Skocz do zawartości

Kamikadze20077

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamikadze20077

  • Urodziny 15.07.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Radomsko

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Jesli jest zuzyte to tak, jak go sciagniesz podczas wymiany rozrzadu to bd widzial.
  2. Cala wiazka z kompem, ogolnie tragedi nie ma, ale czemu akurat 20V 125km przeciez bez turbo ten silnik nie jedzie a jesli juz tracic kase to wrzucic sobie 150km i passacik bedzie smigał ladnie. 1.8T mniej spali i da wiecej frajdy z jazdy
  3. Czyli u mnie nie ma sensu juz bo tydzien po programie:) tylko jeszcze coolera trzeba zmienic i wystarczy juz tych modow na jakis czas:)
  4. Po montażu go da mi to cos czy tylko trochę kasy z portfela strace
  5. Map sensor od awx jest inny? Większe ciśnienia obsługuje? Tak jak w moim przypadku przydałaby się wymiana go?
  6. No ja na avb z turbo takim jak u Ciebie mialem 115km i 278nm, i po tak jak pisalem wczesniej 170 i 400nm, dziwne ze taka slaba seria wyszla, jesli wszystko rzeczywiscie dobrze to ciekawe jakie cisnienie na cylindrach
  7. to lipa jak nie wiem, seria taka slaba i po programie tez slabiutko... cos slaba ta diagnostyka byla, a pompowtryski jak?? jak porownanie ilosciowe i elektronika?? jakie cisnienie turbo?? wrzuc wykres z hamowni jak mozesz.
  8. Jak kupisz całą turbine od awx to wszystkko p&p a jeśli chodzi o wąż to kupujesz przejsciowke na allegro i zostaje twój przewód tak jak u mnie:) - - - - - aktualizacja - - - - - http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja-turbo-awx-asz-afn-1-9tdi-vag-i5216299782.html tu masz link do tej przejsciowki
  9. A to zwracam honor:) kolego tasior69 przekonales mnie do dalszego modzenia:D ale narazie cooler musi mi przyjść i bede myślał dalej:) a powiedz mi ta hybryde kupiłeś czy zrobiłeś bo chciałbym sobie złożyć takie cos:) i jak rozwiązane jest wejście na przewód muszla arl ma dwa do przodu a w wzdluznym silniku wejście jest w dol.
  10. Ogólnie nie polecam Ci strzelać w moce powyżej 180km z avb, to jest silnik zupełnie inny niż awx, ciensze korbowody nie ma natrysku oleju na denko tloka ani panewek na walku, ją założyłem turbo od awx i pyklo 170koni i 400nm, teraz zamowiony mam cooler oryginał z audi Q5 i powiem Ci ze naprawdę fajnie już jedzie mój kombiak:) zalozysz turbo i program i masz już taka moc a większe moce to już pompki z arl najlepiej ale to koszty powyżej tysiąca plus dołożyć dovturbo od brd też droższe są i za praktycznie 20km więcej zapłacisz 2 tysiące także warto pomyśleć czy napewno warto:) takie przynajmniej jest moje zdanie:)
  11. U mnie kat wywalony suszarka od awx i na hamowni wyplulo 115 a po programie ladna cyfra 170KM i 400nm bez dymu:) Wszystko w Jura tuning w Czestochowie:)
  12. Tak ale w turbinach garreta w korasie jest kolek ustalajacy tak??? no i w jednym typie ten kolek wchodzi w zmienna a w drugim tym najbardziej typowym otwor na kolek jest w cieplej czesci czytaj w czesci z zeliwa bo zle zrozumiales mnie.
  13. Panowie mam taki problem, gdyż chce założyć turbo od awx do avb tylko ze mam tylko koras i zimna muszle gadałem z kolega i podobno bolec ustalający w awx jest w ciepłej części a u mnie w zmiennej i namacil mi w glowie ho nie chciałbym wyciągnąć swojej rozkręcić jej i składać spowrotem:( poradzicie cos?
  14. Panowie powiedzcie mi po zmianie turbiny z avb na awx jeszcze przed programem duza turbo dziura sie robi?? turbo zmieniam na dniach tylko ciekaw jestem co z tego bedzie bo program robie gdzies za miesiac.
  15. Panowie bede zakladal turbogadzet z AWX do AVB i celuje w moc jakies 150-max160KM czy jest sens zakladac takze wiekszy kolektor od AWX czy raczej za duzo on nic nie da i zostac na seryjnym nie generujac sobie nie potrzebnych kosztów??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności