cezaarr
-
Liczba zawartości
76 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O cezaarr
- Urodziny 15.08.1988
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
nibylandia
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
a czasem nie są to dźwięki od przekaźników? jeśli tak to nie ma sie co martwić
-
jest taki czeski programik, motordiag chyba się nzaywał, szeroko na forum opisany. Dopiero wtedy będzie działo i z zamka w drzwiach, i z pilota (jeśli nie było fabrycznie ustawione). Niektóre moduły komfortu nie posiadają tej funkcji, co też było opisane na forum. Proponuję zacząć od: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1128&highlight=motordiag
-
tylko oryginalny oring pomoże i mają go tylko w ASO (przynajmniej w moich okolicach), to jest groszowa sprawa a warto tam kupić, dawali mi w sklepach różne, ale nigdy prawidłowej grubości; dopiero oryginalny zagoił sprawę - znacznie grubszy od proponowanych zamienników w sklepach; ewentualnie próbować dobierać oring jeszcze delikatnie grubszy
-
sprawdź masę
-
5,5 na trasie i nie trzeba oszczędzać ostatnio robie 200km odcinki w tym około 40km po autostradzie z prędkością 150km/h i wcale nie jadę jak dziadek i ostatnio wyszło mi 5,3 litra (sam się zdziwiłem) - myślę, że jadąc spokojnie 110km/h max bez problemu byłoby 5; dodam, że nie mam FISa a liczę to, co zalewam do baku; a w cyklu mieszanym nigdy nie przekroczyłem 6,5 z klimą; pamiętajcie, że jeśli ktoś szybko, alu umiejętnie przyspiesza, hamuje silnikiem i nie używa tylko trybu gaz-hamulec, to na tym zyskujemy nie tylko w kieszeni, ale też zużyciem częsci (np. hamulców) i kiedy się nie da to nie wariuję na drodzę chociaż lubię prędkość; a co do tylematu 90-110PS; zdecydowanie 110 i dodam, że to są silniki jeszcze z tzw. "idiotoodpornych" i robią setki tysięcy, ale też trzeba dbać, żeby tyle zrobiły
-
zacznij od zrobienia skanu błędów, może to być potencjometr przy pedale gazu ale też coś z kompem, kablami itd... wróżenie z fusów jednym słowem
-
są jeszcze 2 pod zaślepkami w "uchwytach" na ręce, później tylko szarpnąć i jest Twoja
-
bankowe objawy czujnika temp, jak go się wypnie, to świece grzeją z maksymalnym możliwym czasem, zwiększa się także dawka; a wskazówka się pewnie nie zawiesiła, tylko czujnik jest walnięty (albo kable dochodzące do niego) i nie pokazuje temp na blacie
-
Nie odpala, brak kontrolki świec zarowych i ład. akumulatora
cezaarr odpowiedział szeffu → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
można, chyba 4 lub 5 wkrętów na klucz 10, uważaj bo jedna jest z tyłu ale na szczęście w podszybiu jest zaślepka i nie trzeba go zdejmować, może tam na kościach coś Ci nie łączy, otworzysz to przeczyść wszystkie styki, kompa spokojnie możesz odpiąć i wyciągnąć -
pomysł jak najbardziej fajny, tylko dokładność lokalizacji GSM nie jest za dobra; w miescie wieksza, poza miastem naprawde zniokoma (ogranicza sie praktycznie do stektora BTSa); do tego operator musi sie zgodzic na lokalizacje a nie zawsze na to pozwala niestety; moze system GALILEO wniesie cos nowego... do tego zlodzieje sa coraz bardziej sprytni, nosza ze soba rozne zabawki zaklocajace GSM i GPS
-
bo w tym programie jest błąd w urzędach komunikacji; miałem ten sam problem: wszędzie rozkodowali mi o rok starszy samochów, jedziesz do ASO, pani za darmo poda Ci dokładną datę produkcji no i jeśli rzeczywiście jest młodszy to prosisz o świadectwo homologacji (trzeba zapłacić), czekasz 3 dni bo idzie to skądś tam (nie mogą wydać na miejscu) i z tym papierem do urzędu komunikacji - wtedy bezproblemowo rejestrujesz autko na dobry rocznik; jeśli jeszcze masz go na próbnych to nie ma problemu - ja właśnie tak miałem, kazali zarejestrowac na 98, a potem doniosłem papier i napisałem wniosek, żeby na 99 (mam styczen 99) tu masz trochę: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2506 a tu kolega rozkodowuje z dobrymi datami produkcji: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=80333&highlight=wvwzzz3bzxe358154&page=94
-
Poradnik: Jak zrobić bardzo dobre ambiente w Passacie
cezaarr odpowiedział Charakterek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
pluje sobie teraz w twarz, że jednak odpisuje ale: załóżmy masz diode na 1,5V zasialsz 12V, to na rezystorze zostaje 10,5; zasilasz 15V - na rezystorze zostaje 13,5V; ale na diodzie zawsze jest 1,5V!! NIE zgadzam się z tym! poprawnie brzmi: zawsze na diodzie odłoży się 1,8V (w Twoim przypdaku) - nie dzięki opornikowi, ale dzięki właściwościom półprzewodnikowym diody, niezależnie od napięcia zasilania; jeśli przekroczysz prąd przebicia diody to ją spalisz i tyle... -
Poradnik: Jak zrobić bardzo dobre ambiente w Passacie
cezaarr odpowiedział Charakterek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tak, chodzi o to tylko, że do diody możesz przyłożyć i 5V i 15V, i nie spalisz jej jeśli nie przekroczysz prądu przebicia diody, tak jak kolega wyżej pisał neurojarre powinno być napisane: ten opór spowoduje, że przez diode popłynie prąd....[mA] koniec! więcej nie będę już tu pisał, bo widze, że dogadać się z Tobą nie da -
Poradnik: Jak zrobić bardzo dobre ambiente w Passacie
cezaarr odpowiedział Charakterek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
otóż właśnie to nie ma w tym mojej złośliwości, ale nie lubię jak ktoś wprowadza ludzi w błąd a projekt mi się podoba! -
Poradnik: Jak zrobić bardzo dobre ambiente w Passacie
cezaarr odpowiedział Charakterek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
kolego w tym przypadku rezystor to ogranicznik prądu, a nie napięcia jak napisałeś; żeby ograniczyc napięcie trzeba zrobić dzielnik, a do takowego potrzeba już 2 rezystorków; a sam pomysł bardzo fajny, efekt zapewne też