Beart Zgłoś #1 Napisano 13 Kwietnia 2008 Witam Założyłem instalacje gazową stag 300 "4"- 2 dni temu (passat kombi 1.8 t 98r.)moje spostrzeżenia- samochód na gazie jest zamulony ma słabą moc i jak wdepnę gaz do końca to samochodem szarpie.Szukałem na forum i głównymi sprawcami takich działań są słabe reduktory teraz jak przeglądałem homologacje to sprawdziłem jaki mam reduktor i wyszło ze mam Tomasetto alaska- reduktor który ma wydolność... i tu jest problem jedni piszą ze 115km a inni że nawet 140km.Reasumując ja mam 150km i nawet jak by był ten 140km to i tak sobie nie radzi.Co mam powiedzieć gazownikowi żeby to wymienił na np. zavoli 150km bez dodatkowych kosztów-instalacja ma 2 lata gwarancji-to nie moja wina ze on jest niekompetentny i dobrał lipny reduktor. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #2 Napisano 13 Kwietnia 2008 No właśnie to z ostatniego zdania masz mu powiedzieć, jak masz gwarancję łaski nie robi-samochód ma jeździć bezproblemowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
xwaldek1 Zgłoś #3 Napisano 13 Kwietnia 2008 Rzeczoznawca motoryzacyjny i sprawa wygrana w sądzie.....oczywiście możesz spróbować najpierw porozmawiac z właścicielem zakładu montującego instalacje....ALASKA jest reduktorem nie odpowiednim do tej instalacji, to tylko z mojej strony. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ewcia Zgłoś #4 Napisano 28 Maja 2009 Kolego ja mam również 1.8T i reduktor alaskę. już widzę że lipny, doradź mi jaki mam założyć żeby nie czuć zamulenia bo też to odczuwam. czy przy lepszym reduktorze spalanie się zwiększy lub zmniejszy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #5 Napisano 28 Maja 2009 Kolego Beart jesteś zalogowany od roku 2007,postów na temat instalacji do 1,8 T jest tu mnóstwo więc możesz mieć pretensję tylko do siebie.Koleżanko Ewelino Zmień red,na EG 200,spalanie będzie zapewne mniejsze.No i oczywiście filtry i listwę bo ta to już tylko robi za zaślepki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aswywiadu Zgłoś #6 Napisano 29 Maja 2009 Mi się udało na drodze negocjacji od swojego zakładu zmienić Valteki na Magic-y jeszcze przed montażem i reduktor KME Silver na EG 150 już po montażu i kolejna wymiana reduktora na nowy bo ten ostatni puszczał gaz podciśnieniem. Obecnie z ustawieniem i regulacją instalki walczę już na własną rękę. Tych pseudo druciarzy z zakładu już mam serdecznie dość !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #7 Napisano 29 Maja 2009 Nie powiem bo i na "waldemarach" można jeździć do pewnego czasu,ok 5tkm(zaczęły przepuszczać po 3 tyś.Ale po tym czasie to się zapewne już nie nadają do niczego.Po wymianie wtryskiwaczy auto lepiej się zbiera,jedyne chyba co trzeba jeszcze zrobić po waldkach(oprócz mapy oczywiście,i autokalibracji) to podnieść o kilka stopni temperaturę przełączania,ja myślę o 30 st. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach