Skocz do zawartości
Beart

Reduktor Tomasetto ALASKA

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Założyłem instalacje gazową stag 300 "4"- 2 dni temu (passat kombi 1.8 t 98r.)moje spostrzeżenia- samochód na gazie jest zamulony ma słabą moc i jak wdepnę gaz do końca to samochodem szarpie.Szukałem na forum i głównymi sprawcami takich działań są słabe reduktory teraz jak przeglądałem homologacje to sprawdziłem jaki mam reduktor i wyszło ze mam Tomasetto alaska- reduktor który ma wydolność... i tu jest problem jedni piszą ze 115km a inni że nawet 140km.Reasumując ja mam 150km i nawet jak by był ten 140km to i tak sobie nie radzi.Co mam powiedzieć gazownikowi żeby to wymienił na np. zavoli 150km bez dodatkowych kosztów-instalacja ma 2 lata gwarancji-to nie moja wina ze on jest niekompetentny i dobrał lipny reduktor.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No właśnie to z ostatniego zdania masz mu powiedzieć, jak masz gwarancję łaski nie robi-samochód ma jeździć bezproblemowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rzeczoznawca motoryzacyjny i sprawa wygrana w sądzie.....oczywiście możesz spróbować najpierw porozmawiac z właścicielem zakładu montującego instalacje....ALASKA jest reduktorem nie odpowiednim do tej instalacji, to tylko z mojej strony.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam również 1.8T i reduktor alaskę. już widzę że lipny, doradź mi jaki mam założyć żeby nie czuć zamulenia bo też to odczuwam. czy przy lepszym reduktorze spalanie się zwiększy lub zmniejszy??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego Beart jesteś zalogowany od roku 2007,postów na temat instalacji do 1,8 T jest tu mnóstwo więc możesz mieć pretensję tylko do siebie.Koleżanko Ewelino Zmień red,na EG 200,spalanie będzie zapewne mniejsze.No i oczywiście filtry i listwę bo ta to już tylko robi za zaślepki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi się udało na drodze negocjacji od swojego zakładu zmienić Valteki na Magic-y jeszcze przed montażem i reduktor KME Silver na EG 150 już po montażu i kolejna wymiana reduktora na nowy bo ten ostatni puszczał gaz podciśnieniem. Obecnie z ustawieniem i regulacją instalki walczę już na własną rękę. Tych pseudo druciarzy z zakładu już mam serdecznie dość !!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie powiem bo i na "waldemarach" można jeździć do pewnego czasu,ok 5tkm(zaczęły przepuszczać po 3 tyś.Ale po tym czasie to się zapewne już nie nadają do niczego.Po wymianie wtryskiwaczy auto lepiej się zbiera,jedyne chyba co trzeba jeszcze zrobić po waldkach(oprócz mapy oczywiście,i autokalibracji) to podnieść o kilka stopni temperaturę przełączania,ja myślę o 30 st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności