, której nie znam :hmm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na MS jeżdżę niecały rok a zrobiłem 50tyś km, zawieszenie mam na sprężynach -30, na lato felgi 18' (przód 8' tył 9' szerokie), zima 15' stal, jeżdżę po Polsce i to po przeróżnych drogach, badanie robiłem jakieś 5tyś km temu i było wszystko ok. Całe zawieszenie wymieniałem na raz (całe z gałkami), śruby dałem częściowo oryginalne te co były, tylko kilka wymieniłem na MS. Jestem bardzo zadowolony

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na MS jeżdżę niecały rok a zrobiłem 50tyś km, zawieszenie mam na sprężynach -30, na lato felgi 18' (przód 8' tył 9' szerokie), zima 15' stal, jeżdżę po Polsce i to po przeróżnych drogach, badanie robiłem jakieś 5tyś km temu i było wszystko ok. Całe zawieszenie wymieniałem na raz (całe z gałkami), śruby dałem częściowo oryginalne te co były, tylko kilka wymieniłem na MS. Jestem bardzo zadowolony

No i to już jest przebieg,dla którego nie warto na 100% zakładać LMO.Ja wymieniałem w sierpniu ubiegłego roku,zrobione około 20 tysi i jak na razie :dobrze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem już ponad 30 tys. na MS , niedawno sprawdzane na szarpakach i jest OK. Zobaczę czy po zimie coś wyjdzie , cały czas(zima,lato) jeżdżę na 195/65 r15 podejrzewam ,iż to pomaga zawieszeniu w jego bezawaryjności .W razie jakiejś usterki znowu kupię MSy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gałki od razu w kosz!

Jakie gałki? :hmm

 

Mój przypadek jest taki: obecnie nowe amortyzatory i poduszki na amorach, 3 nowe poduszki pod silnikiem, nowe stabilizatory i gumy na drążku reakcyjnym. Zawieszenie FEBI, czyli pozostałe wahacze - wytrzymały rok :kwasny: Dystans przejechany - 25000 km. A tak tłucze, ze na małych nierównościach to wstyd przy ludziach jechać, bo odgłosy są takie jakby silnik napier....alał w maskę i skakał sobie dodatkowo po podłużnicach :wmorde Czyli de fakto, to nawet tych 25 tkm nie wytrzymały, bo już wcześniej zaczęły grzechotać.Reasumując - 1300 zł za zawiechę i nie wytrzymała w sumie roku, skoro po takim czasie jest kompletnie zdechnięta.

Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y :D Zobaczymy - ile to wytrzyma.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y :D Zobaczymy - ile to wytrzyma.

 

Brawo Lamia pierwsza męska decyzja w Twoim życiu :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakie gałki? :hmm

Końcówki drążków kierowniczych;):D

 

Mój przypadek jest taki: obecnie nowe amortyzatory i poduszki na amorach, 3 nowe poduszki pod silnikiem, nowe stabilizatory i gumy na drążku reakcyjnym. Zawieszenie FEBI, czyli pozostałe wahacze - wytrzymały rok :kwasny: Dystans przejechany - 25000 km. A tak tłucze, ze na małych nierównościach to wstyd przy ludziach jechać, bo odgłosy są takie jakby silnik napier....alał w maskę i skakał sobie dodatkowo po podłużnicach :wmorde Czyli de fakto, to nawet tych 25 tkm nie wytrzymały, bo już wcześniej zaczęły grzechotać.Reasumując - 1300 zł za zawiechę i nie wytrzymała w sumie roku, skoro po takim czasie jest kompletnie zdechnięta.

Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y :D Zobaczymy - ile to wytrzyma.

A amory miałeś wymienione wcześniej czy teraz?Bo stan amortyzatorów ma związek z szybszym zużyciem zawiechy;)

Sprawdź górne, bo to one najbardziej naperdalają...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej miałem wymienione amory. A sprawdzać nic nie muszę, bo wszystkie wahacze sypnęły się, jak zęby staruszce z zaawansowaną próchnicą :dupablada

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wcześniej miałem wymienione amory. A sprawdzać nic nie muszę, bo wszystkie wahacze sypnęły się, jak zęby staruszce z zaawansowaną próchnicą :dupablada

Są tylko 2 możliwości zły montaż... jeśli sypnęły się tuleje wahaczy przed sworzniami... lub febi zeszło na psy lub chińczyk podrobił jeśli sworznie poszły a tuleje ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Są tylko 2 możliwości zły montaż... jeśli sypnęły się tuleje wahaczy przed sworzniami... lub febi zeszło na psy lub chińczyk podrobił jeśli sworznie poszły a tuleje ok.

Zły montaż na pewno odpada, bo sam je zakładałem rok temu. 7 godzin mi to zajęło. Wahacze dokręcałem na opuszczonym samochodzie. Co dokładnie się rozsypało - nie wiem - sworznie na pewno. A tuleje zobaczę, jak zawiechę zdemontuję.

 

A ktoś wie, jak to jest z tymi wzmacnianymi wahaczami na Allegro? To ściema jakaś czy faktycznie są mocniejsze?

 

I czy ktoś słyszał o takiej (podobno niemieckiej) firmie WERTTEILLE, produkującej wahacze ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym w to nie wierzył, febi niestety bierze od różnych producentów więc to loteria niekiedy się trafi dobre niekiedy marne. Ale na naszych drogach żadne zawieszenie dużo nie wytrzyma dlatego nie warto przepłacać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak zalorzylem jakies dziwne Fortuna line zrobielm 400km i narazie cisza hehe byle by do nastepnej jesieni wytrzymaly byl bym bardzo szczesliwy ale nastepne zaloze M-S :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy w tym zestawie znajduje sie wszystko do wymiany? czy oddzielnie trzeba cos dokupic? http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-b5-superb-master-sport-i1911022974.html

Zastosowac stare oryginalne sruby czy te z zestawu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w tym zestawie znajduje sie wszystko do wymiany? czy oddzielnie trzeba cos dokupic? http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-b5-superb-master-sport-i1911022974.html

Zastosowac stare oryginalne sruby czy te z zestawu?

Ale końcówek drążków kierowniczych nie polecam zakładać a co do śrub, to zdania też są podzielone...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżę na zawieszeniu ok 12 miesięcy zrobiłem 30 tysięcy km i powiem ze jestem mile zaskoczony. Także POLECAM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności