Krynio Zgłoś #61 Napisano 27 Maja 2013 a dużo roboty z wybiciem bieżni ze starej tarczy bo założe stare łożyska chyba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #62 Napisano 27 Maja 2013 Stare łożyska? Nowe już od 20zł/kpl na jedno kolo. A przy wybijaniu jak dostanie Ci się piasek albo sznyta wybijakiem zrobisz to zaraz znowu będziesz wymianiał. Kup nowe i będziesz spokojniejszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #63 Napisano 27 Maja 2013 Nowe już od 20zł/kpl na jedno kolo. tego nie ma co nawet zakładać.. u mnie te za 20 zł sypały się bardzo szybko. SKF siedzi już długo i dużo kilometrów zrobił... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #64 Napisano 27 Maja 2013 No wlasnie, zobacze jak to bedzie wygladalo najwyzek kupie nowe ale porzadne;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #65 Napisano 27 Maja 2013 tego nie ma co nawet zakładać.. u mnie te za 20 zł sypały się bardzo szybko. SKF siedzi już długo i dużo kilometrów zrobił...Ja złego słowa na te tanie nie powiem. Miałem w poprzednim B4 po 16zł/koło, przejeździły 70 tys km i pasek poszedł do ludzi. Jeździł u mnie na Ukrainę, więc te łożyska lekko nie miały - a dały radę. Wcześniej wrzuciłem SKFa. I pewnie dały by radę nie gorzej niż te no-name, ale zacisk postanowił sie zapiec, i po ok 10 tys km zaczęły huczeć... Oczywiście Krynio zrobi jak woli, a powyższa opinia jest jedynie podpowiedzią. Aha, do ojca A4 kupiłem MaxGear po ok 20zł/koło. W pudełku był SKF EDIT: Teraz pracuję na pakowni, np. klocki do ciężarówek przyjeżdżają w fabrycznych opakowaniach, a my przepakowujemy je do szarych kartoników bez logo. W środku Jurid Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #66 Napisano 27 Maja 2013 noo zdemontuje jutro zobacze jak to wygląda wszystko, jak coś to założe nowe i tyle:) mam wszystko jutro się zabieram za wymiane zawiasu z przodu i tego tyłu i mam wszystko nóweczki;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #67 Napisano 27 Maja 2013 Ja złego słowa na te tanie nie powiem. Miałem w poprzednim B4 po 16zł/koło, przejeździły 70 tys km i pasek poszedł do ludzi. Jeździł u mnie na Ukrainę, więc te łożyska lekko nie miały - a dały radę. Wcześniej wrzuciłem SKFa. I pewnie dały by radę nie gorzej niż te no-name, ale zacisk postanowił sie zapiec, i po ok 10 tys km zaczęły huczeć... a ja testowałem różne łożyska i dopiero skf mnie zadowolił... Inne wytrzymywały krótko, może dlatego że auto jeździło zalane do pełna i przeważnie 4 osoby na pokładzie, teraz rzadko kiedy więcej niż dwie i na wschód już nie latam tak często... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #68 Napisano 27 Maja 2013 kupiłem MaxGear po ok 20zł/koło. W pudełku był SKF Chciałbym też tak.... klocki do ciężarówek przyjeżdżają w fabrycznych opakowaniach, a my przepakowujemy je do szarych kartoników bez logo Jaki to ma cel? jak coś to założe nowe i tyle Jak nie znasz przebiegu starych to kup jednak nowe, FAG też może być....ponad 100 zł na obie strony. Koszyczki ABS tez bym założył nowe, około 25 zł sztuka. Powodzenia przy jarzmach, imbus kup markowy (na sztuki ze dwa aby jeden użyć do wzruszenia młotkiem), bo jak się przekręci to tylko cięcie śrub pozostanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #69 Napisano 27 Maja 2013 Jaki to ma cel?Nie mam bladego pojęcia, ale to tylko przykład. KYB to samo, BOSCH również. I wiele innych. Próbowałem się dowiedzieć, ale tylko wzruszyli ramionami, z uśmieszkiem. Grunt że jest co robić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #70 Napisano 27 Maja 2013 bo jak się przekręci to tylko cięcie śrub pozostanie. Mi kolega przysmarkał spawarką nakrętki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kzarczyn Zgłoś #71 Napisano 27 Maja 2013 Dobry imbus, wbić go porządnie, kręcić w dobrą stronę i śruba musi puścić. W sobotę przeżyłem wymianę tylnych tarcz i mam pytanie. Czy koszyczki ABS-u montuje się tylko na wcisk i ma trzymać? Na starych tarczach trzymały się na korozji, do nowych wkleiłem. Na razie działa ale nie chciałbym tego znowu rozbierać tylko na wymianę koszyczków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #72 Napisano 27 Maja 2013 kupiłem nowe koszyczki i płaciłem 8zł za sztuke, łożyska skf to koszt ok. 30zł strona także nie wiem skąd lebow wziąłeś te ceny:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #73 Napisano 27 Maja 2013 łożyska skf to koszt ok. 30zł gdzie masz taki tani sklep? ja płaciłem ponad 50 zł za komplet na jedno koło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #74 Napisano 27 Maja 2013 gdzie masz taki tani sklep? ja płaciłem ponad 50 zł za komplet na jedno koło... kurde w kraku w wandzie widzialem, ale normalnie w forumowych sklepach chyba niewiele droższe Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kielon.m Zgłoś #75 Napisano 27 Maja 2013 Jak Wam sie imbus obkreci to mozna poratowac sie jeszcze ciut wiekszym torx-em wbitym na sile duzym mlotkiem w wiekszosci przypadkow sie udaje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #76 Napisano 27 Maja 2013 kurde ja nie wiem czy u mnie tak nie było ostatnio jak ściągaliśmy zacisk, tylko gdzie takie imbusy kupić żeby je wbić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #77 Napisano 27 Maja 2013 skąd lebow wziąłeś te ceny Jak potrzebujesz na szybko to się nie targujesz....za to czujnik ABS na tył trafił mi się za 50 zł-a w B3 jest ze sporej długości kablem. Czy koszyczki ABS-u montuje się tylko na wcisk i ma trzymać? Raczej innej metody nie ma, jak by przypadkiem wchodził bez oporu to trzeba go odpowiednio zdeformować. tylko gdzie takie imbusy kupić żeby je wbić? Bimex i podobne... u mnie młotek i Coval dały radę....najlepiej kupić nowe śruby wzmacniane lub z kwasówki. ---------- Dodano o 22:47 ---------- Poprzednia wiadomość o 22:46 ---------- jutro zabieram sie z rana za wymiane tarcz, kupiłem wszystko Jakiej marki kupiłeś tarcze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #78 Napisano 27 Maja 2013 za czujnik abs płaciłem 22zł na tył, działa juz 3 rok;) kupiłem tarcze i klocki meyla, z przodu siedzą juz 2 miesiąc i wszystko narazie ładnie wygląda jestem zadowolony. Czytałem wiele opini i z tego co ludzie pisza to wychodza z fabryki trw także;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krynio Zgłoś #79 Napisano 28 Maja 2013 poddałem się z tarczami z tyłu, doszedłem do jarzma, za h** nie da się tych śrub ruszyć, jutro jadę do mechaniora który to pneumatem posunie bo tak to bym się chyba zajechał;p a wszystko tak ładnie zchodziło:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Józefoo Zgłoś #80 Napisano 28 Maja 2013 poddałem się z tarczami z tyłu, doszedłem do jarzma, za h** nie da się tych śrub ruszyć, jutro jadę do mechaniora który to pneumatem posunie bo tak to bym się chyba zajechał;p a wszystko tak ładnie zchodziło Dobry klucz lub nasadka dobra przedłużka i musi pójść nie ma innej opcji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach