passat2004 Zgłoś #241 Napisano 15 Września 2013 W świetle prawa jazda na halogenach jako światła dzienne jest nie legalne. ale większość tak jeździ i policja przymyka na to oko. ja mam właśnie tak ustawione jestem po przeglądzie i zero problemów:) jeśli cenisz sobie oryginalność to ustawiłbym halogeny jako światła do jazdy dziennej. mi osobiście nie podobają sie dokładane ledy ale to jest tylko moje zdanie:) a jeśli chodzi o halogeny w skodzie superb to tam są przystosowane do jazdy dziennej ponieważ jest dodatkowa żarówka która daje strumień światła pod innym kontem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #242 Napisano 16 Września 2013 ja raczej nie ufam policji drogowej i nie bede jezdzil na halogenach zeby nie dawac im powodu to zaczepki, a co daje np ustawienie xenonow na tryb "oszczedzania" w dzien? Nie mam pojecia ile swieca takie xenony, gostek w Aso powiedzial 2-3 lata moze 5...widac nie mial pojecia za bardzo. Jak to jest w praktyce, ktos z was na pewno mial auto od nowosci i wie jak dlugo mu swiecily,zakladam ze ktos kto ma diesla w kombi nie jezdzi 5 tys km rocznie tylko przynajmniej 25-30 tys z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #243 Napisano 16 Września 2013 Moje świeciły ok 4 - 5 lat ale oryginały. Po ostatnio założyłem niby ori i padł po pół roku. Wszystko zależy od ilości kilometrów jakie się robi. Generalnie to powinny świecić na jakieś 2000 - 3000 godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #244 Napisano 17 Września 2013 no to wychodzi 5 lat...ja wlasnie kupilem auto z 2008 czyli wychodzi na to ze zaraz padna...ale nie maja barwy czerwonawej wiec chyba ok. Jaki jest czas od momentu kiedy zmienia sie barwa swiatla do calkowitego wypalenia sie xenonu? czy mozna wymienic jedna sztuke czy wymienia sie parami? jakie zarniki sa godne polecenia i ile kosztuja poza ASO z gory dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #245 Napisano 17 Września 2013 wymienia się parami a masz zapewne D1S, polecam obejrzeć ten filmik: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Franusss Zgłoś #246 Napisano 18 Września 2013 no to wychodzi 5 lat...ja wlasnie kupilem auto z 2008 czyli wychodzi na to ze zaraz padna...ale nie maja barwy czerwonawej wiec chyba ok. Jaki jest czas od momentu kiedy zmienia sie barwa swiatla do calkowitego wypalenia sie xenonu? czy mozna wymienic jedna sztuke czy wymienia sie parami? jakie zarniki sa godne polecenia i ile kosztuja poza ASO z gory dzieki Teoretycznie wymienia się parami bo niby barwa jest lekko inna. Mi to nie przeszkadza i nigdy nie zmieniałem obu na raz bo mija się to z celem. Również mam auto z 2008 roku i mi walnęła przetwornica żarniki są dobre . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gregorio11 Zgłoś #247 Napisano 18 Września 2013 Kolego "robertno"wymianiałeś sam czy w aso? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawi1973 Zgłoś #248 Napisano 18 Września 2013 no filmik robi wrazenie ze nie warto "dziadowac" ale czy naprawde jedyna mozliwosc kupna oryginalow to ASO po 800 zl ?? czy ktos z Was ostatnio kupowal D1S zarnik? w jakiej cenie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #249 Napisano 18 Września 2013 Ja wymieniałem w ASO chociaż nie jest to skomplikowana operacja. Ale ja wolę mieć gwarancję na usługę. Tę która mi świeciła pół roku wymieniałem poza ASO. W ASO mają również zamienniki na które dają gwarancję i nie kosztują 800 zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
machoo Zgłoś #250 Napisano 19 Września 2013 Witam wszystkich, a ja powrócę do stwierdzenia jakoby większość na forum twierdziła że Osram jet lepsze od Philips. Chciałbym się dowiedzieć na jakiej to podstawie taka opinia została ustanowiona. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #251 Napisano 2 Października 2013 Ciekawe jak długo Ci poświecą? Stawiam że masz 6 miesięcy gwarancji a zgasną po 7 miesiącach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aszczupal Zgłoś #252 Napisano 22 Października 2013 Panowie, nie wiem czy to jest właściwy wątek, ale jest i o żarniku i xenonie.. Passat B6 2006 , Bi-xenox skrętny. Otóż zdecydowałem się na regenerację odbłyśników, bo już strasznie słabo świecą, i zastanawiam się, czy jest możliwość wyjęcia ich z obudowy bez rozklejania szybki... Reflektor mam szczelny, więc wolał bym tego nie robić, i podesłać same soczewki do regeneracji. Ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenia ? pozdrawiam Adam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #253 Napisano 23 Października 2013 Panowie, nie wiem czy to jest właściwy wątek, ale jest i o żarniku i xenonie..Passat B6 2006 , Bi-xenox skrętny. Otóż zdecydowałem się na regenerację odbłyśników, bo już strasznie słabo świecą, i zastanawiam się, czy jest możliwość wyjęcia ich z obudowy bez rozklejania szybki... Reflektor mam szczelny, więc wolał bym tego nie robić, i podesłać same soczewki do regeneracji. Ma ktoś w tym temacie jakieś doświadczenia ? nie da sie;/ ogolnie ciężko rozkleic, firma do której ja wysłalem rozcinała i potem było klejone, nie wiem czy ktoś wogóle jest w stanie to rozkleić, podobno jakiś dziwny klej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczetke Zgłoś #254 Napisano 23 Października 2013 witam Też myślę o regeneracji odbłyśników ale koszt to 400-450 pln za lampę (firma koło Poznania) to trochę dużo, nie wiem czy ta regeneracja znacznie poprawi skuteczność świecenia patrząc na odbłyśniki w mym B6 wydaje się że tragicznie nie wyglądają. Może wystarczy wyczyścić soczewkę. Czy ktoś widział bixsenony skrętne po regeneracji i może trochę rozjaśnić temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Weso Zgłoś #255 Napisano 23 Października 2013 witamTeż myślę o regeneracji odbłyśników ale koszt to 400-450 pln za lampę (firma koło Poznania) to trochę dużo, nie wiem czy ta regeneracja znacznie poprawi skuteczność świecenia patrząc na odbłyśniki w mym B6 wydaje się że tragicznie nie wyglądają. Może wystarczy wyczyścić soczewkę. Czy ktoś widział bixsenony skrętne po regeneracji i może trochę rozjaśnić temat. ja widziałem u siebie:), przed regeneracją to nie świeciło, w starym b5 xenon mi lepiej świecił niż tutaj, po regeneracji w końcu widać normalnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #256 Napisano 3 Listopada 2013 Witam W przyszłym tygodniu muszę ściągnąć zderzak to i od razu chcę wymienić żarniki D1S Jakich żarników szukać?? tzn mają być Philips lub Osram lecz są o różnej temperaturze barwowej Jaka w oryginale mają temperaturę barwową??? wydaje mi się że 4300K na allegro maja żarniki od 4300K do 6000K, te bliżej 6000k będą chyba bardziej dają światło wpadające w niebieskie???? i co jest w oryginale??? Philips czy Osram??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robertno Zgłoś #257 Napisano 3 Listopada 2013 Myślę że nie kombinuj ja mam u siebie Osram D1S CM i świecą ok. Barwę mają ok 4800K. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #258 Napisano 3 Listopada 2013 Koledzy taki objaw: podczas jazdy na długich coraz częściej przysłona na lewym bixenonie opada samoczynnie,od niedawna podczas jazdy opada również przysłona w prawym bixenonie. Kiedy opadną obie zapala się kontrolka żarówki. Kiedy obie ponownie prawidłowo zadziałają kontrolka gaśnie. Nie miałem czasu podłączyć jeszcze pod VCDS-a. Słyszałem, że powodem mogą być jakieś cewki? Czy macie koledzy jakieś doświadczenie z podobnym przypadkiem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #259 Napisano 3 Listopada 2013 A przestaw minimalnie pokrętło od natężenia oświetlenia w kabinie i sprawdź czy dalej tak będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Fikanoteran11 Zgłoś #260 Napisano 3 Listopada 2013 nie pomogło dalej jak było tak jest... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach