Piotr900 Zgłoś #481 Napisano 25 Września 2011 jeżdżę już 2 lata i jest ok polecam . dali mi gwarancję na 2 lata lub 80 tyś. wiec myślę że i tak sie opłaca . pozdrawiam .. jak te siądą to też kupię MS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stepcio77 Zgłoś #482 Napisano 26 Września 2011 Zrobiłem na MS ok. 12 000 km i jak na razie O.K. Mam nadzieję, że za kolejne 12 000 km będę mógł podzielić się taką samą opinią co do stopnia ich stanu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlod Zgłoś #483 Napisano 19 Października 2011 Witam, od wczoraj jeżdżę na zawieszeniu Master Sport'a. Za jakiś czas się odezwę i dam znać co do tego jak się sprawuje zawieszenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #484 Napisano 19 Października 2011 Wymieniłem cały zawias na MS oprócz gałek czy macie wrażenie że ciężej się kręci kierownicą? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #485 Napisano 19 Października 2011 czy to lemforder, trw, ms nie wytrzyma tyle co orginal A co według ciebie jest oryginałem? Bo z twojej wypowiedzi wynika, ze jest jakas firma, której nie znam :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4N14K Zgłoś #486 Napisano 20 Października 2011 Na MS jeżdżę niecały rok a zrobiłem 50tyś km, zawieszenie mam na sprężynach -30, na lato felgi 18' (przód 8' tył 9' szerokie), zima 15' stal, jeżdżę po Polsce i to po przeróżnych drogach, badanie robiłem jakieś 5tyś km temu i było wszystko ok. Całe zawieszenie wymieniałem na raz (całe z gałkami), śruby dałem częściowo oryginalne te co były, tylko kilka wymieniłem na MS. Jestem bardzo zadowolony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #487 Napisano 20 Października 2011 Na MS jeżdżę niecały rok a zrobiłem 50tyś km, zawieszenie mam na sprężynach -30, na lato felgi 18' (przód 8' tył 9' szerokie), zima 15' stal, jeżdżę po Polsce i to po przeróżnych drogach, badanie robiłem jakieś 5tyś km temu i było wszystko ok. Całe zawieszenie wymieniałem na raz (całe z gałkami), śruby dałem częściowo oryginalne te co były, tylko kilka wymieniłem na MS. Jestem bardzo zadowolony No i to już jest przebieg,dla którego nie warto na 100% zakładać LMO.Ja wymieniałem w sierpniu ubiegłego roku,zrobione około 20 tysi i jak na razie :dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielo Zgłoś #488 Napisano 20 Października 2011 Zrobiłem już ponad 30 tys. na MS , niedawno sprawdzane na szarpakach i jest OK. Zobaczę czy po zimie coś wyjdzie , cały czas(zima,lato) jeżdżę na 195/65 r15 podejrzewam ,iż to pomaga zawieszeniu w jego bezawaryjności .W razie jakiejś usterki znowu kupię MSy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #489 Napisano 20 Października 2011 Gałki od razu w kosz! Jakie gałki? :hmm Mój przypadek jest taki: obecnie nowe amortyzatory i poduszki na amorach, 3 nowe poduszki pod silnikiem, nowe stabilizatory i gumy na drążku reakcyjnym. Zawieszenie FEBI, czyli pozostałe wahacze - wytrzymały rok Dystans przejechany - 25000 km. A tak tłucze, ze na małych nierównościach to wstyd przy ludziach jechać, bo odgłosy są takie jakby silnik napier....alał w maskę i skakał sobie dodatkowo po podłużnicach Czyli de fakto, to nawet tych 25 tkm nie wytrzymały, bo już wcześniej zaczęły grzechotać.Reasumując - 1300 zł za zawiechę i nie wytrzymała w sumie roku, skoro po takim czasie jest kompletnie zdechnięta. Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y Zobaczymy - ile to wytrzyma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #490 Napisano 20 Października 2011 Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y Zobaczymy - ile to wytrzyma. Brawo Lamia pierwsza męska decyzja w Twoim życiu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #491 Napisano 21 Października 2011 Jakie gałki? :hmm Końcówki drążków kierowniczych;) Mój przypadek jest taki: obecnie nowe amortyzatory i poduszki na amorach, 3 nowe poduszki pod silnikiem, nowe stabilizatory i gumy na drążku reakcyjnym. Zawieszenie FEBI, czyli pozostałe wahacze - wytrzymały rok Dystans przejechany - 25000 km. A tak tłucze, ze na małych nierównościach to wstyd przy ludziach jechać, bo odgłosy są takie jakby silnik napier....alał w maskę i skakał sobie dodatkowo po podłużnicach Czyli de fakto, to nawet tych 25 tkm nie wytrzymały, bo już wcześniej zaczęły grzechotać.Reasumując - 1300 zł za zawiechę i nie wytrzymała w sumie roku, skoro po takim czasie jest kompletnie zdechnięta.Tak więc przeczytawszy powyższy wątek, zdecydowałem się na MS-y Zobaczymy - ile to wytrzyma. A amory miałeś wymienione wcześniej czy teraz?Bo stan amortyzatorów ma związek z szybszym zużyciem zawiechy;) Sprawdź górne, bo to one najbardziej naperdalają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #492 Napisano 21 Października 2011 Wcześniej miałem wymienione amory. A sprawdzać nic nie muszę, bo wszystkie wahacze sypnęły się, jak zęby staruszce z zaawansowaną próchnicą :dupablada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #493 Napisano 21 Października 2011 Wcześniej miałem wymienione amory. A sprawdzać nic nie muszę, bo wszystkie wahacze sypnęły się, jak zęby staruszce z zaawansowaną próchnicą :dupablada Są tylko 2 możliwości zły montaż... jeśli sypnęły się tuleje wahaczy przed sworzniami... lub febi zeszło na psy lub chińczyk podrobił jeśli sworznie poszły a tuleje ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #494 Napisano 21 Października 2011 Są tylko 2 możliwości zły montaż... jeśli sypnęły się tuleje wahaczy przed sworzniami... lub febi zeszło na psy lub chińczyk podrobił jeśli sworznie poszły a tuleje ok. Zły montaż na pewno odpada, bo sam je zakładałem rok temu. 7 godzin mi to zajęło. Wahacze dokręcałem na opuszczonym samochodzie. Co dokładnie się rozsypało - nie wiem - sworznie na pewno. A tuleje zobaczę, jak zawiechę zdemontuję. A ktoś wie, jak to jest z tymi wzmacnianymi wahaczami na Allegro? To ściema jakaś czy faktycznie są mocniejsze? I czy ktoś słyszał o takiej (podobno niemieckiej) firmie WERTTEILLE, produkującej wahacze ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rogerm Zgłoś #495 Napisano 24 Października 2011 Ja bym w to nie wierzył, febi niestety bierze od różnych producentów więc to loteria niekiedy się trafi dobre niekiedy marne. Ale na naszych drogach żadne zawieszenie dużo nie wytrzyma dlatego nie warto przepłacać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BORYS22 Zgłoś #496 Napisano 27 Października 2011 Ja jednak zalorzylem jakies dziwne Fortuna line zrobielm 400km i narazie cisza hehe byle by do nastepnej jesieni wytrzymaly byl bym bardzo szczesliwy ale nastepne zaloze M-S Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HuMaX Zgłoś #497 Napisano 14 Listopada 2011 Czy w tym zestawie znajduje sie wszystko do wymiany? czy oddzielnie trzeba cos dokupic? http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-b5-superb-master-sport-i1911022974.html Zastosowac stare oryginalne sruby czy te z zestawu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #498 Napisano 14 Listopada 2011 Czy w tym zestawie znajduje sie wszystko do wymiany? czy oddzielnie trzeba cos dokupic? http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-b5-superb-master-sport-i1911022974.html Tak, to jest kompletny zestaw. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #499 Napisano 14 Listopada 2011 Czy w tym zestawie znajduje sie wszystko do wymiany? czy oddzielnie trzeba cos dokupic? http://allegro.pl/wahacze-audi-a4-a6-passat-b5-superb-master-sport-i1911022974.htmlZastosowac stare oryginalne sruby czy te z zestawu? Ale końcówek drążków kierowniczych nie polecam zakładać a co do śrub, to zdania też są podzielone... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Konter1948 Zgłoś #500 Napisano 14 Listopada 2011 Jeżdżę na zawieszeniu ok 12 miesięcy zrobiłem 30 tysięcy km i powiem ze jestem mile zaskoczony. Także POLECAM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach