Pasik89 Zgłoś #21 Napisano 20 Września 2011 Słuchajcie, jaka sytuacja trafiła się mi z nowymi tarczami marki Jurid. Przy nabijaniu szklanek łozyszka, większa szklanka wchodzi ciasno i ciasno siedzie- OK. Ta mniejsza szklanka na początku wchodzi ciasno, a jak dojdzie do miejsca gdzie powinna siedzieć to ma luz na 2mm... jadę wymieniać tarcze do sklepu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #22 Napisano 4 Marca 2013 Witam, będe zabierał się za wymiane tarcz i klocków z tyłu i z przodu, czy mógłby ktoś mi podać numery części z etki? z tyłu i z przodu mam tarcze "chyba" wentylowane ale nie jestem pewien na 100% Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #23 Napisano 4 Marca 2013 z tyłu i z przodu mam tarcze "chyba" wentylowane ale nie jestem pewien na 100%Z przodu masz wentylowane, z tyłu pełne. Numerów nie potrzebujesz, mówisz do czego i już masz Tutaj problemów nie będzie z doborem. Kup też zestaw łożysk do tarcz tylnych (są tam tarczopiasty i trzeba nowe łożyska). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #24 Napisano 4 Marca 2013 (edytowane) Z przodu masz wentylowane, z tyłu pełne. Numerów nie potrzebujesz, mówisz do czego i już masz Tutaj problemów nie będzie z doborem. Kup też zestaw łożysk do tarcz tylnych (są tam tarczopiasty i trzeba nowe łożyska). Dzięki;) z tyłu o łożyskach wiem, a z przodu nie trzeba? Aha tarcze z tyłu mają ten pierścień do absu czy to nie był element tarcz bo nie pamiętam już? Edytowane 4 Marca 2013 przez Krynio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #25 Napisano 4 Marca 2013 Dzięki z tyłu o łożyskach wiem, a z przodu nie trzeba?Z przodu nie trzeba, jest sama tarcza.Aha tarcze z tyłu mają ten pierścień do absu czy to nie był element tarcz bo nie pamiętam już?Pierścień zbijesz ze starej tarczy, lub jeśli np. się rozleci, można kupić nowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #26 Napisano 4 Marca 2013 Pierścień zbijesz ze starej tarczy, lub jeśli np. się rozleci, można kupić nowy. oo dzięki tego to nie wiedziałem;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #27 Napisano 5 Marca 2013 kolego potrzebuję jeszcze jednej informacji, numer łożysk do tyłu, bo szukam i co aukcja to inaczej wygląda, aha i jeszcze jaki rozmiar jest tej śruby co się sciąga tarczę oczywiscie mowa o tyłu;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #28 Napisano 5 Marca 2013 kolego potrzebuję jeszcze jednej informacji, numer łożysk do tyłu, bo szukam i co aukcja to inaczej wygląda, aha i jeszcze jaki rozmiar jest tej śruby co się sciąga tarczę oczywiscie mowa o tyłuNiestety nie podam Ci żadnych numerów. Lepszym wyjściem niż allegro będzie zapewne zakup u któregoś z chłopaków z forum - np. Pitera czy Weso. Podasz co potrzeba, do jakiego auta, i nie trzeba numerów. A ceny naprawdę GIT!http://forum.vw-passat.pl/threads/68364-Wszystkie-czesci-do-Waszych-aut-i-oleje-Motul-NAJTANIEJ!-szczegoly-1str-%29 http://forum.vw-passat.pl/threads/31512-!!!Czesci-do-Passatow!!!-Czesci-do-innych-marek-samochodow!!! Naprawdę polecam! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #29 Napisano 6 Marca 2013 kolego potrzebuję jeszcze jednej informacji, numer łożysk do tyłu, bo szukam i co aukcja to inaczej wygląda, aha i jeszcze jaki rozmiar jest tej śruby co się sciąga tarczę oczywiscie mowa o tyłu zmieniałem tarcze z tyłu i zostawiłem stare łożyska, minęło już ponad 40tys i cisza by odkręcić śrubę trzymającą łożysko trzeba ci klucz 22, do tego zacisk na klucze 13 i 15 (kontra) i jarzmo na imbusa (nie pamiętam wielkości) i chyba to wszystko. Dobrze przeczyść koronkę absu żebyś za jakiś czas nie musiał znowu wszystkiego rozbierać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #30 Napisano 6 Marca 2013 Dobrze przeczyść koronkę absu żebyś za jakiś czas nie musiał znowu wszystkiego rozbierać...I pamiętaj - ZAŁÓŻ(!) ją na nową tarczę Niby oczywiste, a jednak... Trochę czasu trzeba żeby drugi raz wszystko rozebrać Wiem coś o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Remek Zgłoś #31 Napisano 7 Marca 2013 Mój z warsztatu po wymianie łożysk wyjechał bez koronek ...:debil Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #32 Napisano 7 Marca 2013 zmieniałem tarcze z tyłu i zostawiłem stare łożyska, minęło już ponad 40tys i cisza by odkręcić śrubę trzymającą łożysko trzeba ci klucz 22, do tego zacisk na klucze 13 i 15 (kontra) i jarzmo na imbusa (nie pamiętam wielkości) i chyba to wszystko. Dobrze przeczyść koronkę absu żebyś za jakiś czas nie musiał znowu wszystkiego rozbierać... niby powinny łożyska jeździć elegancko, ale jak już wymieniam to cholerstwo z tyłu to zmienie jeszcze łożyska żeby mieć spokoj;D tylko potrzebuje numerku ich;) pamietam jak z ceglarzem ściągaliśmy jarzmo zapiekło się za przeproszeniem jak chu** Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #33 Napisano 7 Marca 2013 założe na tył i na przód chyba cos takiego;D http://www.motointegrator.pl/produkty/266117-tarcze-seat-cordobaibizavw-golf-iiilupoventopassat-2szt-nawiercano-nacinane-speedmax-5201-01-0518ptuo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #34 Napisano 7 Marca 2013 Weź załóż normalne dobrej firmy i bedzie git! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #35 Napisano 7 Marca 2013 a te nie są dobre? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #36 Napisano 7 Marca 2013 a te nie są dobre?ładne, ale czy dobre? Wolałbym zwykłe ATE czy Brembo niż jakieś wymyślne nacinki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #37 Napisano 7 Marca 2013 na wielu forach polecają te tarcze;) a co myślisz o Meyle? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #38 Napisano 7 Marca 2013 speedmax mi nic nie mówi, meyle juz troszkę lepiej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #39 Napisano 7 Marca 2013 speedmax mi nic nie mówiJak to nie?- speed - max - ultra - power - turbo - extra Podstawa dobrego tjunu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #40 Napisano 7 Marca 2013 Jesteście okrutni.... Fakt mi ten spidy kojarzy czyli nie kojarzy się z 4max. a te nie są dobre? Szukaj opini, ich brak to duży minus... TUTAJ masz rodzimą opcję, opinie są i nawet pozytywne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach