paweliewelina Zgłoś #1 Napisano 23 Marca 2008 Witam Mam małe pytanie. Jak wymontować końcówkę drążka kierowniczego w B5 ? Odkręcam śrubę od góry końcówki i nakrętkę z boku, końcówka zaczyna wychodzić i coś ją trzyma. Czy trzeba wybić tą śrubę co ściska trzpień? Dzięki serdeczne za wszelką pomoc. Pozdrowienia dla maniaków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 23 Marca 2008 Górną śrubę wykręcasz, boczną wyjmujesz i wybijasz końcówkę drążka ze zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweliewelina Zgłoś #3 Napisano 23 Marca 2008 Witam. Dzięki ale tą śrubę z boku to trzeba wybijać? Mi tam wygląda jak by była na stałe ale spróbuje. Dzięki za poradę. No to problem rozwiązany. Szanownych kierowników proszę o zamknięcie tematu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lafa0 Zgłoś #4 Napisano 23 Marca 2008 trzeba wybic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #5 Napisano 5 Maja 2011 czy można dokupic ta boczną śrube zabezpieczającą którą się wybija drążek kupiłem końcówkę ruville i nie było śrub w zestawie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #6 Napisano 5 Maja 2011 Powinny być nowe śruby w zestawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzywyy82 Zgłoś #7 Napisano 5 Maja 2011 nie w każdym zestawie są śruby z tego co pamiętam to lamfolder daje "je" do zestawu potrzebuje dokupić osobno. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #8 Napisano 5 Maja 2011 Nie każdy producent dodaje śruby. Ruville, Delphi, Moog i inni nie dodają śrub. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trend Zgłoś #9 Napisano 5 Maja 2011 Ja kupowałem właśnie Lemfordera stąd moje stwierdzenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piotr1986 Zgłoś #10 Napisano 5 Maja 2011 Można tą śrube dokupić osobno, jednak można tam zastosować zwykłą śrube wystarczy tylko zmierzyć średnice org i dobrać zwykłą odpowiednio twardą ja tak mam u siebie zrobione i nic złego sie nie dzieje. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojta Zgłoś #11 Napisano 5 Maja 2011 zaluz zwkla jak kolega psze i mozesz na wszelki wypadek lizna po gwincie loctite lub jak nie masz zwykla farba by sie nie odkrecila tylko daj z dobrym gwintem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #12 Napisano 5 Maja 2011 czy można dokupic ta boczną śrube zabezpieczającą którą się wybija drążek kupiłem końcówkę ruville i nie było śrub w zestawie Odezwij się na PW. Chyba ją mam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grinderxxx Zgłoś #13 Napisano 6 Maja 2011 (edytowane) Ja kupiłem dwie śruby M10x100 gdy wymieniałem wahacz i dwie M10x50 do końcówki drążków obowiązkowo o twardości 10.8. Taki mi zaproponowali w serwisie za 30 zł a w metalowcu kupiłem dwie z nakrętkami za około 10 zł. Jest to śruba twarda i wytrzymała na zrywanie i zginanie wiec problemów na pewno nie będzie. Zastosowałem też klej anaerobowy do śrub zabezpieczający przed odkręceniem ale zwykła nakrętka samokontrująca też zda egzamin. Edytowane 6 Maja 2011 przez grinderxxx Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupak28 Zgłoś #14 Napisano 6 Maja 2011 TRW daje śruby. Febi nie kupuje bo za niska półka. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krokodyl13 Zgłoś #15 Napisano 9 Maja 2011 (edytowane) b4 afn 1996 110 km inne drążki z 90 konnego nie pasują mają być proste tylko dobra marka Edytowane 15 Kwietnia 2012 przez krokodyl13 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach