lysy Zgłoś #1 Napisano 11 Kwietnia 2008 witam,moze ktos mi pomoze w temacie swiatel drogowych,czasami nie moge wlaczyc dlugich,raz sa innym razem nie ma,jakies rady dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #2 Napisano 11 Kwietnia 2008 Ja miałem podobny przypadek, ale z włączaniem spryskiwaczy szyby, czyli manetka po drugiej stronie. Popsikaj WD-40 w każdą możliwą szpare po lewej stronie kierownicy (przy manetce) i powinno pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #3 Napisano 11 Kwietnia 2008 Prawdopodobnie kończy żywot włącznik świateł drogowych( a raczej jego styki) przy kierownicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #4 Napisano 11 Kwietnia 2008 Prawdopodobnie kończy żywot włącznik świateł drogowych( a raczej jego styki) przy kierownicy Nie strasz - mogą byc tylko zabrudzone. Przynajmniej u mnie tak było. SPRAY pomógł i już 3 miesiace jest OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #5 Napisano 11 Kwietnia 2008 Nie strasz - mogą byc tylko zabrudzone. Przynajmniej u mnie tak było. SPRAY pomógł i już 3 miesiace jest OK. A uważasz że styki są na wierzchu i bez problemu WD40 pomoże , zabrudzone czym? (obudowa włącznika zamknięta). Prędzej styki nadpalone lub podgięte ; należy sprawdzić jakość styku wtyczka - manetka. WD to tylko półśrodek - coś do wszystkiego, to coś do ... Styki należałoby przemyć jeśli brudne benzyną ekstrakcyjną. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 11 Kwietnia 2008 A uważasz że styki są na wierzchu i bez problemu WD40 pomoże , zabrudzone czym? (obudowa włącznika zamknięta) Czym Kurzem połączonym z wilgocią, plakiem....itp. Wiem, ze styki nie są widoczne,ale jak popryskasz w szczeliny przy manetce, to jeśli to tylko zabrudzenie, to powinno pomóc. Wiadomo, ze WD-40 nie regeneruje blach, jeśli są nadpalone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #7 Napisano 11 Kwietnia 2008 Czym Kurzem połączonym z wilgocią, plakiem....itp. Wiem, ze styki nie są widoczne,ale jak popryskasz w szczeliny przy manetce, to jeśli to tylko zabrudzenie, to powinno pomóc. Wiadomo, ze WD-40 nie regeneruje blach, jeśli są nadpalone Oby WD40 pomogło w rozwiązaniu problemu:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fałwej Zgłoś #8 Napisano 11 Kwietnia 2008 Wyłącznik wyciąga się jednym ruchem ręki. Wciskaj i jednocześnie włączaj światła z pozycji zero a następnie pociągnij do siebie i wyłącznik na wierzchu. Rozłacz wtyczkę i potem pokombinuj z zatrzaskami a styki będziesz miał na widelcu, zdaża sie, że nie łączą i problem rozwiążesz ogranoleptyczniea potem WD. Jeżeli nie to, to manetka, przekaźnik, lub cał gąszcz złącz i kabli, ale warto poprubować. Mi się kiedyś udało i wyłącznik niue poszedł na złom, nie wydawałem kasy na nowy i na speca od prądu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #9 Napisano 11 Kwietnia 2008 Ludzie, co Wy się tak uparliście na te WD?????? To jest środek smarujący i można nim sobie popsikać np. skrzypiące zawiasy , jeżeli już to środek czyszczący styki i usuwający wilgoć np. Kontakt lub podobny, ale w takim przypadku najlepszym wyjściem jest rozebranie włacznika i mechaniczne wyczyszczenie ewentualnie podgięcie blaszek ze stykami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 11 Kwietnia 2008 Ludzie, co Wy się tak uparliście na te WD?????? To jest środek smarujący i można nim sobie popsikać np. skrzypiące zawiasy , Poczytaj dokładnie, jakie spełnia funkcje oprócz smarowania:D Poza tym niejednokrotnie już na forum stwierdzono, ze to pomogło. No i wiemy, że są też specjalne środki do czyszczenia styków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JurekW Zgłoś #11 Napisano 11 Kwietnia 2008 A uważasz że styki są na wierzchu i bez problemu WD40 pomoże , zabrudzone czym? (obudowa włącznika zamknięta). Prędzej styki nadpalone lub podgięte ; należy sprawdzić jakość styku wtyczka - manetka. WD to tylko półśrodek - coś do wszystkiego, to coś do ... Styki należałoby przemyć jeśli brudne benzyną ekstrakcyjną. jarek.123 moje zdanie j.w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #12 Napisano 11 Kwietnia 2008 Ale po co my się w ogóle spieramy Każdy zarzucił jakiś sposób, każdy ma inne podejście do tematu, wiec chyba już wystarczy tych "przepychanek". Ja używam WD-ka. Gdy nie pomaga, to kombinuję dalej Nie mam czasu na rozbieranie auta, więc...... robię to tylko wtedy, gdy naprawdę jest taka potrzeba. Chyba styka, bo się OT robi. PZDR.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #13 Napisano 11 Kwietnia 2008 Danek 75 z całym szacunkiem, ale wiem do czego służy WD, jest to środek smarujący czyli również izolujący (i nie wierz we wszystko co napiszą ), wiadomo że chwilowo pomoże, ale jeżeli ma już użyć środka to takiego który jest do tego przeznaczony, w tym przypadku do styków, a nie kombinować z WD, i "a może się uda" P.S. Prwadopodobnie jeżeli popsika się WD40 patelnie to można placki smażyć, ale wole tego nie próbować, bo od tego jet olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarek.123 Zgłoś #14 Napisano 11 Kwietnia 2008 W zupełności się z Tobą zgadzam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawkog Zgłoś #15 Napisano 12 Kwietnia 2008 lysy napisz czy udalo sie z wd-40 Ci ? bo u mnie to samo jest i nie wiem czy rozbierać czy próbować psikac mu tam ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bigu888 Zgłoś #16 Napisano 12 Września 2008 Czy może ktoś powiedzieć jak zdemontować włącznuk kierunków w b5?Czy jest konieczny demontaż kierownicy?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #17 Napisano 5 Września 2009 koledzy ,mam pytanko poniewaz , w skodzie chyba tak samo to wszystko jest zbudowane , tylko ze dzieje sie tak ze podczas kiedy jedzie sie na krotkich i przelaczy sie na dlugie i ponownie da sie na krotkie to wszystkie swiatla gasna i jest ciemnosc, czy to bedzie tez problem stykow???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotr555 Zgłoś #18 Napisano 6 Września 2009 wszystko jasne , rozebralismy manetke ,wszystko to samo co w pasku , wyczyszczone i podgiete styki zrobily robote ,wszystko smiga Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przemas_81 Zgłoś #19 Napisano 6 Września 2009 dokładnie też tak miałem kilka dni temu, po rozebraniu włącznika świateł okazało się, że pod jedną z blaszek wytopił się plastik i nie stykało. Przeczyściłem śrubokrętem, podoginałem blaszki i narazie działa ale trzeba zacząć rozglądać się za nowym włącznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slaweeek Zgłoś #20 Napisano 6 Września 2009 Przeczyściłem śrubokrętem, podoginałem blaszki i narazie działa ale trzeba zacząć rozglądać się za nowym włącznikiem. Który włącznik?? Jeśli od długich to mam całą manetkę w stanie bdb, została mi po montażu tempomatu. Jak chcesz to odezwij się na PW. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach