zaku75 Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2008 Witam Jestem od niedawna posiadaczem passata i akurat przy zakupie i oględzinach nie wystąpił mi ten błąd natomiast na dzień dzisiejszy zaczyna się coraz częściej powtarzać migająca kontrolka takiego autka i pod nim kluczyk, domyślam sie że to jest imobilaizer, a raczej że coś z nim nie jest tak, czytałem różne posty i nie znalazłem zbytnio żadnej konkretnej odp. Zastanawiam się czy by ponowne wgranie tych kluczyków i czy jest jakaś osoba z okolic Katowic,Sosnowca która by mi pomogła w rozwiązaniu tego problemu.(nie przepadam zbytnio za serwisami autoryzowanymi , mam nie miłe doświadczenie)lub może tkwi problem w czymś innym proszę o jakieś podpowiedzi. (posiadam dwa kluczyki nie wiem czy są orginalne i jakiś kod na takim ala czarnym bryloczku oraz wzór plastykowy kluczyka) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy777 Zgłoś #2 Napisano 12 Kwietnia 2008 jak masz pin to zacznij od ponownego zakodowania wszystkich kluczyków opis jest na forum w dziale VAG jak nie masz fejsa to sobie kup i wyjdzie ci to taniej niż jakiekolwiek serwisy i tym podobne procedura kodowania jest prosta sam sobie poradzisz jak zrobisz to wg opisu z forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasRumas Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2009 Witam,ja również mam problem z imo...Ostatnio Passat nie chciał palic więc kumpel polecił żeby skopiowac kluczyk.Skopiowałem bo miałem tylko jeden.Od nie dawna kontrolka zaczeła migac na nowym kluczyku ale pali.Po kilku minutach zawieszają sie wszystkie zegary.Chwile pochodzi,zapalaja sie kontrolki,gasną i zegary znów działają.Czy musze jeszcze raz skopiowac kluczyk lub podłączyc się pod VAG i na nim skasowac błędy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 2 Grudnia 2009 Pewnie cewka nie czyta immo, a to za sprawą kostki od stacyjki, która nie łączy albo sama cewka szwankuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2009 Pewnie cewka nie czyta immo, a to za sprawą kostki od stacyjki, która nie łączy albo sama cewka szwankuje. nie wiem jak w tym roczniku ale w moim 2001 kod immo z kluczyka jest czytany tylko raz przy odpaleniu potem moge juz kluczyk zlamac a auto i tak jedzie bez zadnej oznaki braku klucza. mnie to wyglada na nie dokonca sprawnie dzialajace polaczenia kostek za licznikiem. wyciag, przedmuchaj, podotykaj, popiesc i moze zadziala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasRumas Zgłoś #6 Napisano 18 Lutego 2010 Tak wszystko ładnie i pięknie.Tyle że imo... zaczął wariować kiedy założyłem xenon i czasami kiedy włączam światła to zaczyna świrować.Po chwili wszystko wraca do normy.Czy winny jest xenon i przetwornice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiek Zgłoś #7 Napisano 18 Lutego 2010 Tak wszystko ładnie i pięknie.Tyle że imo... zaczął wariować kiedy założyłem xenon i czasami kiedy włączam światła to zaczyna świrować.Po chwili wszystko wraca do normy.Czy winny jest xenon i przetwornice? coraz czesciej słysze ze ksenony załatwiaja licznik. a co jesli maja wplyw takze na jednostke sterujaca silnikiem? lepiej wiec to wywalic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 19 Lutego 2010 lepiej wiec to wywalic. Albo kupić przetwornice producenta, który w czasie produkcji zwraca uwagę na jakieś normy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uplaudek Zgłoś #9 Napisano 19 Lutego 2010 przykleję się do tematu jaki interfejs VAG kopic do kodowania immo i co polecanie ? i jaka jest różnica miedzy interfejsem za 140zł a np tym za 500zł ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tony_w Zgłoś #10 Napisano 20 Lutego 2010 Albo kupić przetwornice producenta, który w czasie produkcji zwraca uwagę na jakieś normy... Sarkastycznie ale dobitnie przykleję się do tematu jaki interfejs VAG kopic do kodowania immo i co polecanie ? i jaka jest różnica miedzy interfejsem za 140zł a np tym za 500zł ? No to kolego dowaliłeś z tym "przypięciem do tematu".... TEN wątek będzie bardziej odpowiedni. Wystarczy przeczytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość michal1035 Zgłoś #11 Napisano 19 Stycznia 2011 ostatnio u mnie tez zaczela sie swiecic ta kontrolka, podejrzewam ze po zastosowaniu zestawu HID-xenon, pare dni bylo dobrze gdy jednego dnia samochod po odpaleniu zgasl, i tak kilka krotnie za grzyba nie szlo ruszyc, jak juz sie udalo ruszyc to kontrolka nie gasla a czasem po odpaleni na zegarach sie nic nie swieci. poczytalem na forum i wyszlo ze po zastosowaniu tych zestawow sporo osob ma problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 19 Stycznia 2011 ostatnio u mnie tez zaczela sie swiecic ta kontrolka, podejrzewam ze po zastosowaniu zestawu HID-xenon, pare dni bylo dobrze gdy jednego dnia samochod po odpaleniu zgasl, i tak kilka krotnie za grzyba nie szlo ruszyc, jak juz sie udalo ruszyc to kontrolka nie gasla a czasem po odpaleni na zegarach sie nic nie swieci.poczytalem na forum i wyszlo ze po zastosowaniu tych zestawow sporo osob ma problem. bo to nie dość ze nie legalne to jest to SHIT chiński i tego żaden szanujący się mechanik nie zaproponuje bo więcej z tym kłopotu i przeróbek niż z ori xenonem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mariano2004 Zgłoś #13 Napisano 19 Stycznia 2011 Pany a czy immo jest tez w kompie głownym? czy tylko w zegarach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #14 Napisano 19 Stycznia 2011 Pany a czy immo jest tez w kompie głownym? czy tylko w zegarach? W głównym czyli? Jest w sterowniku silnika i w liczniku,ale kluczyk trzeba zakodować tylko do licznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarcioooo Zgłoś #15 Napisano 22 Stycznia 2011 Witam. Mam takie tytanie związane z immobilizerem. a chodzi o to czy da się jakoś sczytać kod pin z kluczyka. A dlatego się pytam bo niedawno zakupiłem Passata, leczy tylko miał 1 kluczyk. I chciałbym dorobić drugi. A potrzebuję tylko tego kodu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cezaarr Zgłoś #16 Napisano 22 Stycznia 2011 ten kod odczytasz z eeproma licznika, odpowiedni kabelek i program tylko potrzebny; ewentualnie nawet w supermarketach, gdzie dorabiaja klucze robia kopie kluczykow; temat wielokrotnie poruszany na forum! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #17 Napisano 24 Sierpnia 2011 Kurcze, jak widzę odgrzeję zimne kluchy ale... Mam pastucha od kwietnia, było od zakupu ok, trzy klucze (2 scyzoryki, 1 clasic) nie zamykały piloty drzwi. Po przekodowaniu kluczy scyzoryki (1 działa, drugi nie) zamykam kluczem i otwieram, od jakiegoś czasu używając tylko tego jednego działającym pilotem zauważyłem takie same objawy z immo, kontrolka, nie odpala. Słyszałem, że koło kolumny jest jakaś antenka, czy to może mieć jakieś znaczenie, nie wiem, czy się do tego dobierać. Wyposażenie fabryczne, żadnych dokładanych HID. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #18 Napisano 24 Sierpnia 2011 Kurcze, jak widzę odgrzeję zimne kluchy ale. Popraw tego posta bo nie wiadomo czy kontrolka immo świeci na wszystkich kluczykach, czy na jednym (tym nie działającym? tym działającym?). Auto wcale nie odpala czy co? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
13post Zgłoś #19 Napisano 25 Sierpnia 2011 Więc tak korzystałem tylko z kluczyka, który działa jako pilot centralki. Pozostałe dwa leżały w domu od dwóch dni wożę je ze sobą żeby sprawdzić.Kontrolka ta z samochodzikiem+kluczyk świeci się, gaśnie z innymi i ponownie się zapala, jak świeci to silnik odpalił jednak gasł od razu. Jak gaśnie z innymi i się nie zapali jest git. :fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach