ewcia
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ewcia
- Urodziny 14.04.1981
Informacje osobiste
-
Imię
Ewelina
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
włocławek
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.8T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1997
-
ewcia obserwuje zawartość → MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG, problem z gazem po wymianie filtrów, gdy puszczam gaz lepiej się zbiera 1.8t i oraz 2 innych
-
i co nikt nie pomoże??
-
Co do odsłuchu słyszałem ale inny model Kody. czytałem trochę recenzji na różnych forach. teraz wróce do pierwszego postu. jest to sprzęt który ma ze 3 latka ale sprawdzałem ostatnio i za używke trzeba dać koło 400 zł. jak za amplituner który ma około 3 lat to niezła cena.
-
Kolego za tekie rady to ja dziękuję. jak w każdym temacie tak pomagasz to ja podziękuję. zależy mi na dźwięku a nie na wyglądzie to drugorzędne.
-
Witam Posiadam całkiem niezły (tak mi sie wydaje) amplituner JBL (model w temacie) i teraz potrzebuję dokupić do niego jakieś 2 fajne kolumny mówie o używanych lepszych bo na nówki nie stać mnie. mam na oku kilka zestawów i ciekaw jestem czy ktoś coś może o nich powiedzieć. Yamaha NS-8390 Pioneer S-H230V-QL KENWOOD S-SR 700 MAGNAT 144-1081 Heco Cantata 550 MK II Z góry dziękuje za pomoc
-
auto już dawno zaholowane. udało się bez przygód. co do wymiany cewek i przywiezienia mechanika to. 1. nie mialem pewności że to to 2. trzeba podłączyć kompa 3. mechanik miał swoją robotę i 30 km jechać do klienta to ponad godzina stracona dla niego. 4. nikt nie ma tak na stanie luźnych cewek zapłonowych do passata. chyba odpowiedziałem na pytanie czemu holowałem auto. a dla Ciekawskich okazało się ze to nie cewki a moduł zapłonu poszedł.
-
jechać nie będzie dziewczyna a Jej facet znaczy ja ;] no i właśnie obawiam się tego hamulcowania. ze też nie można jechać z tą cewką walniętą. bo auto pali ale elektryk zabronił jeździć
-
Dzieki mam już. ;] można zamknąć temat ---------- Post added at 19:26 ---------- Previous post was at 16:52 ---------- a jeszcze mam pytanko odnośnie holowania. czy jak będe miał zgaszoy silnik przy holu to hamowanie będzie w miarę możliwe?? bo pedał jest bardzo twardy przy zgaszonym silniku. o wspomaganie kierownicy to już nie pytam bo tu jakoś damrady manwerować w trakcie jazdy.
-
cały samochód się telepie na włączonym silniku
ewcia odpowiedział ewcia → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
i faktycznie to nie świece chyba były problemem. od tamtego czasu sytuacja sie powtórzyła chyba już z 3 razy zawsze wymiana świecy na jakąś zapasową pomogła. dziś miałem chwilę wolną podjechałem kupiłem komplet świec i wziąłem sie za wymianę. okazało się że nie pomogło po wymianie kompletu na nówki auto dalej sie telepie. dodam że 2 pierwsze świece były mokre. dzwoniłęm dziś do swojego elektryka i On obstawia cewki walnięte. dzis za 2 godziny jade na komputer i się okaże co i jak, auto będzie holowane bo nie chce żeby coś sie zepsuło. może ma ktoś jakiś pomysł co to może byc? -
Z góry przepraszam że nie użyłem szukajki ale to dość pilne. potrzebuję pilnie dowiedzieć się gdzie się znajduje zaczep do holowania passata z przodu. muszę go zaciągnąć do elektryka bo poszły mi cewki zapłonowe i nie chce nim jechać. czy ktoś mi może wskazać jak podczepić passata z przodu żeby go pociągnąć z 20 km??
-
jeżeli tylko wypadł i lezy w drzwiach (tak właśnie ja miałem) to zdejmujemy tapicerkę z drzwi i odkręcamy blachę nie musisz całej. na tyle żeby odchlić blachę i włożyć tam rękę i poszukać czy tam gdzieś sobie kołeczek nie leży. a poza tym taki kołek można sobie samemu chyba zrobić. ---------- Post added at 11:51 ---------- Previous post was at 11:50 ---------- jeszcze ja się podepne pod temat. mam problem z przednią szybą. otwiera się i zmayka, ale przy otwieraniu tak w połowie słysz "prztyk" jakby o coś zachaczała szyba co to może być.
-
Kolego a gdzie stało auto jak Cię obrobili bo również w Koszalinie stacjonuję. co prawda nie mam navi ale ciekaw jestem w której części Koszalina tak obrabiają i jaką porą to się stało?
-
nie pamiętam czy chodzi o czujnik czy jakiś przekaźnik, czy jakiś inny pierdolnik, ale kolego jednego jstem pewien ten koleś wie co mówi i nie naciąga. u tego kolesia robiłem sporo rzeczy i w swoim pasacie i w golfie dziewczyny, i ogólnie w koszalinie ludzie go znają i złego słowa nie powiem o nim. widocznie skoro coś takiego zaproponował to miał rację.
-
Może wam pomogę. Moja dziewczyna ma golfa V w tdi. miała podobnie, tzn na zimnym pali ale jak prejedzie z 20 km trzeba już go kręcić z 5s. byliśmy u mojego mechanika i powiedział że to czujnik który podaje temp silnika. przez to że podaje złe dane silnik dostaje mniejszą dawkę paliwa i trzeba dłużej go kręcić. ogólnie naprawa jest kosztowna ale zaproponował że jak będzie to bardzo dręczyła to może takie urządzonko zamontować które będzie oszukiwało ten czujnik i zawszę będzie podawało dane że silnik jest zimny i będzie dostawał większą ilość paliwa na rozruch.
-
może Ci się to naprawi samo jak u mnie. po zimie ja już nie mam żadnego skrzypienia ;]
-
ocena instalacji, czy moja instalacja dobra pod 1,8T
ewcia odpowiedział ewcia → na temat → Instalacja gazowa
niestety już gwarancja się skończyła ;]