bimbol Zgłoś #21 Napisano 30 Lipca 2007 Masz palniki D2s przerobione na H7 czy D2S?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #22 Napisano 30 Lipca 2007 Hejka, Lampy oryginalne xenonki Helli - D2S Troche juz zmeczone zyciem ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #23 Napisano 30 Lipca 2007 http://www.allegro.pl/item219808439_xenon_philips_d2s_germany_nowe_zobacz_moje_koment.html lub tutaj http://www.allegro.pl/item219629922_xenon_zarowki_nowe_d2s_osram_i_philips_zarniki.html Mogę je polecić, bo sam mam h7 D2S od tych allegrowiczów P.S. Kup 4300K Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #24 Napisano 31 Lipca 2007 Hej, Brales zarniki od obu ? Ja musze miec 6000k - 4300 po prostu sa dla mnie za zolte - tak je odbieram - moze mam cos spaczone we wzroku ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #25 Napisano 31 Lipca 2007 Tak od obu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #26 Napisano 31 Lipca 2007 Kisila, nie wiem, czy czytales, ale TUTAJ masz cos nie cos o jasnosciach palnikow xenonowych Moze sie przyda Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #27 Napisano 31 Lipca 2007 Krawcol - tak pamietam tego posta - nadal nie jestem pewien ktore zarniki kupic - ty cos wybrales w koncu - moze mi cos polecisz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #28 Napisano 31 Lipca 2007 poco przesadzasz. w standardzie masz 4300, 6000 to juz naprawde dobre swiatlo jest. zołtego tam wogole nie widac, wiec nie wiem gdzie masz te przeblyski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #29 Napisano 31 Lipca 2007 Krawcol - tak pamietam tego posta - nadal nie jestem pewien ktore zarniki kupic - ty cos wybrales w koncu - moze mi cos polecisz ? Nie mialem na razie czasu na zakupy Ale mysle, ze hak juz nadejdzie czas zakupu, to zdecyduje sie na 4300K. Nie zalezy mi na niebieskim kolorze-chce miec jak najwiecej swiatla A tam jest ewidentna roznica miedzy 4300K a 6000K wynoszaca 500lmn... Wszystko masz w moim poscie Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dodi79 Zgłoś #30 Napisano 1 Sierpnia 2007 Ale mysle, ze hak juz nadejdzie czas zakupu, to zdecyduje sie na 4300K. Nie zalezy mi na niebieskim kolorze-chce miec jak najwiecej swiatla A tam jest ewidentna roznica miedzy 4300K a 6000K wynoszaca 500lmn... ja własnie kupiłem zestaw 6000k i wedłog mnie swiatło jest ładne ale za bardzo ciemne i zdecyduje sie jednak na 4300k bo te o wiele lepiej doswietlaja droge... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #31 Napisano 1 Sierpnia 2007 No to teraz zamieszaliscie mi Panowie w glowie .. i to dosc konkretnie .... Sam juz nie wiem ktore kupic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #32 Napisano 1 Sierpnia 2007 Kisila, Kup Philips'a 4300K, a nie się długo zastanawiasz Tabelka z 206club.net dokładnie pokazuje co w trawie piszczy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #33 Napisano 1 Sierpnia 2007 No to teraz zamieszaliscie mi Panowie w glowie .. i to dosc konkretnie .... Sam juz nie wiem ktore kupic Kisila, Kup Philips'a 4300K, a nie się długo zastanawiasz Tabelka z 206club.net dokładnie pokazuje co w trawie piszczy Dokladnie Wedlug tabelki 4300K daja najwiecej swiatla-bedziesz miec najjasniej przed samochodem. Im wiecej lumenow, tym lepiej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #34 Napisano 1 Sierpnia 2007 W sumie to moze macie i racje - jedno pytanie dodatkowe - poprzednie zarniki ( oryginalne ) swiecily stosunkowo slabo ale na bialo - potem znajomy od którego kupilem auto zmienil zarniki ( tez na 4300) - te swiecily wyraznie mocniej ale za to wyraznie maja przebarwienia zoltego ( w plamie swiatla bialego widac plame zoltego - szczegolnie widoczne na przeciwko bialej sciany w garazu ). Czego moze to byc przyczyna ? Krzywa banka zarnika ? Czy mechanik jak montowal to lapami obmacal i teraz tluszcz sie wypalil ? czy tez podroby i tak maja ? Chce miec pewnosc ze jak kupie zarniki philipsa - to one beda philipsa - a nie odpadem z linii produkcyjnej.... Najgorsze jest to ze wymiana zarnikow to zdjecie zdezaka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #35 Napisano 1 Sierpnia 2007 Najgorsze jest to ze wymiana zarnikow to zdjecie zdezaka kup sobie zwykłe soczewki B5, a wymiana żarówki trwa kilka minut(trzeba przeelutować 2 kabelki) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #36 Napisano 1 Sierpnia 2007 Boommax - mam nadzieje ze to bylo w kategorii zartu - to nie byloby rozsadne zamieniac bixenony helli na zwykla soczewke .... //a jakby inaczej ....jak narzeka na zdejmowanie zderzaka, to dałem mu alternatywę-boommax Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #37 Napisano 2 Sierpnia 2007 W sumie to moze macie i racje - jedno pytanie dodatkowe - poprzednie zarniki ( oryginalne ) swiecily stosunkowo slabo ale na bialo - potem znajomy od którego kupilem auto zmienil zarniki ( tez na 4300) - te swiecily wyraznie mocniej ale za to wyraznie maja przebarwienia zoltego ( w plamie swiatla bialego widac plame zoltego - szczegolnie widoczne na przeciwko bialej sciany w garazu ). Masz tutaj jak wyglądają żarniki Philips 4300K od gościa, którego podałem Tobie kilka postów wyżej Lewa strona xenon, prawa zwykła H7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Kisila Zgłoś #38 Napisano 3 Sierpnia 2007 No i swieca bardzo ok - w sensie rowno i z dobrym rozkladem - przynajmniej na zdjeciu ... Tak czy inaczej moje swieca gorzej .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #39 Napisano 26 Sierpnia 2007 Kolezanki i Koledzy Spotkalem sie jakis czas temu z palnikami D1S... Jaka jest roznica miedzy nimi a D2S, ktore nadaja sie do oryginalnych Bi-xenonow do 3BG Kiedys gdzies przewinal mi sie artykul o D4S, ale to juz zupelnie inna bajka montowana w Lexus'ie... Ale wracam do pytania-jaka jest roznica miedzy palnikiem D2S a D1S EDIT// Znalazlem informacje, ze D1S ma zintegrowany zaplonnik/starter, a D2S to goly palnik/zarowka... Czy jeszcze jakies roznice sa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bimbol Zgłoś #40 Napisano 26 Sierpnia 2007 EDIT//Znalazlem informacje, ze D1S ma zintegrowany zaplonnik/starter, a D2S to goly palnik/zarowka... Czy jeszcze jakies roznice sa Z tego co pamiętam to chyba nie, po za tym, że D1s są montowane do np.Audi A6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach