MATI766 Zgłoś #541 Napisano 12 Grudnia 2011 Używałeś ich,posypały ci się?Czy piszesz aby pisać,bo jak widać w tym wątku,sporo użytkowników je poleca. Nie ,nie o to chodzi ze by nabijać sobie posty po prostu wytrzymały może zimę tylko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #542 Napisano 12 Grudnia 2011 (edytowane) Nie ,nie o to chodzi ze by nabijać sobie posty po prostu wytrzymały może zimę tylko. U mnie np. w sierpniu minął rok od wymiany,20000 nakręcone i nic nie stuka jest :dobrze.Dodam ze wymieniałem sam w przydomowym garażu. Edytowane 12 Grudnia 2011 przez riccardoa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #543 Napisano 12 Grudnia 2011 Słuchajcie a może dużo zależy też od samego montażu nowego zawieszenia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #544 Napisano 12 Grudnia 2011 Słuchajcie a może dużo zależy też od samego montażu nowego zawieszenia ?Jak ktoś skręca już "na sztywno" na podniesionym samochodzie, to potem nie ma się co dziwić :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Manfred Zgłoś #545 Napisano 12 Grudnia 2011 mi osobiscie na jakies ruville to szkoda by bylo kasy sam latam na MS-TERACH i jak narazie jest git jakbym miał juz kupywac dobre to bym LEMA kupil choc spotkalem sie z takimi opiniami ze i te LEMA potrfia szybko sie z użyć : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #546 Napisano 12 Grudnia 2011 mi osobiscie na jakies ruville to szkoda by bylo kasy A ja właśnie kupiłem ROUVILLE a miałem w zamyśle kupić MSa i jakbyś sobie skalkulował, ze sprzedasz końcówki drążków, drążki kierownicze i łączniki stabilizatora, to de fakto zestaw Rouvilla wychodzi cię 50-60 zeta drożej, ale masz za to coś lepszego :fajny Ta różnica - przy cenie obu zestawów - to całe G......Ja tak zrobiłem i jestem zadowolony Czasem warto usiąść, pomyśleć i skalkulować :bry2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MATI766 Zgłoś #547 Napisano 12 Grudnia 2011 Ja tez zmieniałem sam w garażu i na sztywno tulei w wahaczach nigdy się nie skręca miałem chyba jakieś wadliwe:D A Wujasowi do a6 kupiłem ze szrotu cały komplet po niby 40000tys i śmiga juz na nich 120 tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #548 Napisano 12 Grudnia 2011 Wlasnie mi zareklamowano MS i chyba się skuszę.Wcześniej myślałem o KRAFT-ach.DLACZEGO> ....a dlatego, że Lamforedry ( komplet) za 1200zl wytrzymał mi 2 lata ( 40,000km) więc mnie to nie powala.Wolę wydać 2 razy po 500zł na MS czy inne tanie i przejechać 25.000 na jednym komplecie bo mnie to mniej boli finansowo jednorazowo..Cyba , że ktoś ma górkę pieniędzy to może nawet sobie złote kupić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #549 Napisano 13 Grudnia 2011 kur... Zdun tylko nie Kraft bierz MS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #550 Napisano 13 Grudnia 2011 Wlasnie mi zareklamowano MS i chyba się skuszę.Wcześniej myślałem o KRAFT-ach.DLACZEGO> ....a dlatego, że Lamforedry ( komplet) za 1200zl wytrzymał mi 2 lata ( 40,000km) więc mnie to nie powala.Wolę wydać 2 razy po 500zł na MS czy inne tanie i przejechać 25.000 na jednym komplecie bo mnie to mniej boli finansowo jednorazowo..Cyba , że ktoś ma górkę pieniędzy to może nawet sobie złote kupić. no jak kupiłes lema za 1200 zł to ja sie wcale nie dziwie ze tylko tyle przejechał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #551 Napisano 13 Grudnia 2011 no jak kupiłes lema za 1200 zł to ja sie wcale nie dziwie ze tylko tyle przejechał dobrze, że nie dałem 1800 bo dopiero bym się wkur....wiał ---------- Post added at 21:48 ---------- Previous post was at 21:42 ---------- Rozumiem, że każdy chwali to w zależności od tego czym handluje:mlask heheheheh ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:48 ---------- Ja jestem już wyleczony z drogich części do taniego auta.samochó warty zaledwie 10.000zł a wahacze 1500.Hmmmm- nonsens. Chyba lepiej je częściej zmieniać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #552 Napisano 13 Grudnia 2011 Rozumiem, że każdy chwali to w zależności od tego czym handluje:mlask Ja nie handluje Zostało mi z kompletu, to sprzedaję pozostałosci. Ja jestem już wyleczony z drogich części do taniego auta.samochó warty zaledwie 10.000zł a wahacze 1500.Hmmmm- nonsens. Chyba lepiej je częściej zmieniać. W swojego wsadziłem przez 4 miesiące, ponad 8000 zeta i jakoś nad tym nie rozmyślam, ze samochód tak normalnie jest warty ze 3 tysie wiecej :fajny Przynajmniej wiem czym jeżdżę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #553 Napisano 13 Grudnia 2011 W swojego wsadziłem przez 4 miesiące, ponad 8000 zeta i jakoś nad tym nie rozmyślam, ze samochód tak normalnie jest warty ze 3 tysie wiecej Przynajmniej wiem czym jeżdżę. tzn. , że bogaty jesteś a w sprawie handlu częściami nie o ciebie mi chodziło tylko o kolęgę z reklamą w poście:mlask Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #554 Napisano 13 Grudnia 2011 Co miałem zapłącić prawie 10 tysiecy wiecej za nowszy model po lifcie (jakbym opchnął swojego wcześniej i tą dychę dołożył) - to i tak w nim trzeba by było wymieniać zawiechę, amortyzatory, klocki, rozrząd, zakładać LPG, nowe opony, nowe lampy, dodatkowo oświetlenie LEDowe i DRLe, to wybacz, ale wolałem zainwestować w to co już miałem I po takiej kalkulacji wychodzi na to, że wydałbym w sumie jeszcze wiecej niz teraz, a miałbym jedynie ciut nowszy (ale dalej niby taki sam w środku) samochód z nowszymi lampami i ringami w liczniku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zielonyB5 Zgłoś #555 Napisano 13 Grudnia 2011 no jak kupiłes lema za 1200 zł to ja sie wcale nie dziwie ze tylko tyle przejechał Ja dalem 1600 i przejezdzilem wiele mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdunvw Zgłoś #556 Napisano 13 Grudnia 2011 Co miałem zapłącić prawie 10 tysiecy wiecej za nowszy model po lifcie (jakbym opchnął swojego wcześniej i tą dychę dołożył) - to i tak w nim trzeba by było wymieniać zawiechę, amortyzatory, klocki, rozrząd, zakładać LPG, nowe opony, nowe lampy, dodatkowo oświetlenie LEDowe i DRLe, to wybacz, ale wolałem zainwestować w to co już miałem I po takiej kalkulacji wychodzi na to, że wydałbym w sumie jeszcze wiecej niz teraz, a miałbym jedynie ciut nowszy (ale dalej niby taki sam w środku) samochód z nowszymi lampami i ringami w liczniku Nie zrozumiałeś mnie!!!!!!!!!Nie ma co się unosić.jak chcesz to wsadź w niego jeszcze drugie 10000zł i będziesz miał auto jak z fabryki.Będziesz mógł nim jeździć aż do emerytury.:fajny Każdy ma swój wybór i tok myślenia.Ja nie jestem kolekcjonerem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #557 Napisano 13 Grudnia 2011 Nie zrozumiałeś mnie!!!!!!!!!Nie ma co się unosić.jak chcesz to wsadź w niego jeszcze drugie 10000zł i będziesz miał auto jak z fabryki.Będziesz mógł nim jeździć aż do emerytury.:fajny Każdy ma swój wybór i tok myślenia.Ja nie jestem kolekcjonerem. Ale ja się nie unoszę Nie wiem skąd taki osąd. Wytłumaczyłem tylko konkretną kwestię. Wiadomo, że każdy ma swój tok rozumowania i robi jak zechce :fajny Dobra - koniec Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #558 Napisano 7 Stycznia 2012 Polecicie jakieś sprawdzonego sprzedawcę z allegro? forumowy autoparts http://allegro.pl/show_user.php?uid=610889 http://forum.vw-passat.pl/threads/95454-POLECAM-forumowicza-autoparts-(maciekjaroslaw-nick-z-ALLEGRO) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilson Zgłoś #559 Napisano 1 Lutego 2012 (edytowane) elo, refleksja po przejeździe 40tys/km Z racji że miałem strzał w prawe koło (kolizja), musiałem zdemontować lewą stronę i na podstawie lewej wniosek jest jeden: po 40 tys km MASTER SPORT nadawał się jedynie na złom. Nie wspomnę że po 20-30tys km wymieniałem prawy dolny banan. Nie odradzam ani nie polecam-każdy ma głowę na karku, kalkulator w kieszeni - można wysunąć wnioski Ja sobie tłumaczę to tak-jaka cena takie podzespoły :ok Edytowane 1 Lutego 2012 przez wilson Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart2289 Zgłoś #560 Napisano 1 Lutego 2012 Mam założone u siebie Master Sport i jakieś 20 tys na nich zrobione i nadal cisza:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach