Krzyx
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Krzyx
- Urodziny 10.06.1989
Informacje osobiste
-
Imię
Krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Toruń
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2005
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Krzyx obserwuje zawartość → Pierwsze logi prośba o analize i Prośba o analizę logów brak mocy kopci :(
-
Mam problem z passatem b6 2.0 140km po wirusie. Podczas przyspieszania brak mocy prędkość maksymalna to zaledwie 160km/h no i strasznie kopci na czarno. Napisze co już zostało zrobione a więc na początku wrzucone zostało turbo po regeneracji, później sprawdzenie szczelności układu dolotowego, był nieszczelny, został uszczelniony następnie była wgrana nowa mapa na około 170km jeszcze dodatkowo zaślepiony został egr, a dziś jeszcze zrobiłem synchronizację rozrządu. Podmieniałem także zawór n75 z drugiego passata. Dalej nie wiem gdzie mam szukać przyczyny, więc zwracam się z prośbą o analizę logów dynamicznych. W razie potrzeby zrobię logi także inne logi. co do błędów jak narazie brak. http://vaglogi.pl/log-001_004_c1Ony.html http://vaglogi.pl/log-003_008_011_4Tm2F91.html http://vaglogi.pl/log-003_011_1dGjQ5.html http://vaglogi.pl/log-011_010_me408.html
-
ma ktos jeszcze jakies pomysly co mam sprawdzac dalej ? odpalanie jest juz ok tylko brakuje jeszcze koni
-
caly czas szukam i bede szukal do puki konie nie wroca do stajni pompa sprawdzona cisnienie nawet wyzsze niz powinno byc lecz caly czas pulsuje nie wiem czy to normalne ?
-
zlacze na pompkach bylo poprawione gdy zakladalem nowe uszczelnienia czyli jakies 3 miesiace temu mam 2 auta jedno 1.9 a drugie 2.0 problem dotyczy 2.0 brak jakigo kolwiek bledu i czujnik pokazuje wszystko w normie powiedzcie mi jak dokladnie sprawdzic pompe tamdemowa poniewaz moj pomiar polegal na podlaczeniu manometra i odczytaniu parametrow przy okolo 3.5tys obrotow manometr pokazal 14bar
-
tak manometr byl podlaczony mam rozumiec ze wszystkie pompki beda do wymiany ?
-
a gdzie szukac przyczyny ostatnio czyscilem zbiornik i pompe paliwa bo ledwie co dawala cisnienie i byla zasyfiona oczywiscie filtr paliwa zmieniony i swieze paliwo pompka teraz podaje dobre cisnienie sprawdzalem takze pompe tamdenowa i cisnienie rowniez miala dobre a BIPy wyczytalem ze jesli nie odbiegaja od 100 jednostek to mozna uznac za dobre przy 2.0 diesel
-
od dluzszego czasu mam 2 problemy z silnikiem BKD pierwszy z nich to ubytek mocy na hamowni wykazalo ubytek 35km i slaby momet obrotowy przy niskich partiach obrotow do tego slychac syczenie turbiny nie wiem czy to normalne i auto przyspiesza dobrze dopiero przy okolo 3tys i wiecej obrotow. Drugi problem polega na odpalaniu auta nie wazne czy cieple czy zimne trzesie silnikiem i odpala jakby na 3 gary nie zawsze czasami odpali idealnie "od kopa" lecz zdarza sie to okolo raz na 3 razy. Prosze o analize logow i pomoc statystyczne: http://vaglog.pl/log_277102.html http://vaglog.pl/log_277104.html dynamiczne: http://vaglog.pl/log_277103.html http://vaglog.pl/log_277106.html pompowtryski grupa 18 jest na samych zerach http://vaglog.pl/log_277105.html
-
witam prosze o analize logow dynamicznym auto odcina moc i wywala do tego takie bledy: 005522 - Sygnał czujnika wysokości / czujnik ciśnienia doładowania P1592 - 000 - niewiarygodny stosunek - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00100000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 5 Wew.licznik błędów: 255 Wskaźnik czasu: 0 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 0 /min Prędkość: 0.0 km/h Ciśnienie: 168 mbar Ciśnienie: -244 mbar Bity binarnie: 00011010 Ciśnienie rzecz.: 969.0 mbar Ciśnienie rzecz.: 1173.0 mbar 005658 - Świeca żarowa cylindra 1 (Q10) P161A - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 222480 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.07.02 Czas: 09:40:47 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 903 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.70 V Bity binarnie: 00001100 Temperatura: 15.3*C Bity binarnie: 10110000 005661 - Świeca żarowa cylindra 4 (Q13) P161D - 000 - przerwa Ramka zamrożona: Stan błędu: 01110000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 222480 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.07.02 Czas: 09:40:47 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 903 /min Prędkość: 0.0 km/h Obciążenie: 0.0 % Napięcie: 11.70 V Bity binarnie: 00001100 Temperatura: 15.3*C Bity binarnie: 10110000 000257 - Miernik masy powietrza (G70) P0101 - 000 - niewiarygodny sygnał - Sporadyczny Ramka zamrożona: Stan błędu: 00110000 Priorytet błędu: 0 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 223358 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2016.07.11 Czas: 13:41:47 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1386 /min Prędkość: 49.0 km/h Temperatura: 45.0*C Ciśnienie rzecz.: 1570.8 mbar Masowe n.przepływu: 21.33 g/s (bez jednostek): 1.26 Temperatura: 87.3*C a oto logi dynamiczne: http://vaglog.pl/log_270486.html http://vaglog.pl/log_270487.html http://vaglog.pl/log_270488.html http://vaglog.pl/log_270489.html jeszcze jedno co zauwazylem ze gdy auto traci moc to waz dolotu turbo jest zasysany robi sie plaski i prawie nie ma przeplywu powietrza od czego moze to zalezec ?
-
A ktory przewod zdiac zeby kompresorem dmuchnac ?
-
Sprawdzalem 3 razy wszystkie wezyki od cisnienia i nie zauwazylem zadnej nieszczelnosci a przeplywomierz kupilem zamiennik dobrej firmy zauwazylem ze moc wraca ale tylko na wysokich obrotach gdy zdejme wezyk od n75 prowadzacy do turbo na obrotach do 4 tys jedzie sie jak maluchem
-
jestem po wymianie przeplywomierza niestety nie ma roznicy w mocy auta jest tak samo jak bylo macie jakies inne pomysly?
-
Dzieki kolego sprubuje jutro cos z tym zrobic
-
Witam prosze o analize logow 1.8t AEB 98r ,objawy brak mocy zero bledow, podmienilem juz turbine na inna akurat mialem 100% sprawna lecz to nic nie dalo, oto logi dynamiczne http://vaglog.pl/log_228137.html http://vaglog.pl/log_228136.html http://vaglog.pl/log_228135.html http://vaglog.pl/log_228134.html http://vaglog.pl/log_228138.html
-
ok zaryzykuje jutro zaloze trzeci ori i zobacze co sie bedzie dzialo
-
2 czujniki oryginalne wymienione i caly czas jest taka sama roznica jesli blyby to blad czujnika to by raczej byla inna roznica a oby dwa pokazuja takie same odczyty na vagu 0 bledow