Skocz do zawartości
Gość mariob6

żarówka, żarnik, ksenon

Rekomendowane odpowiedzi

W świetle prawa jazda na halogenach jako światła dzienne jest nie legalne. ale większość tak jeździ i policja przymyka na to oko. ja mam właśnie tak ustawione jestem po przeglądzie i zero problemów:) jeśli cenisz sobie oryginalność to ustawiłbym halogeny jako światła do jazdy dziennej. mi osobiście nie podobają sie dokładane ledy ale to jest tylko moje zdanie:) a jeśli chodzi o halogeny w skodzie superb to tam są przystosowane do jazdy dziennej ponieważ jest dodatkowa żarówka która daje strumień światła pod innym kontem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja raczej nie ufam policji drogowej i nie bede jezdzil na halogenach zeby nie dawac im powodu to zaczepki, a co daje np ustawienie xenonow na tryb "oszczedzania" w dzien? Nie mam pojecia ile swieca takie xenony, gostek w Aso powiedzial 2-3 lata moze 5...widac nie mial pojecia za bardzo. Jak to jest w praktyce, ktos z was na pewno mial auto od nowosci i wie jak dlugo mu swiecily,zakladam ze ktos kto ma diesla w kombi nie jezdzi 5 tys km rocznie tylko przynajmniej 25-30 tys

 

z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moje świeciły ok 4 - 5 lat ale oryginały. Po ostatnio założyłem niby ori i padł po pół roku. Wszystko zależy od ilości kilometrów jakie się robi.

Generalnie to powinny świecić na jakieś 2000 - 3000 godzin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no to wychodzi 5 lat...ja wlasnie kupilem auto z 2008 czyli wychodzi na to ze zaraz padna...ale nie maja barwy czerwonawej wiec chyba ok. Jaki jest czas od momentu kiedy zmienia sie barwa swiatla do calkowitego wypalenia sie xenonu? czy mozna wymienic jedna sztuke czy wymienia sie parami? jakie zarniki sa godne polecenia i ile kosztuja poza ASO

 

z gory dzieki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymienia się parami a masz zapewne D1S, polecam obejrzeć ten filmik:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
no to wychodzi 5 lat...ja wlasnie kupilem auto z 2008 czyli wychodzi na to ze zaraz padna...ale nie maja barwy czerwonawej wiec chyba ok. Jaki jest czas od momentu kiedy zmienia sie barwa swiatla do calkowitego wypalenia sie xenonu? czy mozna wymienic jedna sztuke czy wymienia sie parami? jakie zarniki sa godne polecenia i ile kosztuja poza ASO

 

z gory dzieki

 

Teoretycznie wymienia się parami bo niby barwa jest lekko inna. Mi to nie przeszkadza i nigdy nie zmieniałem obu na raz bo mija się to z celem.

 

Również mam auto z 2008 roku i mi walnęła przetwornica żarniki są dobre :P.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego "robertno"wymianiałeś sam czy w aso?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no filmik robi wrazenie ze nie warto "dziadowac" ale czy naprawde jedyna mozliwosc kupna oryginalow to ASO po 800 zl ??

czy ktos z Was ostatnio kupowal D1S zarnik? w jakiej cenie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wymieniałem w ASO chociaż nie jest to skomplikowana operacja. Ale ja wolę mieć gwarancję na usługę. Tę która mi świeciła pół roku wymieniałem poza ASO. W ASO mają również zamienniki na które dają gwarancję i nie kosztują 800 zł.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,

 

a ja powrócę do stwierdzenia jakoby większość na forum twierdziła że Osram jet lepsze od Philips.

 

Chciałbym się dowiedzieć na jakiej to podstawie taka opinia została ustanowiona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe jak długo Ci poświecą?

Stawiam że masz 6 miesięcy gwarancji a zgasną po 7 miesiącach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie wiem czy to jest właściwy wątek, ale jest i o żarniku i xenonie..

Passat B6 2006 , Bi-xenox skrętny.

Otóż zdecydowałem się na regenerację odbłyśników, bo już strasznie słabo świecą, i zastanawiam się, czy jest możliwość wyjęcia ich z obudowy bez rozklejania szybki... Reflektor mam szczelny, więc wolał bym tego nie robić, i podesłać same soczewki do regeneracji.

Ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenia ?

 

pozdrawiam

Adam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie, nie wiem czy to jest właściwy wątek, ale jest i o żarniku i xenonie..

Passat B6 2006 , Bi-xenox skrętny.

Otóż zdecydowałem się na regenerację odbłyśników, bo już strasznie słabo świecą, i zastanawiam się, czy jest możliwość wyjęcia ich z obudowy bez rozklejania szybki... Reflektor mam szczelny, więc wolał bym tego nie robić, i podesłać same soczewki do regeneracji.

Ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenia ?

nie da sie;/ ogolnie ciężko rozkleic, firma do której ja wysłalem rozcinała i potem było klejone, nie wiem czy ktoś wogóle jest w stanie to rozkleić, podobno jakiś dziwny klej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

Też myślę o regeneracji odbłyśników ale koszt to 400-450 pln za lampę (firma koło Poznania) to trochę dużo, nie wiem czy ta regeneracja znacznie poprawi skuteczność świecenia patrząc na odbłyśniki w mym B6 wydaje się że tragicznie nie wyglądają. Może wystarczy wyczyścić soczewkę.

Czy ktoś widział bixsenony skrętne po regeneracji i może trochę rozjaśnić temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam

Też myślę o regeneracji odbłyśników ale koszt to 400-450 pln za lampę (firma koło Poznania) to trochę dużo, nie wiem czy ta regeneracja znacznie poprawi skuteczność świecenia patrząc na odbłyśniki w mym B6 wydaje się że tragicznie nie wyglądają. Może wystarczy wyczyścić soczewkę.

Czy ktoś widział bixsenony skrętne po regeneracji i może trochę rozjaśnić temat.

ja widziałem u siebie:), przed regeneracją to nie świeciło, w starym b5 xenon mi lepiej świecił niż tutaj, po regeneracji w końcu widać normalnie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

W przyszłym tygodniu muszę ściągnąć zderzak to i od razu chcę wymienić żarniki D1S

Jakich żarników szukać??

tzn mają być Philips lub Osram lecz są o różnej temperaturze barwowej

Jaka w oryginale mają temperaturę barwową??? wydaje mi się że 4300K

na allegro maja żarniki od 4300K do 6000K, te bliżej 6000k będą chyba bardziej dają światło wpadające w niebieskie????

i co jest w oryginale??? Philips czy Osram???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie kombinuj ja mam u siebie Osram D1S CM i świecą ok. Barwę mają ok 4800K.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności