nakonr Zgłoś #21 Napisano 27 Marca 2008 napisz co wymieniłeś i ile dałeś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glowka Zgłoś #22 Napisano 28 Marca 2008 Serdecznie witam. Jakie były problemy to opisałem wyżej.Posłuchałem porady--(termostat zmień)O.K. Czytałem jak niektórzy wymieniali, jeden 1h drugi 1,5h albo 2,5h.Ktoś miał trudności z śrubką ktoś z paskami i.t.d. To ja pewnie 5h i pewnie zero efektu. Pomysł----- telefon do dwóch warsztatu VW i taki średni koszt ile czasu potrzebują? Usłyszałem tak: rano odstawiam o 16 odbieram koszt-(VW 205€) drugi warsztat taniej 160€ LUDZIE ROBIE SAM---panowie na forum piszą 2 albo 3godz. VW cały dzień bo gorąca woda!!!! WCZORAJ kupiłem:woda destylowana 5lit.-1€+termostat 8.88€ +uszczelka 1.95€+ termometr do kotłów do 140sto.C 3.50€ = 15.33€ x 3.52zł= 54zł BINGO ! Auto postawiłem lewymi kołami na krawężniku jak pijany by było wyżej .Kamerą narobiłam od dołu 100 fotek do analizy i rozeznania terenu.10 razy gotowałem termostat 88sto początek otwierania 103--1centymetr pełne otwarcie. Następny ranek 9.30 nura pod auto 1.woda na dół w miskę 2.śrubki dwie szt.od termostatu jednej nie dało rady.O BOŻE dla mnie 6 godzin nie starczy PANOWIE WIERTARKA DIAMENTOWY ROZWIERTAK W TYM ALUMINIUM 5.5 MILIMETRA WYŻŁOBI JAK LITERA ---U------ NA LEŻĄCO (czas 5minut) I KLUCZ NASADOWY 10 WCHODZI ( jak klucz do zamka) BEZ ŚCIĄGANIA PASKÓW i.t.d. ZAPOMNIAŁEM TO W SILNIKU AEB AEB AEB AEB AEB AEB silników innych od dołu nie znam .Dalej to wiadomo termostat śrubki ,woda ,silnik zapal ,wodę dolewamy ,narzędzia składamy z krawężnika spadamy i termostat gotowy mamy. Czas pracy z moim kombinowaniem 70minut no O.K. mycie twarzy ręce próbna jazda do piwnicy znoszenie 2godziny trzeba. WAŻNE-------- OOKKUULLAARRYY-------- THE-END Temat wyczerpany dobrej nocki Napiszcie jak podoba się pomysł z wiertarką . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jojo_32 Zgłoś #23 Napisano 30 Marca 2008 Wczoraj walczyłem z temperaturą w autku.Na budziku temperatura na rozgrzanym silniku stała na 90 stopniach vag pokazywał 73.5 stopnia . Group A: '003 RPM Voltage Temp. Temp. TIME MARKER STAMP /min V °C °C 0.00 840 13.930 73.5 28.5 0.32 840 13.930 73.5 28.5 0.66 840 13.930 73.5 28.5 0.99 840 13.930 73.5 28.5 1.31 840 13.930 73.5 28.5 1.61 840 13.930 73.5 28.5 1.98 840 13.930 73.5 28.5 2.30 840 13.930 73.5 28.5 2.59 840 13.930 73.5 28.5 2.87 840 13.930 73.5 28.5 3.15 840 13.930 73.5 28.5 3.41 840 14.000 73.5 28.5 3.69 840 13.930 73.5 28.5 3.98 840 13.930 73.5 28.5 4.27 840 13.930 73.5 28.5 4.55 840 13.930 73.5 28.5 4.84 840 13.930 73.5 28.5 5.14 840 13.930 73.5 28.5 5.46 840 13.930 73.5 28.5 5.77 840 13.930 73.5 28.5 6.07 840 13.930 73.5 28.5 6.37 840 13.930 73.5 28.5 6.67 840 13.930 73.5 28.5 6.97 880 14.000 73.5 28.5 7.26 840 13.930 73.5 28.5 7.58 840 13.930 73.5 28.5 7.89 840 13.930 73.5 28.5 8.17 840 13.930 73.5 28.5 8.45 840 13.930 73.5 28.5 8.75 840 13.930 73.5 28.5 9.08 840 13.930 73.5 28.5 9.36 840 13.930 73.5 28.5 9.64 840 14.000 73.5 28.5 Sprawdziłem autko rano na zimnym silniku w polu wskazań 3 było -4.5 stopnia a w polu wskazań 4 1.5 stopnia ,temperatura na zewnątrz -3.5 stopnia.Wszedłem w instruments tam w blokach danych nie pamiętam grupy była temperatura 30 stopni.Wymieniłem czujnik temperatury podłączyłem vag i temperatura nadal zatrzymywała się na 73.5 stopnia .Powrót do garażu i wymiana termostatu po tej operacji budzik równo na 90 stopniach a na vag tak jak widać poniżej Group A: '003 Group B: RPM Voltage Temperature Temperature TIME TIME MARKER STAMP /min V °C °C STAMP 0.00 840 13.790 87.0 24.0 0.23 840 13.790 87.0 24.0 0.52 840 13.790 87.0 24.0 0.81 840 13.790 87.0 24.0 1.10 840 13.720 87.0 24.0 1.43 840 13.790 87.0 24.0 1.75 840 13.790 87.0 24.0 2.04 840 13.790 87.0 24.0 2.32 840 13.790 87.0 24.0 2.61 840 13.790 87.0 24.0 2.91 840 13.720 87.0 24.0 3.20 840 13.790 87.0 24.0 3.47 840 13.790 87.0 24.0 3.73 840 13.790 87.0 24.0 4.03 840 13.720 87.0 24.0 4.31 840 13.790 87.0 24.0 4.59 840 13.790 87.0 24.0 4.86 840 13.790 87.0 24.0 5.15 840 13.790 87.0 24.0 5.41 840 13.790 87.0 24.0 5.70 840 13.720 87.0 24.0 6.01 840 13.790 87.0 24.0 6.30 840 13.790 87.0 24.0 6.60 840 13.790 87.0 24.0 6.92 840 13.720 87.0 24.0 7.19 840 13.790 87.0 24.0 7.50 840 13.650 87.0 24.0 7.82 840 13.790 87.0 24.0 8.14 840 13.790 87.0 24.0 8.42 840 13.790 88.5 24.0 8.71 840 13.720 88.5 24.0 9.00 840 13.790 88.5 24.0 9.28 840 13.790 88.5 24.0 9.59 840 13.790 88.5 24.0 9.91 840 13.790 88.5 24.0 10.26 840 13.790 88.5 24.0 Przed tą operacją zastanawiałem się co mi padło według opisów i zachowania wynikało że to czujnik.Zadałem też pytanie na forum i odpowiedz była że to wina czujnika.Kupiłem też termostat i pozbyłem się problemu niedogrzanego autka . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #24 Napisano 6 Lutego 2015 Witam ja mam inny problem z temperatura na liczniku a mianowicie nie osiaga w ogole 90* wymieniony zostal termostat (oryginalny) oraz czujnik g2/g62 (oryginalny) poniewaz byly uszkodzone, teraz wskazania na vagu na zimnym silniku sa ok temperatura na ecu 01-007 porownywalna z temperatura otoczenia a temperatura z licznika 17-003 wynosi 30*. Na cieplym silniku jest okolo 10* roznicy miedzy temperatura z ecu a temperatura z instruments a mianowicie temperatura g62 wynosi 82* a g2 pokazuje 72* podczas nagrzewania silnika temperatura takze byla nizsza na czujniku g2 o 10*do12*. Przed wymiana czujnika i termostatu uzyskiwal 90* po dlugiej jezdzie .Co dalej sprawdzac lub wymieniac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #25 Napisano 8 Lutego 2015 Wymienic ponownie czujnik skoro ma duze rozjazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #26 Napisano 8 Lutego 2015 Wymienic ponownie czujnik skoro ma duze rozjazdy. Czujnik wymieniony po raz kolejny pomiary identyczne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #27 Napisano 8 Lutego 2015 Z tego co pamietam, to dopuszczalny rozjazd jest do ok 3C. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #28 Napisano 8 Lutego 2015 Z tego co pamietam, to dopuszczalny rozjazd jest do ok 3C. Z tego co wyczytalem to wlasnie 3 stopnie sa dopuszczalne a u mnie jest 10 myslalem jeszcze o kablach ale nie widac na nich zadnego uszkodzenia tak teraz jeszcze mysle czy nie mozna zrobic jakiejs kalibracji czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #29 Napisano 8 Lutego 2015 mysle czy nie mozna zrobic jakiejs kalibracji czujnikaNIgdy o tym nie slyszalem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzyx Zgłoś #30 Napisano 8 Lutego 2015 NIgdy o tym nie slyszalem. No to nie wiem co dalej z tym robic moze licznik zle odczytuje dane z czujnika tylko jak to sprawdzic zadnych bledow vag nie widzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba2000 Zgłoś #31 Napisano 25 Marca 2018 Mam problem w moim passacie licznik pokazuje prawidłowo temp ładnie się grzeje do 90 stopni jak na diesla szybko bo wystarczy 3-4km i jest ciepły. Ale VAG-COM pokazuje stale -5.4 stopnia. Na grupie passatowej przy okazji problemu z przepływką polecili mi jak najszybciej wymienić ten czujnik temp. Pytanie czy wpływa to na pracę silnika i czy ta temp -5,4 oznacza coś? że nie ma połączenia, może wgl go nie ma czy coś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dartroom Zgłoś #32 Napisano 25 Marca 2018 Czujnik tem. plynu ma 2 termistory i 2 obwody w sobie, jeden na zegary drogi na sterownik. Czujnik uszkodzany badz wiazka i musisz go zmienic bo falszywe dane zmieniają wiele parametrów pracy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach