Skocz do zawartości
Gość Marcin1e

[B5] AVB 101KM+chip+turbo = 174 KM?

Rekomendowane odpowiedzi

gadałem z kolega i podobno bolec ustalający w awx jest w ciepłej części a u mnie w zmiennej i namacil mi w glowie ho nie chciałbym wyciągnąć swojej rozkręcić jej i składać spowrotem poradzicie cos?

 

Bolce ustalające w tych turbinach są tylko i wyłącznie w muszli gorącej. Muszlę zimną możesz kręcić lewo/prawo jak tylko chcesz.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
bolec ustalający w awx jest w ciepłej części a u mnie w zmiennej

 

 

"ciepła część" i cześć zmiennej geometrii to ta sama strona :wmorde

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak ale w turbinach garreta w korasie jest kolek ustalajacy tak??? no i w jednym typie ten kolek wchodzi w zmienna a w drugim tym najbardziej typowym otwor na kolek jest w cieplej czesci czytaj w czesci z zeliwa bo zle zrozumiales mnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak ale w turbinach garreta w korasie jest kolek ustalajacy tak??? no i w jednym typie ten kolek wchodzi w zmienna a w drugim tym najbardziej typowym otwor na kolek jest w cieplej czesci czytaj w czesci z zeliwa bo zle zrozumiales mnie.

 

W GT1749V/VA/VB kołek ustalający jest w muszli gorącej (w żeliwie).

W VNT15 miejsce na kołek ustalający jest w geometrii.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli osprzęt jest zdrowy, a program to nie gotowiec to jak najbardziej warto.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

Autkiem sie zaopiekowałem ,kompletna wymina wszystkich płynów ,filtrów ,olei etc... W sumie nic nadzwyczajnego,lecz chciałem sie was o coś zapytać. Stad moja wizyta i pościk. nie wiem czy dokłandie dobrze trafiłem,chodzi mi o małego wirusa na seryjnych gratach . Auto według mnie juz w dobrej kondycji mimo nalatanych 320000km

wrzucam najswiezśze logi :

http://vaglog.pl/log_205259.html

http://vaglog.pl/log_205260.html

http://vaglog.pl/log_205261.html

 

http://vaglog.pl/log_205266.html

http://vaglog.pl/log_205265.html

http://vaglog.pl/log_205264.html

http://vaglog.pl/log_205263.html

http://vaglog.pl/log_205262.html

http://vaglog.pl/log_205269.html

http://vaglog.pl/log_205268.html

http://vaglog.pl/log_205267.html

 

 

http://vaglog.pl/log_205270.html

http://vaglog.pl/log_205271.html

http://vaglog.pl/log_205272.html

http://vaglog.pl/log_205273.html

http://vaglog.pl/log_205274.html

http://vaglog.pl/log_205275.html

http://vaglog.pl/log_205275.html

http://vaglog.pl/log_205276.html

http://vaglog.pl/log_205277.html

http://vaglog.pl/log_205278.html

 

Chciałbym od was usłyszeć czy autko nadaje sie do małej szczepionki, tj: 120-130 km i w granicach 310Nm oczywiście tak bym chciał a jak zakończy sie na miejscu w (http://gcstuning.pl/) hamownia pokaże

Wypowiedzcie sie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie mam takie pytanie,

 

kolega zrobił mi program na około 140 koników, i samochód zrobił się dużo przyjemniejszy w jeździe.

Jest to seryjnie AVB, nie dymi, przynajmniej nie uświadczyłem nic w lusterku,

 

Chciałbym jeszcze dołożyć 10-15 koni, ale teraz to kwestia wymiany interqulera ?

 

Turbina jest oryginalna od nowości w stanie dobrym, to nie będę jej wymieniał.

 

Czy większy od 130 konnego TDi interquler będzie pasował do AVB ? jeśli w obecnej sytuacji wymienię sam interquler, nie modyfikując programu który już jest zrobiony, to wzrośnie parę koników moc ? :)

 

Wtryski oryginalne też są w bdb stanie, więc nie będę ich modyfikował.

Edytowane przez bolsfanwk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co sie orientuje to 101 i 130 konne silniki mają ten sam SMIC

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Panowie mam takie pytanie,

 

kolega zrobił mi program na około 140 koników, i samochód zrobił się dużo przyjemniejszy w jeździe.

Jest to seryjnie AVB, nie dymi, przynajmniej nie uświadczyłem nic w lusterku,

 

Chciałbym jeszcze dołożyć 10-15 koni, ale teraz to kwestia wymiany interqulera ?

 

Turbina jest oryginalna od nowości w stanie dobrym, to nie będę jej wymieniał.

 

Czy większy od 130 konnego TDi interquler będzie pasował do AVB ? jeśli w obecnej sytuacji wymienię sam interquler, nie modyfikując programu który już jest zrobiony, to wzrośnie parę koników moc ? :)

 

Wtryski oryginalne też są w bdb stanie, więc nie będę ich modyfikował.

 

Wymiana intercoolera w Twoim przypadku mija sie z celem , seryjny starczy do mocy w jaką celujesz.

Chcesz mieć wiecej PS, musisz wymienic turbosprezarke na tą od AWX/AVF i zrbic pod to korektę softu ... jak motor zdrowy to powinno byc 165 PS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wymiana intercoolera w Twoim przypadku mija sie z celem

 

Polecam pomiar temperatury w dolocie w ciepłe letnie dni na jednym i drugim coolerku(seria i custom),nawet przy 1.2 bara są spore różnice,tak w siódemce,jak i pod nogą.

Wybacz,że ośmielam się polemizować z tak zacną osobistością świata tjuningu jak Ty,ale wymiana seryjnego smica zawsze przekłada się na przyrosty,bez względu na etap modyfikacji.

 

Tu masz przykład pewnej skody atd na malutkim seryjnym coolerku i dużym fmicu.

Moc na silniku po sofcie,smic 149.9.

 

na smicu.jpg

 

poniżej na fmicu od cupry,soft nie był ruszany.Moc na silniku,to 165 koni,z normą 167.1.

Jak widać w ogóle nie warto zakładać większych/wydajniejszych chłodnic sprężonego powietrza.

 

na fmicu cupry.jpg

Edytowane przez sagon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie kat wywalony suszarka od awx i na hamowni wyplulo 115 a po programie ladna cyfra 170KM i 400nm bez dymu:) Wszystko w Jura tuning w Czestochowie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :)

Mam zamiar podniesc moc w moim avb ;)

Aktualnie posiadam:

- ori wtryski (przebieg auta 119tyś), wtryski w bdb stanie,

- FMIC,

- map sensor ze 130stki,

- kolektor ssący ze 130stki + flansza zamiast EGR.

 

I tu pytanie. Jakie turbo kupić?? Rozważam albo z AWX/AVF albo BRD. Tak aby było bez komplikacji itp. Oczywiście kat out będzie.

Celuje w około 170/180 PS, poniewaz nie chce zmieniać wtrysków narazie. Która turbina wg. znawców bedzie lepsza do takich modów? Moze lepiej kupic wiekszą z zapasem na kiedys?

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie nie polecam Ci strzelać w moce powyżej 180km z avb, to jest silnik zupełnie inny niż awx, ciensze korbowody nie ma natrysku oleju na denko tloka ani panewek na walku, ją założyłem turbo od awx i pyklo 170koni i 400nm, teraz zamowiony mam cooler oryginał z audi Q5 i powiem Ci ze naprawdę fajnie już jedzie mój kombiak:) zalozysz turbo i program i masz już taka moc a większe moce to już pompki z arl najlepiej ale to koszty powyżej tysiąca plus dołożyć dovturbo od brd też droższe są i za praktycznie 20km więcej zapłacisz 2 tysiące także warto pomyśleć czy napewno warto:) takie przynajmniej jest moje zdanie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza sie AVB jest inny niż AVF/AWX

I zgadza sie ze na 200 to juz mocniejsze pompki

Ale Ja sie nie zgodzę by 200 w AVB było jaka przesada czy ryzykiem - ja zacząłem jak na blacie było 255 tys

jest juz kilka AVB na forum z okolicami +/- 200 a nawet wiecej i jakos latają w najlepsze ;) bynajmniej mój lata juz 3 rok i ok 70 tys i o dziwo nic poważnego sie nie dzieje tylko sprawy bieżące i zarzniete sprzeglo ale to od ciasnego buta ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak by na turbie AWX/AVF było 170 PS to już wynik całkiem fajny by był ;) Chyba bede szukał tego od AWX. A jeszcze jedno pytanie. Czy plecionka z tłumika będzie pasować z mojego 101 konnego do turba ze 130 ? I czy strona zimna tez bedzie pasować czy musze kupić ten wąż od 130stki?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A to zwracam honor:) kolego tasior69 przekonales mnie do dalszego modzenia:D ale narazie cooler musi mi przyjść i bede myślał dalej:) a powiedz mi ta hybryde kupiłeś czy zrobiłeś bo chciałbym sobie złożyć takie cos:) i jak rozwiązane jest wejście na przewód muszla arl ma dwa do przodu a w wzdluznym silniku wejście jest w dol.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ponoć dół z AVB jest mocniejszy od AWX/AVF. Nie wiem czy tak jest, poprostu tu na forum to czytałem od ludzi co to przerabiali/widzieli. Wiec chyba nie bedzie tak zle z mocą :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak kupisz całą turbine od awx to wszystkko p&p a jeśli chodzi o wąż to kupujesz przejsciowke na allegro i zostaje twój przewód tak jak u mnie:)

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i5216299782.html tu masz link do tej przejsciowki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

panowie.ja mam taki problem...mam passata b5 fl z 2002 roku zsinikem avf 1.9 tdi 131 KM. zdecydowałem sie na chip i na hamownii auto na serri pokazało ze ma 116 KM i 277 Mn a zdrowa seria powinna mieć od 130 do 140. po chipie mam 147 i moment 315 alei tak brakuje tych 20 konii. według komputera brak i dczytu turbo wszystko ok. turbina wyczyszczona wszytsko posprawdzane. maktoś jakiś pomysł na to? pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tutaj ten cytat od kolegi olek_wroc:

U nas w tdi'kach na vp jak chce się bezpiecznie przekroczyć 200km to składa się silnik z dołem od avb żeby ryzyko awarii zmniejszyć i pozwolić sobie na zrobienie większej mocy więc nie jest aż taki słaby żeby 200km nie wytrzymać

 

 

piterlawski : przepływke sprawdz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności