Jump to content

lafa0

  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About lafa0

  • Birthday 08/31/1982

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ślask

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. po ustawieniu dawki na nastawniku 3.6/3.8mg/R auto pali z rana jak kiedys narazie jest ok zobaczymy jak dlugo bo narazie temp otoczenia jest lekko powyzej 5stC zobaczymy co bedzie jak zejdzie do zera i nizej
  2. najdziwniejsze jest to ze pompa byla robiona tzn uszczelniana calosc nie tylko nastawnik rozebrana czyszczona u dobrego pompiarza niecaly rok temu.Wtryski moge wstawic inne na sprawdzenie
  3. jak to sprawdzic ??? oddac wtryski do sprawdzenia do bosha czy pompiarza ??? czy wyjąc i na sucho krecac patrzec jak leją ?? w sumie to mam chyba dojscie do wtryskow z SDI na sprawdzenie chyba moga byc
  4. w temacie napisalem jasno "sensowne odpowiedzi" nie wiem czy niektorzy piszą tylko po to zeby pisac czy nie czytają wątku od początku??? kompresja zmierzona na zimnym silniku ,manometr jakim dysponowalem mial max pomiar okolo 27,5 garnki 1,3i 4 owijały wskazowke na max czyli na pewno jest wiecej niz 27 a garnek drugi lekko mniej.Z tego co rozmawialem z mechanikami powinien palic bez klopotu nawet mając 25 i mniej wiec to raczej nie wina kompresji tym bardziej ze na zimnym silniku zawsze jest mniejsza. Juz nie wiem czego sie czepic pozostaje chyba tylko wstawic nowa pompe i zobaczyc co bedzie sie dziać
  5. zaraz odstawiam auto na warsztat i z rana pomiar kompresji na zimnym silniku bo moje pomysly sie skonczyly z dniem dzisiejszym (nie wiem czy ma to jakis zwiazek z problemem zapalania ale ostatnio auto pali mi wiecej niz zwykle na trasie 6,7litra do 7,2 :debil moc jak zwykle zawirusowany jest od tego czasu zrobione 200tys km) jutro sie okaze czy poleje go benzyna i spale czy cos jeszcze z niego bedzie
  6. ze niby jak ??? w adaptacji?? takie zmiany nic nie dają jesli masz na mysli kanał 05 w adaptacji (poza tym na nastawniku jest wieksza mozliwosc regulacji tylko jak zwiekszysz na nastawniku odrazu skoczy spalanie ) odnośnie cofania sie paliwa napisalem w 1wszym poscie ze jest zalozony wąż przezroczysty i nie widac powietrza
  7. kompresje chcialem sprawdzic przy wymianie swiec to mechanik stwierdził ze przez otwor swiec pomiar nie bedzie miarodajny?? ze trzeba wykrecac wtryski... dzis rano odpalil prawie od strzała dawka zmieniana na nastawniku nic sie nie zmnienia na lepsze ewentualnie gorzej... jak jutro nie bedzie ok mierze kompresje albo zmieniam mechanika
  8. po zmianie swiec lekko sie poprawilo ale nic specjalnego szczerze mowiac nadal jest do d...y nie mam juz pomyslow poza pomiarem kompresji (to było rano po nocy) teraz po wyjsciu z pracy stał około 6godzin max musialem kręcić okolo 10sekund zanim załapał.Ręce mi opadają juz jak widze to auto
  9. aku podstawiony nowka prawie bosh silver fakt faktem ze auto szybciej odpalilo bo szybciej krecilo a na zimnym ma palic z pol obrotu i koniec przynajmniej do tej pory tak bylo i nie wydaje mi sie zeby przebieg 330tys realny mial na to az taki wplyw tym bardziej ze kilka miesiecy temu palilo jak zloto
  10. AFN to zwykła pompa wtryskowa rotacyjna ,nie PD takze twoj opis nie pomoze wszystko wyjasni sie z rana fak jest taki ze swiece i tak mialem na wykonczeniu mimo ze nie miały przerwy.Gorzej bedzie jesli nic sie nie zmieni c.d.n jutro...
  11. swiece grzeją sprawdzałem dzis wykręciłem okazalo sie zeby zrobiły sie czerwone muszą grzac długo i grzeja nierowno dwie z czterech lekko blade ,wymienilem na nowe beru 144zl jaki efekt dam znac a co do kompresji nie mierzyłeem bo nigdy nie bylo takiej potrzeby ,auto lata nadal na syntetyku i oleju nie bierze (ale moze puszczac przez zawory)
  12. Witam na poczatek dodam że nie jest to standardowy problem. Auto ma 330tys przelotu ,swiece sprawdzone grzeją nie ma roznicy czy grzeje sie je raz czy dziesięć razy,pompa byla uszczelniona rok temu,wymieniony zawor zwrotny na powrocie (bez efektu) wstawiony przezroczysty wąż na powrocie nie ma bąbli(jesli byłoby powietrze po stronie wlotu do pompy pokazaloby sie na wylocie) kąt wtrysku w BS 21/28 zmiana na 51 i wyzej nic nie daje.Objawy są takie ze w poprzednia zime palil nawet przy -25 z pół obrotu a teraz kreci kreci z dobre 2sekundy i dopiero zaskakuje,dodam ze jesli juz zapali moge go zgasic doslownie sekunde po odpaleniu i pali z półobrotu.Na cieplym tez szału nie ma.Korekcje wtryskow w normie sie mieszczą
  13. czyli normalne jezeli nie sa to spaliny a tylko drobiny oleju + normalny przedmuch ze skrzyni korbowej to nie ma sie czym martwic
  14. z tego co mi wiadomo w PD nie ustawia sie kąta wtrysku chyba ze na wałku...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy